aveeva Skrevet 18. november 2015 #1 Skrevet 18. november 2015 Hehe, kanskje litt merkelig emne, men jeg har lyst til å kjøpe en ca 10 lang støvsugerslange (som bla fås på Clas Ohlson), og så koble den til min vanlige støvsuger. Dette så jeg kan støvsuge min to-roms uten å måtte drasse rundt på støvsugen i alle rom. Noen som erfaring med et sådant eksperiment?
AnonymBruker Skrevet 18. november 2015 #2 Skrevet 18. november 2015 Det eksprimentet fungerer ikke. Støvsugermotoren tar kvelden, fordi den ikke er ment for å suge til seg rask gjennom et så langt rør/slange. Hadde det vært så enkelt ville mange laget sin egen sentralstøvsuger. Anonymkode: 47777...6c3 2
AnonymBruker Skrevet 18. november 2015 #3 Skrevet 18. november 2015 Har du sugerør? Prøv å sette sammen fire sugerør og sug opp vann fra et glass med det.Derfor fungerer ikke tanken der. Tanken er god, rent teoretisk, men det er ikke så enkelt. Dessverre. Anonymkode: 53857...abf
aveeva Skrevet 23. november 2015 Forfatter #4 Skrevet 23. november 2015 Hei, og takk for svar, du har nok rett. Må finne en annen løsning for lettvint støvsuging. Kanskje 2-i-1 støvsugeren er løsningen...
AnonymBruker Skrevet 23. november 2015 #5 Skrevet 23. november 2015 Så slitsomt er det da ikke å ha med seg støvsugeren rundt i huset. Vi har sentralstøvsuger og jeg er ikke glad i den laaange slangen som ikke er så lett å ha med å gjøre. I tillegg må jeg bytte uttaket etterhvert som jeg flytter meg rundt i huset. Så for min del så blir det like mye jobb som en vanlig støvsuger, fordelen er at støvet faktisk kommer ut av huset. Anonymkode: 9b0b7...179
AnonymBruker Skrevet 23. november 2015 #6 Skrevet 23. november 2015 Hmm..Min (vanligvis) så logiske hjerne har problemer med å forstå hvorfor dette ikke vil fungere.Kan noen forklare hvorfor? Anonymkode: cc0d8...d47
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå