Gå til innhold

Jenter, hva skal til for at mannen er kjærestemateriale?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har vi en til guttene, om hva som skal til for at kvinnen blir sett på som kjærestemateriale, så her kommer en ny tråd om hvilke MENN som er kjærestemateriale.

Mine krav
- Tiltrekkende i mine øyne
- Sexappeal og god i senga
- Lun og god mot dyr og barn
- Løsningsorientert
- Ikke hatt sex med noen jeg kjenner og helst ikke som jeg vet hvem er
- Ikke vært player/mange partnere
- Være 100% til å stole på
- Kunne fortelle tanker og problemer helt fritt uten frykt for dømming og vica versa
- Ønske om den samme livsstilen og pensjonisttilværelsen som meg
- Smart og reflekterende
- Delvis samme interesser og hobbyer

Mine preferanser
- God i matlaging
- Orden i jobb og god inntekt
- Gjøre meg glad daglig og sint aldri (det funker ikke å krangle med meg, så hvis han er en som trenger krangling for å holde piffen i forholdet er han ikke noe for meg!)

Sikkert en god del mere jeg ikke kommer på i farta men, hva skal til for deres del? La oss dele med internett våres "kjæresteidealer" :)

Anonymkode: 4af50...76d

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest supernova_87
Skrevet

Bare ett spørsmål til deg TS: "Ikke hatt sex med noen jeg kjenner og helst ikke som jeg vet hvem er" hvordan fungerer dette i praksis, får du ei liste med navn på alle han har hatt sex med? 

Gjest StripeyPanda
Skrevet

Jeg treffer en fyr, ser om vi har god tone, og så tar det derfra. Har ingen liste eller must-have greier, aldri tenkt på den måten, det blir for dumt. Da kan man gå glipp av mange gode der ute..

Skrevet

Ærlig

Solid/stødig

Intelligent

Vennlig

Ikke flørtete overfor jenter eller opptatt av andre når han er i forhold

Vil ha barn

Vil bo landlig (småbruk el)

Glad i å reise

Ryddig økonomi (vil ikke finne på å ta opp forbrukslån ol)

Ikke stort behov for fest/fyll

Belest og oppdatert

Anonymkode: ddce5...8ff

• Liker 4
Skrevet (endret)

Bare ett spørsmål til deg TS: "Ikke hatt sex med noen jeg kjenner og helst ikke som jeg vet hvem er" hvordan fungerer dette i praksis, får du ei liste med navn på alle han har hatt sex med? 

Om man finner en kjæreste i omgangskretsen så vet man jo litt om hvem som har ligget med hvem. Det er vel de man vet har ligget med kompiser man ekskluderer.

Endret av Summers
  • Liker 3
Skrevet

Nå har vi en til guttene, om hva som skal til for at kvinnen blir sett på som kjærestemateriale, så her kommer en ny tråd om hvilke MENN som er kjærestemateriale.

Mine krav
- Tiltrekkende i mine øyne
- Sexappeal og god i senga
- Lun og god mot dyr og barn
- Løsningsorientert
- Ikke hatt sex med noen jeg kjenner og helst ikke som jeg vet hvem er
- Ikke vært player/mange partnere
- Være 100% til å stole på
- Kunne fortelle tanker og problemer helt fritt uten frykt for dømming og vica versa
- Ønske om den samme livsstilen og pensjonisttilværelsen som meg
- Smart og reflekterende
- Delvis samme interesser og hobbyer

Mine preferanser
- God i matlaging
- Orden i jobb og god inntekt
- Gjøre meg glad daglig og sint aldri (det funker ikke å krangle med meg, så hvis han er en som trenger krangling for å holde piffen i forholdet er han ikke noe for meg!)

Sikkert en god del mere jeg ikke kommer på i farta men, hva skal til for deres del? La oss dele med internett våres "kjæresteidealer" :)

Anonymkode: 4af50...76d

Ikke vært player\mange partnere <--- man må være det for å i det hele tatt komme på radaren og virke spennende for kvinnfolk generelt.  Få partnere signaliserer lav markedsverdi.

Alle menn som har forsøkt å sjekke opp 2 kvinnfolk ved siden av hverandre, hvor den ene har gått fra lite interessert ti
å krangle om oppmerksomheten med kvinne nr2 rett etterpå vet hva jeg mener. 

Anonymkode: 3d907...80d

• Liker 1
Skrevet

Flink til å rydde etter seg og gjøre husarbeid

Kristen moral og påfølgende rett syn på liv og død ;) 

Medfølende og godhjertet

fornuftig og rettferdig

lyttende og forståelsesfull

Klok og med et begjær etter å vite og å lese seg opp om emner

Turnoff:

bedreviterholdninger

arroganse

nedlatende i enkelte situasjoner

rasist og diskriminerende på andre områder

uhygienisk

vulgær med vulgær humor (tiss, promp, bæsj, pule)

aktiv på Facebook ;)

Anonymkode: 293a5...aed

• Liker 1
Skrevet

Ikke vært player\mange partnere <--- man må være det for å i det hele tatt komme på radaren og virke spennende for kvinnfolk generelt.  Få partnere signaliserer lav markedsverdi.

Alle menn som har forsøkt å sjekke opp 2 kvinnfolk ved siden av hverandre, hvor den ene har gått fra lite interessert ti
å krangle om oppmerksomheten med kvinne nr2 rett etterpå vet hva jeg mener. 

Anonymkode: 3d907...80d

Dummeste jeg har hørt. De beste mennene har få partnere.

• Liker 8
Gjest FruPotter
Skrevet

Krav:

- Trofast

- Ærlig

- Snill

Ikke krav, men ønskelig:

- Omsorgsfull ovenfor andre mennesker

- Har litt peiling på økonomi og ikke bruker og bruker, slik at jeg må betale for han. Har hørt om en del sånne mennesker... Høres slitsomt ut

- Fornuftig 

Skrevet

Hvis han skal være "kjærestemateriale" så må jeg se for meg en fremtid med ham. Jeg går ikke inn i forhold "bare fordi", da kan man like godt være singel og bare date. Dersom jeg virkelig liker en fyr på alle mulige måter men ikke vil gå inn i et forhold med ham, er det som regel praktiske årsaker - f.eks. fysisk avstand, eller at han er mye eldre enn det jeg vil at mannen min skal være.

Så spørsmålet blir heller hva jeg generelt ser etter i en mann. Personlighetsmessig må han være ambisiøs, intelligent og positiv. Han er en type som gjør ting fremfor å klage, som er proaktiv og løsningsorientert og har beina på jorden. Sosialt intelligent og veldig avslappet rundt folk. Som introvert faller jeg som regel for ekstroverte (og vice versa). 

Det er også viktig at han har selvdisiplin. Han har kontroll på livet, kan anerkjenne en uvane og kvitte seg med dem. Min erfaring tilsier at veldig mange negative uvaner går hånd i hånd. Han er ingen fanatiker men klarer å opprettholde en gyllen middelvei - han liker vin men er ikke alkoholiker, han nyter god mat men spiser sunt 90% av tiden, han trener nå og da men er ikke opptatt av å ha sixpack. 

Og han kommer fra en god familie - han har gode rollemodeller i sine foreldre, og de er fortsatt gift. 

Anonymkode: 1f29e...39c

Skrevet

Står ingen steder at menn ikke kan svare i denne tråden, så here it goes. 

Krav:

- Trofast  Check!

- Ærlig  Check!

- Snill Check!

Ikke krav, men ønskelig:

- Omsorgsfull ovenfor andre mennesker Prøver å være en god person og behandle folk på gode måter.

- Har litt peiling på økonomi og ikke bruker og bruker, slik at jeg må betale for han. Har hørt om en del sånne mennesker... Høres slitsomt ut Iblant bør man bruke litt på seg selv når man er singel, uten at det går helt over hodet selvsagt. Svært sjelden at jeg har lånt penger fra andre eller latt noen betale for meg.

- Fornuftig Spørs hva du legger i dette, om man er smart og intelligent, eller klarer å skille mellomg rett og galt og ta riktige valg i livet. Vil si jeg er balansert, ikke super-intelligent, men ikke dum heller. Reflektert, åpensindig og tar ikke alt for god fisk.

Eneste som gjenstår er å se om alderforskjellen er for stor. ;)

Skrevet

Jeg treffer en fyr, ser om vi har god tone, og så tar det derfra. Har ingen liste eller must-have greier, aldri tenkt på den måten, det blir for dumt. Da kan man gå glipp av mange gode der ute..

Fornuftig.

• Liker 3
Skrevet

Ja, mye av det beskriver meg, men jeg styrer nok dessverre unna kvinner som lister opp "god inntekt" som et av kriteriene. Jeg har nok over gjennomsnittlig inntekt men er ikke interessert i noen som bryr seg nevneverdig om det. 

Anonymkode: 84738...ffa

• Liker 4
Gjest FruPotter
Skrevet

Står ingen steder at menn ikke kan svare i denne tråden, så here it goes. 

Eneste som gjenstår er å se om alderforskjellen er for stor. ;)

Enig i det du skriver. Man bør bruke litt penger på seg selv når man kan! Jeg mente mer sånn... At man bruker ALLE pengene sine på tull og vas hele tiden sånn at partneren må betale hele husleia, for all maten, må hjelpe med lånet osv. Vet om ei jente som betaler ALT for mannen fordi han bruker alle pengene på baaare tull, og ingenting annet. Hun betaler til og med ned på alle lånene hans.... Jeg hadde aldri vært sammen med en slik mann altså. Da hadde jeg i alle fall vært streng, og IKKE betalt alt. Med fornuftig mener jeg at man kan skille mellom rett og galt, at man tenker litt gjennom det man gjør osv. Å være veldig smart er ikke nødvendig i mine øyne, men så klart er det jo greit å ha litt mellom ørene. :) 

Skrevet

Altså, i partnerskap må man samarbeide om hva inntektene brukes til. Mesteparten går jo til faste utgfter og sitter man med litt overskudd i etterkant ser jeg ikke noe gali å bruke det til egne behov. Har selv en hobby som kan koste litt om jeg ikke er forsiktig, men heldigvis er det ikke ofte jeg velger å investere i den hobbyen. Kun når det er verdt det.

Jeg er veldig flink til å tenke og lage strategier, men å ta viktige beslutninger, not so much. :PTror det er fordel om potensielle partneren min har evne til å hjelpe meg med det. 

Skrevet

Altså, i partnerskap må man samarbeide om hva inntektene brukes til. Mesteparten går jo til faste utgfter og sitter man med litt overskudd i etterkant ser jeg ikke noe gali å bruke det til egne behov. 

En slik holdning til økonomi ville ikke vært forenelig med min. Jeg er opptatt av å spare og nedbetale gjeld. Jeg synes det er viktig å ha en buffer. Å bare passivt akseptere at det meste av pengene bare "går jo til faste utgifter" er alt for sløvt. 

Vi har vært flinke og spart mye tidlig i forholdet, bor derfor nå i nedbetalt bolig. Og har en økonomi hvor under halvparten av inntekene går til "faste utgifter". Det gir oss helt andre muligheter til å reise og leve, enn om man har en passiv holdning som din.

• Liker 2
Skrevet

Mine "krav":

-glad i dyr og vil ha hund (eller eier hund 😍😍)

-liker å finne på ting,også i hverdagen dvs ikke sitte hver ettermiddag foran TV eller PC i timesvis.

-Ikke være en som skal diskutere og kverulere på alt mulig,ha en mer avslappet holdning.

-like å lage mat og generelt ha interesse for gode matvarer (og matvaner)

-holder seg noenlunde i form.

-liker å reise

-belest,dvs har litt kunnskap om ting og henter ikke All sin kilde fra Wikipedia og avisinnlegg.

Det betyr ikke noe hva han tjener eller hvor høy han er. Betyr heller ingenting hvilken hårfarge eller etnisitet han har.

• Liker 2
Skrevet

En jeg forelsker meg i. Og jeg forelsker meg ikke lett.Så for at jeg skal forelske meg, så må uansett de viktigste tingene være på plass, og jeg må se for meg en framtid med han.

Anonymkode: 75a65...6b4

• Liker 2
Skrevet

Jeg har ikke en liste, det må bare føles rett. 

• Liker 1
Skrevet

Ha kristne/gode verdier.

Tørre å drite seg ut, le mye.

Være ordentlig "mann", liker menn som f.eks. jakter :sjenert:

Høy utdannelse, være interessant å snakke med.

Må ikke være sjalu eller klengete.

Kan ikke ha langt skjegg eller disse teite hipsterbrillene.

Være fornuftig og en jeg kan stole på.

No veggie.

Men det skal uansett mye til for at jeg skal binde meg til noen når jeg er såpass ung :laugh:

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...