tussi680 Skrevet 18. november 2015 #1 Skrevet 18. november 2015 Hva gjør dere?Har ei veldig god venninde som jeg har hatt i over 30 år og vi pleier å gi hverandre julegaver. Hun er min beste venninde så også motsatt har jeg forstått, så vi ble enige om å gi hverandre en liten oppmerksomhet til jul.Mange som har store familier og som ikke gjør det vet jeg, men hvordan ligger det an med sånne ting her inne i forumet?
AnonymBruker Skrevet 18. november 2015 #2 Skrevet 18. november 2015 Hvis du lurer på hva du skal gi til henne ville jeg gitt noe som er veldig personlig. Spesielt med tanke på at dere har vært venner så lenge. De personlige gavene er alltid de beste å få. Synes ihvertfall jeg Anonymkode: 4142c...84b
AnonymBruker Skrevet 18. november 2015 #3 Skrevet 18. november 2015 Gir ikke til noen venner, nei. De kan få oppmerksomhet på bursdager. Til jul gir jeg til:-barna-nieser og nevøer-søsken (mine og mannen)-svigers-min gamle bestemorSynes det holder Anonymkode: f47ff...ae2
SunnivaOslo Skrevet 18. november 2015 #4 Skrevet 18. november 2015 Jeg gir gaver til 3 av mine aller nærmeste venninner. Ikke noe kjempedyrt heller. I år får de en stor krukke fylt med diverse småting samt en liten bok med visdomsord,en lang Hilsen og pyntet:)
AnonymBruker Skrevet 18. november 2015 #5 Skrevet 18. november 2015 Jeg har ikke familie så jeg har nok litt nærmere forhold til mine venner enn det som kanskje er vanlig, pluss at jeg har kjent de fleste av dem siden vi fremdeles var i bleier:P Jeg pleier å lage personlige gaver, basert på interesser, internhumor e.l(og som dessverre blir litt lettgjenkjennelig å poste detaljer om), men kjøper også innimellom. Og får de en veldig billig gave ett år kan de få en dyrere neste år. I snitt kanskje 200kr.Av de litt mindre gjenkjennelige gavene jeg har gitt bort; en liten kurv med dusjsåpe, ansiktsmaske, fuktighetskrem,skrubb o.l. til noen jeg vet stresser og ikke tar seg råd til slikt. Har strikket sokker med sjakkmønster til sjakkentusiasten, emergency mommy-kit til 3 barnsmoren; øreplugger, sjokolade, en mini-flaske vodka og et t-skjorte med; go ask daddy(hun er engelskspråklig btw). Anonymkode: 23249...b44 2
Hattivatti Skrevet 18. november 2015 #6 Skrevet 18. november 2015 Jeg gir til en venninne. Hun får en liten boks med litt te, snop og litt annet krimskrams.
AnonymBruker Skrevet 18. november 2015 #7 Skrevet 18. november 2015 Jeg har ikke familie så jeg har nok litt nærmere forhold til mine venner enn det som kanskje er vanlig, pluss at jeg har kjent de fleste av dem siden vi fremdeles var i bleier:P Jeg pleier å lage personlige gaver, basert på interesser, internhumor e.l(og som dessverre blir litt lettgjenkjennelig å poste detaljer om), men kjøper også innimellom. Og får de en veldig billig gave ett år kan de få en dyrere neste år. I snitt kanskje 200kr.Av de litt mindre gjenkjennelige gavene jeg har gitt bort; en liten kurv med dusjsåpe, ansiktsmaske, fuktighetskrem,skrubb o.l. til noen jeg vet stresser og ikke tar seg råd til slikt. Har strikket sokker med sjakkmønster til sjakkentusiasten, emergency mommy-kit til 3 barnsmoren; øreplugger, sjokolade, en mini-flaske vodka og et t-skjorte med; go ask daddy(hun er engelskspråklig btw).Anonymkode: 23249...b44Haha, jeg hadde elsket å få slike gaver Det ligger mye omtanke og humor bak de gavene der Anonymkode: 5dc70...b1d 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2015 #8 Skrevet 18. november 2015 Haha, jeg hadde elsket å få slike gaver Det ligger mye omtanke og humor bak de gavene derAnonymkode: 5dc70...b1dTakk! Noen gang lurer jeg på om jeg har det mer morro med å lage dem enn de har av å få dem Anonymkode: 23249...b44
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå