AnonymBruker Skrevet 18. november 2015 #1 Skrevet 18. november 2015 Hva lurer en jente på Sukker på når hun skriver "Hvem er du?" Anonymkode: 883c7...3fd
AnonymBruker Skrevet 18. november 2015 #3 Skrevet 18. november 2015 Hovedsaklig en kort oppsummering som sier noe om hvem du som person og menneske er.Eksempel til svar kan være "Bilmekaniker på 30 som ser etter kjærligheten. Veldig glad i å lage mat, har hund og en datter"eller "en morsom kar fra troms som håper å kunne sjarmere denne jenta etterhvert da! enn du da?" eller en blanding av de to i lengre format. Anonymkode: c23e6...c86 2
AnonymBruker Skrevet 18. november 2015 #4 Skrevet 18. november 2015 Hovedsaklig en kort oppsummering som sier noe om hvem du som person og menneske er.Eksempel til svar kan være "Bilmekaniker på 30 som ser etter kjærligheten. Veldig glad i å lage mat, har hund og en datter"eller "en morsom kar fra troms som håper å kunne sjarmere denne jenta etterhvert da! enn du da?" eller en blanding av de to i lengre format.Anonymkode: c23e6...c86Blir det ikke litt needy å svare direkte på den meldingen? Anonymkode: 883c7...3fd
Nøste~ Skrevet 18. november 2015 #5 Skrevet 18. november 2015 Det samme som når en mann skriver "hvem er du for en da?"
ajarRun Skrevet 18. november 2015 #6 Skrevet 18. november 2015 Det samme som når en mann skriver "hvem er du for en da?"Hva lurer en mann på når han skriver det? Det har jeg aldri forstått, men så vanker ikke jeg på datingsider heller da...
Nøste~ Skrevet 18. november 2015 #7 Skrevet 18. november 2015 Hva lurer en mann på når han skriver det? Det har jeg aldri forstått, men så vanker ikke jeg på datingsider heller da...Det trenger ikke bare være datingsider skal jeg si deg Som regel vil han at jeg skal ramse opp en hel del av mitt personlige liv, som han egentlig ikke bryr seg en dritt om.
ajarRun Skrevet 18. november 2015 #8 Skrevet 18. november 2015 Det trenger ikke bare være datingsider skal jeg si deg Som regel vil han at jeg skal ramse opp en hel del av mitt personlige liv, som han egentlig ikke bryr seg en dritt om. Hva bryr han seg egentlig om da? 1
Gjest incognita Skrevet 18. november 2015 #9 Skrevet 18. november 2015 Tåpelig spørsmål. Jeg pleier (pleide) bare å svare "hvem er det som spør?"
ClosedParadise Skrevet 18. november 2015 #10 Skrevet 18. november 2015 Syns det nesten er litt småkleint, når jeg får "Neimen, hvem er du for en da?" Hahaha......
Nøste~ Skrevet 18. november 2015 #11 Skrevet 18. november 2015 Hva bryr han seg egentlig om da?Erfaringen jeg har opparbeidet meg er at disse mannfolkene ikke lenge etter det spørsmålet er mer interessert i ditt sexliv og hva du kan tilby dem. En syk lek i deres vorspiel som jeg ikke er interessert i å delta i. Nå var dette på en chatteside da, så de som senere har stilt meg det spørsmålet blir ignorert. 1
Nøste~ Skrevet 18. november 2015 #12 Skrevet 18. november 2015 Syns det nesten er litt småkleint, når jeg får "Neimen, hvem er du for en da?" Hahaha......Kleint? Jeg synes det er forbanna irriterende. Blir nesten sint bare jeg skriver om det nå. 1
ajarRun Skrevet 18. november 2015 #13 Skrevet 18. november 2015 Erfaringen jeg har opparbeidet meg er at disse mannfolkene ikke lenge etter det spørsmålet er mer interessert i ditt sexliv og hva du kan tilby dem. En syk lek i deres vorspiel som jeg ikke er interessert i å delta i. Nå var dette på en chatteside da, så de som senere har stilt meg det spørsmålet blir ignorert. Interessant.
ClosedParadise Skrevet 18. november 2015 #14 Skrevet 18. november 2015 Kleint? Jeg synes det er forbanna irriterende. Blir nesten sint bare jeg skriver om det nå.Er helt enig med deg, jeg syns det er kleint, irriterende og det blir altfor dumt. Syns det er mye bedre med for eksempel: Hei, hvordan går det, eller hei eller noe helt annet enn det der i allefall..
Gjest PseudonymBruker Skrevet 18. november 2015 #15 Skrevet 18. november 2015 Personnummeret ditt. Fødselsnummer mener du? Fødselsnummer = Fødselsdato (6 siffer) + Personnummer (5 siffer)
Gjest supernova_87 Skrevet 18. november 2015 #16 Skrevet 18. november 2015 Fødselsnummer mener du? Fødselsnummer = Fødselsdato (6 siffer) + Personnummer (5 siffer)Nei. Det er jo klart at det jeg mener er personnummeret. Alle vet vel at når noen spør "Hvem er du?" så vil de ha "32122" i svar. PseudonymBruker, det vet vel også du?
Gjest PseudonymBruker Skrevet 18. november 2015 #17 Skrevet 18. november 2015 Nei. Det er jo klart at det jeg mener er personnummeret. Alle vet vel at når noen spør "Hvem er du?" så vil de ha "32122" i svar. PseudonymBruker, det vet vel også du? Jeg svarer alltid med fødselsnummer, etterfulgt av visa-kortnummer, utløpsdato og cvc-kode, jeg. Trodde det var best practice, ingen jeg har chattet med som har klaget på det ihvertfall.
Gjest supernova_87 Skrevet 18. november 2015 #18 Skrevet 18. november 2015 Jeg svarer alltid med fødselsnummer, etterfulgt av visa-kortnummer, utløpsdato og cvc-kode, jeg. Trodde det var best practice, ingen jeg har chattet med som har klaget på det ihvertfall. ååå, men da regner jeg med at ordlyden har vært litt annerledes, f.eks "Hvem er du for en?" eller "Hvem er det jeg hilser på nå?". Og uansett, selv om du tydeligvis gjør det feil, så vil de jo ikke dumme deg ut med å si at du gjør det feil. Sorry mac. Her er litt kjærleik til deg, feel better soon baby
Gjest PseudonymBruker Skrevet 18. november 2015 #19 Skrevet 18. november 2015 ååå, men da regner jeg med at ordlyden har vært litt annerledes, f.eks "Hvem er du for en?" eller "Hvem er det jeg hilser på nå?". Og uansett, selv om du tydeligvis gjør det feil, så vil de jo ikke dumme deg ut med å si at du gjør det feil. Sorry mac. Her er litt kjærleik til deg, feel better soon baby Takk kjære, jeg føler kjærligheten strømme inn gjennom nettverkskabelen, opp i tastaturet og opp gjennom fingrene mine. Her er en til deg.
Gjest supernova_87 Skrevet 18. november 2015 #20 Skrevet 18. november 2015 (endret) Takk kjære, jeg føler kjærligheten strømme inn gjennom nettverkskabelen, opp i tastaturet og opp gjennom fingrene mine. Her er en til deg. Vet du hva en enkelt fullt utsprungen rød rose betyr? Endret 18. november 2015 av Rainstorm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå