Gå til innhold

[b]Han har samboer[/b]

Anbefalte innlegg

Gjest Maja666
Skrevet

Hey! :-?

Vet det er mange som leser denne "headingEN" og RASER...men det er også mange som er i min situasjon som kanskje kan hjelpe meg å ta et valg. Har kjent en gutt (28 ) i snart et år(jeg er 22),siste halvåret har vi rota-men har aldri gått så langt at vi har hatt sex,inntil forrige uke. I utgangspunktet visste jeg ikke at han hadde hatt samboer i 4år, inntil 5mnd. inn i vårt vennskap. Prøvde på ingen måte å få han intressert i meg,min hensikt var å bli venn m han(bra kjemi). Nå sliter jeg m dårlig samvittighet og prøver å få han til å forstå at jeg vil noe mere,men han sier det er så vanskelig i forhold til henne og DRØYER...hva burde jeg gjøre får å få han til å se ting fra mitt persp.,det er ingen mulighet å trekke meg bort nå.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet
...hva burde jeg gjøre får å få han til å se ting fra mitt persp.' date='det er ingen mulighet å trekke meg bort nå.....[/quote']

Pissprat!

Du kan si klart og tydelig at det ikke passer deg å spille annenfiolin og at når han er så feig og puslete at han ikke klarer å ta et valg gidder ikke du hjelpe ham med å få både i pose og sekk.

Fortell ham at du kan få bedre fyrer og at du definitivt fortjener bedre - og GÅ.

:-?

Gjest Madam Felle
Skrevet

Må si jeg blir temmelig oppgitt, når et menneske sier at det er for seint å trekke seg. For valgene tar du selv, og da velger du å være nummer to.

Tror meg når jeg sier, at han kommer ALDRI til å forlate samboeren sin. For hvorfor skal han det, når han har der han ønsker å ha deg. Bare det at han har holdt samboeren skjult, sier mye om han.

Men som jeg sa, det er ditt valgt, og du velger å være nummer to for han. Da må du slutte å syte over det også, for nummer to er og blir du.

Skrevet

Ja det er mange i din situasjon som driter i at anre blir såret . Det finnes andre som deg som vil ha de der falske mennene som er utro.

Du fortjener mannen du roter med og han deg for dere har sunket langt ned sammen.

Stakkars samboeren hans.

Gjest Anonymous
Skrevet

Skal hoppe over moraliseringen (ser ut som om det er nok av andre som tar seg av den biten) og gi deg et godt råd.

Den eneste måten å få ham på, er å gi han et ultimatum; deg eller henne. Sannsynligvis blir han hos henne, men det er verdt et forsøk.

Blir han hos henne, må du være tøff nok til å glemme ham. Han har tatt et valg, og det kommer ikke til å endre seg.

Kommer han til deg, gratulerer og lykke til.

Gjest Den onde
Skrevet

Lille venn, og dette er IKKE et nedlatende lille venn, men en dyp og inderlig gjenkjennelse av situasjonen du er i.

Han går sannynligvis ikke fra samboeren sin. Han vil nok drøye og drøye til du tror at normaltilværelsen er å være nummer to i livet hans.

Det vil aldri gjøre mindre vondt. Du vil bli mer og mer frustrert over å måtte skjule dine følelser, og mer og mer sjalu på henne som, rettmessig, har ham mesteparten av tiden.

Jeg sier som den andre gjesten sa, be ham velge, men vær flinkere enn jeg var, velger han å bli hos henne så kutt kontakten med ham!

Du er bare 22 år og har et hav av tid til å lege sårene, for jeg sier ikke at det er lett å kutte kontakten, det vet jeg det meste om. Jeg vet også mye om at du sannsynligvis vil ende opp både såret og bitter hvis du ikke gjør noe!

Lykke til - mer kan jeg ikke si, men jeg kan gi deg en

:klem:

Skrevet

Om han skulle velge deg, ville du hatt han da? Jeg kan ikke helt se for meg et forhold som startet ved at den ene var utro... da kan han gjøre det samme mot deg...

Jeg sier ikke at han kommer til å være utro mot deg fordi han er utro mot sin nåværende samboer, men om du får han, kommer du til å klare å stole på han igjen? Når du vet at han har gjort det før?

Jeg skjønner faktisk at det er en veldig vanskelig situasjon, og jeg er glad jeg aldri har vært i den selv. Men som den onde skriver over her; du har et hav av tid til å lege sårene... om han velger hun som han allerede har...

Gjest Maja666
Skrevet

Takk for alle kommentarer!

Det gjør bra å få andres refs,kommentarer OG meninger. Har aldri vært i en slik situasjon før,men jeg skjønner at jeg må gi han et ultimatium for det er jo ikke riktig mot "HENNE" eller meg... vi er blitt fryktelig glad i hverandre og det gjør jo ganske vondt når jeg vet at han ikke gjør noe med den andre situasjonen sin. Forresten er han bare hjemme hos sin samboer i helgene(pendler) og noen helger hos meg. Etter at jeg og han har begynt å rote har han ikke hatt noe seksuelt forhold til henne. Sukk...jeg må få ordnet opp i dette rote snart!

Henne eller meg- kommer nok til å få meg en smell der ja! Men akk TAKK alikevell folkenS! :roll:

Gjest Maja666
Skrevet

Takk for alle kommentarer!

Det gjør bra å få andres refs,kommentarer OG meninger. Har aldri vært i en slik situasjon før,men jeg skjønner at jeg må gi han et ultimatium for det er jo ikke riktig mot "HENNE" eller meg... vi er blitt fryktelig glad i hverandre og det gjør jo ganske vondt når jeg vet at han ikke gjør noe med den andre situasjonen sin. Forresten er han bare hjemme hos sin samboer i helgene(pendler) og noen helger hos meg. Etter at jeg og han har begynt å rote har han ikke hatt noe seksuelt forhold til henne. Sukk...jeg må få ordnet opp i dette rote snart!

Henne eller meg- kommer nok til å få meg en smell der ja! Men akk TAKK alikevell folkenS! :roll:

Skrevet
Etter at jeg og han har begynt å rote har han ikke hatt noe seksuelt forhold til henne.

...sier han, ja... men det er ikke sikkert det er sant heller... han har løyet før til deg...

Og det er ikke noe problem å være glad i to mennesker samtidig. Men det han har fra før er noe han vet hva er, det med deg ville sikkert bli mer usikkert - ihvertfall i begynnelsen... Tror nok du burde gi han et ultimatum, ja. Og ikke la han komme med bortforklaringer.

Og hvis det er sant at han ikke har sex med denne andre damen, og er så mye borte fra henne, så kan det jo hende at hun ikke tar et brudd så veldig tungt... kanskje...

Er det noen barn med i bildet her da?

Gjest GreenSky
Skrevet
Etter at jeg og han har begynt å rote har han ikke hatt noe seksuelt forhold til henne.

Jepp.

I utgangspunktet visste jeg ikke at han hadde hatt samboer i 4år, inntil 5mnd. inn i vårt vennskap.

Har han lyvd om at han har samboer, koster det han ikke mye å lyve om dette heller.

Gjest Maja666
Skrevet

Nei ingen barn med i bilde,da hadde jeg vertfall trukket meg for lenge siden. Han er en veldig ærlig person (flere i familien min som kjenner han) og han har aldri gjort noe slikt tidligere. Men som han sa har forholdet hans blitt en vane,det er kjedelig og han vil ikke ha det sånn. Men siden hun bor hos han og har ingen egne eiendeler/utgifter i forhold til han syns han det er vanskelig. Men rett er det ikke alikevell! :-?

Gjest GreenSky
Skrevet
Men siden hun bor hos han og har ingen egne eiendeler/utgifter i forhold til han syns han det er vanskelig.  

Ok, så det er hun som er problemet, altså. Hvorfor finner du deg i dårlige unnskyldninger?

Skrevet

Han kan komme med så mange unnskyldinger han vil, men hadde han virkelig ønsket å være med deg hadde han gjort det. Sannheten er at statistikken ikke er på din side 99% av mennene vil aldri forlate sine samboere/koner til fordel for elskerne. Og hvis han hadde gjort det, hvorfor vil du ha ham? Hvis han har vært utro med henne, så kan han også være utro med deg, å tro noe annet er ganske naivt. Kom deg vekk så fort som mulig, du fortjener mye mye bedre.

Gjest Maja666
Skrevet

Egentlig er det jo ikke hun som er problemet...men jeg skjønner jo at en sånn ting som å gå fra en samboer som man har vært i lag m i 4år er tøft. Jeg blir mer OG mer overbevist etter å ha fått disse innleggene/kommentarene om at han ALDRI kommer til å gå ifra sin samboer.

Gjest Been there...
Skrevet

Men det skjer faktisk at de går også. Mannen min forlot kone gjennom 25 år og to barn pga meg. Vi hadde et forhold i 1 1/2 år, en tid som var den lykkeligste og verste i mitt liv (frem til da).

Men jeg stilte ham aldri noe ultimatum. Ville ikke presse ham til å velge meg. Hvis han ville ha meg fremfor henne, skulle han komme av seg selv. Og det gjorde han til slutt.

Vær forberedt på mye smerte hvis du allikevel velger å være nr. 2. Det er ingen dans på roser. (Men det vet du sikkert allerede)

Vil ønske deg lykke til, jeg. Uansett hva du velger å gjøre.

Gjest Maja666
Skrevet

Det er min store skrekk oxo...vil ikke presse noen til å gå fra hverandre OG kanskje deretter angre senere.

Skrevet

Noen er så utrolig tette i pappen...

Gjest GreenSky
Skrevet
Noen er så utrolig tette i pappen...

Det er ikke lett å være ung og forelska, men å kalle noen for tett i pappen er unødvendig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...