Gå til innhold

Klagekanal for Onecall

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann forumfolket :)

Trenger alle sider hvor man kan gi tilbakemelding på kundebehandlingen og tjenestene som Onecall gir. Jeg vil gjerne gi min ærlige mening om hvor dårlig behandlet jeg har blitt, hele historien med alt av mail spesifikasjoner og dokumentasjon. Jeg er bare en type som ikke liker å bli utnyttet på noen som helst måte. Snill som dagen er lang er jeg inntil noe slikt skjer. Men nå har jeg fått nok :)

Takk, gi gjerne link til review sites som betyr noe og norske folk leser.

Anonymkode: 2ab21...09c

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå får du gi deg. Har du ikke noe bedre å gjøre enn å være bitter for 100 kroner? 

Anonymkode: 99833...83b

• Liker 1
Skrevet

Kjære lille vene, kan jeg gi deg de 34 kronene det er snakk om slik at du kan få ro i sjelen? 

• Liker 1
Skrevet

Nå synes jeg dere må lese den andre tråden min først, før dere rabler ord utav dere. 

Jeg har sagt at jeg er velstående rik og dette er en prinsipp sak. Men det hadde dere ikke lest nei. Hvem ser dum ut her mon tro.

Skrevet

Nå synes jeg dere må lese den andre tråden min først, før dere rabler ord utav dere. 

Jeg har sagt at jeg er velstående rik og dette er en prinsipp sak. Men det hadde dere ikke lest nei. Hvem ser dum ut her mon tro.

Jeg har lest den andre tråden din, alt du har skrevet der. Vil du ha de hundre kronene av meg? Får du det bedre i sjela di om du får de stakkarslige hundre kronene? Har du virkelig ikke noe bedre å gjøre i løp av dagene enn å sitte på nettet og være bitter? 

Anonymkode: 99833...83b

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...