Gå til innhold

Rett tilbake i singel-tilværelsen igjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her går det unna.

Det er vel liten vits å henge med hodet, men det er alle de j..... spørsmålene om hvorfor da.

Tror ikke det finnes noe svar så er jo bare tull å spørre de.

Han ble usikker og forsvant.. vil ha meg som venn da. Mhm, for det funker.

Han har det tøft nå og jeg ville så gjerne være der for ham og merket han satte pris på det, men det byr på så mange utfordringer for meg selv at null kontakt er best.

Han forstår ikke at kjærlig stryk på ryggen og klem når man går er vondt når den ene har følelser som renner over. Kan vel aldri ha blitt såret. Gud vet.

Total lykke til drepende smerte på kort tid... rart man mister troa.

Men, bedre nå enn siden.

Det som irriterer meg er at jeg var så forsiktig. Jeg ville ikke inn i det her nettopp fordi jeg var så redd for dette utfallet. Jeg ville ta det rolig. Finne ut av ting litt etter litt. Men han overtalte meg. Overbeviste meg. 

Lettlurte faen. 

Neste gang.... neste gang skal jeg gjøre det rett.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjipt. Bedre lykke neste gang!

Anonymkode: e4b74...4d6

Skrevet

Du er ikke lettlurt, men følelser og inntrykk forandres med tiden, og det var ingens feil at det ikke endte opp med å bli dere to. Vi skal se på det som en positiv ting at kjærligheten er så innmari vanskelig, for om den hadde vært lett så hadde det nok ikke føltes såååå bra når det først, til slutt, endelig klaffet også! :)

Men ja du gjør nok lurt i å kutte kontakten helt med han. Venner har du vel nok av og du skal ikke måtte se han når det bare gjør deg vondt i hjertet. Klem.

Skrevet

Hva er gæernt med disse mannfolka som forsvinner med halen mellom bena med en gang de føler at det begynner å bli seriøst?

Anonymkode: 16aaa...b8c

Skrevet

Her går det unna.

Det er vel liten vits å henge med hodet, men det er alle de j..... spørsmålene om hvorfor da.

Tror ikke det finnes noe svar så er jo bare tull å spørre de.

Han ble usikker og forsvant.. vil ha meg som venn da. Mhm, for det funker.

Han har det tøft nå og jeg ville så gjerne være der for ham og merket han satte pris på det, men det byr på så mange utfordringer for meg selv at null kontakt er best.

Han forstår ikke at kjærlig stryk på ryggen og klem når man går er vondt når den ene har følelser som renner over. Kan vel aldri ha blitt såret. Gud vet.

Total lykke til drepende smerte på kort tid... rart man mister troa.

Men, bedre nå enn siden.

Det som irriterer meg er at jeg var så forsiktig. Jeg ville ikke inn i det her nettopp fordi jeg var så redd for dette utfallet. Jeg ville ta det rolig. Finne ut av ting litt etter litt. Men han overtalte meg. Overbeviste meg. 

Lettlurte faen. 

Neste gang.... neste gang skal jeg gjøre det rett.

Men dette handler jo ikke om han, det handler om deg. Lettlurt er du ikke - bare fordi du har lyst til å finne den store kjærligheten. Hvorfor ikke snu på det og kjenne på hvor godt det var når det var godt, og fortsette å lete etter han som gjengjelder følelsene du har? 

Nytter ikke å bli sint på han fordi han ikke føler det samme som deg - han hadde også like lyst som deg, men innså at det ikke føltes rett - det er ikke noe galt med deg fordet, det er ikke noe feil med han heller - dere er bare ikke rett for hverandre. 

Vær glad for at du tør føle og får muligheten til å føle - det er det mange som går glipp av fordi de låser seg fast av frykt. 

Skrevet

Hva er gæernt med disse mannfolka som forsvinner med halen mellom bena med en gang de føler at det begynner å bli seriøst?

Anonymkode: 16aaa...b8c

De har fornuft nok til å ikke bli værende i noe som ikke føles helt rett. Bra at de gjør det, så får heller de damene som klager over at de gjør det jobbe litt med seg selv..

Jeg kan stille spørsmålet:

Hva er gæærnt med alle disse damene som holder fast med mannfolk som egentlig ikke gir dem det de ønsker i et seriøst fordhold? 

Skrevet

Men dette handler jo ikke om han, det handler om deg. Lettlurt er du ikke - bare fordi du har lyst til å finne den store kjærligheten. Hvorfor ikke snu på det og kjenne på hvor godt det var når det var godt, og fortsette å lete etter han som gjengjelder følelsene du har? 

Nytter ikke å bli sint på han fordi han ikke føler det samme som deg - han hadde også like lyst som deg, men innså at det ikke føltes rett - det er ikke noe galt med deg fordet, det er ikke noe feil med han heller - dere er bare ikke rett for hverandre. 

Vær glad for at du tør føle og får muligheten til å føle - det er det mange som går glipp av fordi de låser seg fast av frykt. 

vet ikke hvor jeg skriver at jeg er sint, for det er jeg ikke.

Er jeg sint for noe så er det kun på meg selv for at jeg lot det gå hit ;)

Skrevet

vet ikke hvor jeg skriver at jeg er sint, for det er jeg ikke.

Er jeg sint for noe så er det kun på meg selv for at jeg lot det gå hit ;)

Du trenger ikke å skrive at du er sint. Det lyser gjennom hele innlegget ditt det. Hva var det du lot gå dit? Hva var det du gjorde som gjør at du irriterer deg? At du turte gå inn i en relasjon i håp om den ekte dype kjærlightene? Vær stolt av at du åpnet deg og lot kjærligheten komme inn. Fortsett med det men bli kanskje mer bevisst på hva som er viktig for deg og sorter ut før du involverer mer av deg i det. 

Jeg sorterte ut som en gal når jeg lette etter mannen min. Sikkert mange av de mennene som mange ikke forstå hvorfor jeg ikke ville ha, men jeg så noe i dem som jeg ikke er ute etter - en usikkerhet eller en tankegang som ikke passer til meg. At han skulle være kongruent var viktig. Ikke bare snakk men også handling.

Du vet nok helt sikkert hva du vil ha, og neste gang er du enda mer bevisst på det - så finner du den rette - sånn som jeg gjorde..  

Skrevet

Du trenger ikke å skrive at du er sint. Det lyser gjennom hele innlegget ditt det. Hva var det du lot gå dit? Hva var det du gjorde som gjør at du irriterer deg? At du turte gå inn i en relasjon i håp om den ekte dype kjærlightene? Vær stolt av at du åpnet deg og lot kjærligheten komme inn. Fortsett med det men bli kanskje mer bevisst på hva som er viktig for deg og sorter ut før du involverer mer av deg i det. 

Jeg sorterte ut som en gal når jeg lette etter mannen min. Sikkert mange av de mennene som mange ikke forstå hvorfor jeg ikke ville ha, men jeg så noe i dem som jeg ikke er ute etter - en usikkerhet eller en tankegang som ikke passer til meg. At han skulle være kongruent var viktig. Ikke bare snakk men også handling.

Du vet nok helt sikkert hva du vil ha, og neste gang er du enda mer bevisst på det - så finner du den rette - sånn som jeg gjorde..  

Det er mye sannhet i det du skriver.. 
Jeg er stolt, og jeg er faktisk usikker på om dette var ett feiltrinn. Jeg har tro på at det er nettopp ekte kjærlighet, og tiden får vise om jeg er helt på vidda.. men det kan virke som det er mye der som er verdt å holde på. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...