AnonymBruker Skrevet 18. november 2015 #1 Skrevet 18. november 2015 Noen her som har blitt sammen med en mann som har barn fra før,og kan fortelle litt om hvordan det var,med tanke på ulike utfordringer? Jeg er i 30-årene,og har ingen barn selv.Vet ikke om jeg vil ha heller,men vil holde muligheten åpen.Jeg har profil på en datingside.Bør jeg filtrere bort menn med barn fra før?De som skriver i profiltesksten at de kanskje vil ha flere barn men ikke er sikker? Anonymkode: 42690...96b
AnonymBruker Skrevet 18. november 2015 #2 Skrevet 18. november 2015 Nei absolutt ikke. En mann med barn har jo bevist at han har hatt et ønske om å leve i et seriøst forhold. At han faktisk bryr seg og har verdier her i livet. Og hans barn kommer før han, så han kan heller ikke være superegoist. Jeg ønsker helst en slik mann selv. Best erfaring med de Anonymkode: 4da7d...a0e 1
Gjest Skrevet 18. november 2015 #3 Skrevet 18. november 2015 Noen her som har blitt sammen med en mann som har barn fra før,og kan fortelle litt om hvordan det var,med tanke på ulike utfordringer? Jeg er i 30-årene,og har ingen barn selv.Vet ikke om jeg vil ha heller,men vil holde muligheten åpen.Jeg har profil på en datingside.Bør jeg filtrere bort menn med barn fra før?De som skriver i profiltesksten at de kanskje vil ha flere barn men ikke er sikker?Anonymkode: 42690...96bJeg har selv gått denne runden med meg selv. Brukte vel ca. 2-3 år på å finne ut om jeg ville ha barn eller ikke og på om det var ok for meg å bli sammen med ei som har barn fra før av. Jeg kom til at dette ikke passer med mine ønsker for hvordan jeg ønsker å leve mitt liv.Man skal ikke være negativ på å gå inn i et forhold med folk som har barn, for de er som regel mer reflekterte, mer voksne og har mer livserfaring. Man må bare se om dette faktisk er noe som passer for en selv.For deg og spørs spørs det jo hva du vil med livet ditt og om dette passer overens med en mann som har barn. Jeg tror at du må stille deg selv noen spørsmål, noe a la det som følger:Hva er det egentlig som står i veien for deg å skape en ny fremtid med en som har barn fra før av?Er du klar for det ekstra ansvaret som følger med når du blir sammen med en som har barn fra før?En som har barn er sannsynligvis mindre egoistisk, men har også større behov for din støtte. Kanskje har han en vanskelig eks han må forholde seg til også? Er du beredt til å stille opp for å støtte han i forhold til hans livssituasjon?Håper dette hjelper mot å finne et svar for deg selv :-). 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2015 #4 Skrevet 18. november 2015 Nei absolutt ikke. En mann med barn har jo bevist at han har hatt et ønske om å leve i et seriøst forhold. At han faktisk bryr seg og har verdier her i livet. Og hans barn kommer før han, så han kan heller ikke være superegoist. Jeg ønsker helst en slik mann selv. Best erfaring med de Anonymkode: 4da7d...a0eEventuelt stikk motsatt. At han rushet seg inn i en graviditet og var langt fra mann nok til å bygge familien sammen, var uansvarlig som ikke brukte kondom, og har årevis med babymama-krangling og innestengt frustrasjon i seg som fører til at han kort tid inn i et nytt forhold innser at han for pokker ikke vil være i noe forhold for han har bare blitt stressa av damer siden han var 17 år så nå får det være nok og heller starte å sexchatte med tenåringer på nett istedet for seriøs voksendating.(Det er min erfaring) Anonymkode: 1abd3...013 6
AnonymBruker Skrevet 18. november 2015 #5 Skrevet 18. november 2015 Eventuelt stikk motsatt. At han rushet seg inn i en graviditet og var langt fra mann nok til å bygge familien sammen, var uansvarlig som ikke brukte kondom, og har årevis med babymama-krangling og innestengt frustrasjon i seg som fører til at han kort tid inn i et nytt forhold innser at han for pokker ikke vil være i noe forhold for han har bare blitt stressa av damer siden han var 17 år så nå får det være nok og heller starte å sexchatte med tenåringer på nett istedet for seriøs voksendating.(Det er min erfaring) Anonymkode: 1abd3...013Har jeg aldri opplevd. Ikke møtt slike menn heller. Til tross for at han ene ble pappa i veldig ung alder. Han er vel den mest reflekterte og ansvarsbevisste jeg vet om. Voksen men ung nok for å ha moro. Fantastisk flott fyr. Anonymkode: 4da7d...a0e
AnonymBruker Skrevet 18. november 2015 #6 Skrevet 18. november 2015 Eventuelt stikk motsatt. At han rushet seg inn i en graviditet og var langt fra mann nok til å bygge familien sammen, var uansvarlig som ikke brukte kondom, og har årevis med babymama-krangling og innestengt frustrasjon i seg som fører til at han kort tid inn i et nytt forhold innser at han for pokker ikke vil være i noe forhold for han har bare blitt stressa av damer siden han var 17 år så nå får det være nok og heller starte å sexchatte med tenåringer på nett istedet for seriøs voksendating.(Det er min erfaring) Anonymkode: 1abd3...013Den kan jeg skrive under på! Har hatt slik erfaring med en mann som fikk barn med to forskjellige damer. Rushet seg inn i begge forholdene og de ble avsluttet kort tid etter. Nå skal han visstnok gifte seg med den tredje dama han ble sammen med for noen måneder tilbake, navnet hennes har han også tattovert på armen. Her gjelder det å ikke sløse med tida!! Anonymkode: 9058c...d9d 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå