AnonymBruker Skrevet 18. november 2015 #1 Skrevet 18. november 2015 Har møtt en mann, og sexen er... Fantastisk! Det er helt sykt, for det er så lidenskap, og når vi har sex så er det akkurat som vi begge har hatt sex med hverandre hele livet, veldig god match med andre ord Men jeg vet ikke helt om han er min "type" ellers, og jeg vet han har noen problemer som gjør at jeg automatisk blir litt skeptisk.. Men jeg vil ikke ha sex med noen andre enn han, tenker ikke på noe annet enn han og sex om dagen.. Noen som har opplevd noe lignende? En mann jeg egentlig bør holde meg unna, men det er en magnet som gjør at jeg ikke klarer.. Gud, vet ikke helt hva jeg spør etter.. Men noen råd for å holde når fornuften sier at jeg bør holde meg unna, men kroppen ikke klarer? Anonymkode: 4419d...738
AnonymBruker Skrevet 18. november 2015 #2 Skrevet 18. november 2015 Den ligger kanskje under feil "emne" denne... Og ser jeg virkelig har tullet med setningene helt i slutten her, gjerne se bort i fra det 😝 Tenker ikke helt klart om dagen.. Ts Anonymkode: 4419d...738
AnonymBruker Skrevet 18. november 2015 #3 Skrevet 18. november 2015 Flott å se at det er damer som også "tenker" med "tissen". Men det er som regel ikke bra for oss i det lange løp hvis man er ute etter et langvarig forhold. Anonymkode: 46961...eb5
AnonymBruker Skrevet 18. november 2015 #4 Skrevet 18. november 2015 Jeg vet ikke om det er så "flott", men det har bare skjedd :O Anonymkode: 4419d...738
AnonymBruker Skrevet 18. november 2015 #6 Skrevet 18. november 2015 Hvorfor bør du holde deg unna?Fordi han har sagt at han sliter psykisk med noe, som gjør at jeg automatisk blir litt mer skeptisk. Men vi har så god kjemi og tone, og ikke minst seksuelt.. Så derfor klarer jeg ikke å holde meg unna, fordi det er som en magnet som trekker meg mot han. Det jeg mener med at FORNUFTEN sier at jeg bør holde meg unna.. Ts Anonymkode: 4419d...738
Tash Skrevet 18. november 2015 #7 Skrevet 18. november 2015 Jeg gjorde det. Endte opp som alenemamma og lurer nå på hva i all verden jeg tenkte på. Nå skal det sies at vi ble samboere osv, men problemene hans kom frem litt og litt (sosiopat). Nå, selv om jeg har det deiligste barnet, tenker jeg at jeg skulle ha lyttet til magefølelsen. Men den ble helt overskygget av orgasmer og lidenskap.......
AnonymBruker Skrevet 18. november 2015 #8 Skrevet 18. november 2015 Jenter elsker Bad Boys. Slik er det bare. Det nytter ikke å snakke fornuft til dere for dere går i samme fella gang på gang uansett. Anonymkode: ff20a...500
AnonymBruker Skrevet 18. november 2015 #9 Skrevet 18. november 2015 Jenter elsker Bad Boys. Slik er det bare. Det nytter ikke å snakke fornuft til dere for dere går i samme fella gang på gang uansett.Anonymkode: ff20a...500Trenger helt klart ikke å være bad boy for å yte bra sex. Tvert imot er de mer stille gutta de råeste i senga Jeg har hatt en slik mann. Det var så ufattelig bra seksuell match. Men det var alt også. Det viste seg bare å være sex og lite kommunikasjon. Der matcha vi ikke. Men den sex'en. Wow. Og jeg er der nå også. Tenker kun på denne mannen jeg møtte for et halvt år siden. Het og lidenskapelig sex. Vipper meg helt av pinnen. Men vi kan rett og slett ikke bli sammen. For mye står i vår vei. Jeg har truffet en annen fyr som er tilgjengelig, men jeg drøyer og drøyer med han fordi jeg fortsatt tenker for mye på sex med han andre. Selv om kontakten er brutt. Anonymkode: 204eb...e9e
AnonymBruker Skrevet 18. november 2015 #10 Skrevet 18. november 2015 Det er så rart hvorfor man må tekkes mot de man IKKE burde tekkes mot.. Jeg tror ikke han er en bad boy, tvert i mot Men han har persolinghetsforstyrrelse (borderline) som gjør at jeg VET jeg ikke burde inngå nå relasjon med han, nettopp fordi slike trekk gjerne ikke kommer frem med orgasmer og "forelskelse".. Ts Anonymkode: 4419d...738
AnonymBruker Skrevet 18. november 2015 #11 Skrevet 18. november 2015 Det er så rart hvorfor man må tekkes mot de man IKKE burde tekkes mot.. Jeg tror ikke han er en bad boy, tvert i mot Men han har persolinghetsforstyrrelse (borderline) som gjør at jeg VET jeg ikke burde inngå nå relasjon med han, nettopp fordi slike trekk gjerne ikke kommer frem med orgasmer og "forelskelse".. TsAnonymkode: 4419d...738Høres ut som du dater exen min.. Det tok ett år å komme over den sexen. wow. Anonymkode: 6754d...ccc
AnonymBruker Skrevet 18. november 2015 #12 Skrevet 18. november 2015 Det er så rart hvorfor man må tekkes mot de man IKKE burde tekkes mot.. Jeg tror ikke han er en bad boy, tvert i mot Men han har persolinghetsforstyrrelse (borderline) som gjør at jeg VET jeg ikke burde inngå nå relasjon med han, nettopp fordi slike trekk gjerne ikke kommer frem med orgasmer og "forelskelse".. TsAnonymkode: 4419d...738Signerer hun over, skulle tro det var eksen min du datet Han hadde også personlighetsforstyrrelse, noe som ødela forholdet. Men den sexen.. *sukk* Han var heller ikke badboy ellers, men helt konge i senga. Det har nettopp blitt slutt med han, jeg håper nestemann er like flink! Anonymkode: 99419...ec8
AnonymBruker Skrevet 19. november 2015 #13 Skrevet 19. november 2015 Signerer hun over, skulle tro det var eksen min du datet Han hadde også personlighetsforstyrrelse, noe som ødela forholdet. Men den sexen.. *sukk* Han var heller ikke badboy ellers, men helt konge i senga. Det har nettopp blitt slutt med han, jeg håper nestemann er like flink!Anonymkode: 99419...ec8hvilken personlighetsforstyrrelse da? Hvordan var han preget av det liksom? ☺️ Anonymkode: 4419d...738
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå