Gå til innhold

Fetisj eller ikke?

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Ashley Graham er sexy da :) Skjønner godt de som tenner på henne! 

Endret av Hummels
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du tiltrekt større jenter for et forhold også? Da er det en av dine preferanser (preferanser kan en også ha mange av. Kan fint like flere typer). Er det bare seksuelt, så er det en ren fetisj. Husk at det går an å ha begge deler.

MEN, vær så snill og legg fra deg beskrivelsen "chubby chaser"! Du får ikke jentene ved å si at du er det.

Jeg er først og fremst i en alder nå hvor jeg er ute etter et forhold. Det at min preferanse gjelder både det seksuelle i tillegg, hva har det med saken å gjøre? Jeg hadde nok kunne hatt et langvarig forhold med en slank jente, men jeg er usikker på hvor seksuelt tiltrukket jeg ville vært av kroppen hennes da. Jeg ser jo jevnlig innlegg her om folk som klager over at kjæresten har gått opp i vekt, og at de ikke lenger er like seskuelt tiltrukket av vedkommende, og det er sjelden de får kjeft for dette.

Anonymkode: 30ebe...1c5

Skrevet

Jeg er først og fremst i en alder nå hvor jeg er ute etter et forhold. Det at min preferanse gjelder både det seksuelle i tillegg, hva har det med saken å gjøre? Jeg hadde nok kunne hatt et langvarig forhold med en slank jente, men jeg er usikker på hvor seksuelt tiltrukket jeg ville vært av kroppen hennes da. Jeg ser jo jevnlig innlegg her om folk som klager over at kjæresten har gått opp i vekt, og at de ikke lenger er like seskuelt tiltrukket av vedkommende, og det er sjelden de får kjeft for dette.

Og jeg misliker egentlig begrepet "chubby chaser", det virker bare som om det er det "vanlige" begrepet på slike som meg.

Skrevet

Han er nok førstnevnte. De fleste som tenner på dette gjør det i skjul for ikke å bli oppdaget. Men får håpe ts ikke er en sånn slugger..

Anonymkode: 0364b...522

Hvorfor skulle jeg "gjøre det i skjul"? Fordi jeg skriver som anonym her? Jeg bruker alltid anonym når jeg skriver i dette forumet.

Når jeg har vært på date med noen, tror du jeg gjør det til bare "hjemme"-dater? Tror du ikke jeg har presentert noen av de jeg har datet med venner og familie? Jeg har vel aldri selv sagt til noen at jeg liker store jenter, men de fleste har vel skjønt mønsteret.

• Liker 1
Skrevet

Og jeg misliker egentlig begrepet "chubby chaser", det virker bare som om det er det "vanlige" begrepet på slike som meg.

Da er du en som liker større kvinner generelt da. Ikke noe ille med det.

Som større selv er chubby chaser fra erfaring et negativt ladet ord som beskriver de mer ekstreme. Greitt nok at det er en ok måte å beskrive det for andre, men unngå å presentere deg som det for jenter. Det burde være unødvendig.

Dessuten, flott at du er komfortabel med hva du liker :)  Er desverre overraskende mange som ikke er det.

Skrevet

Hvor gammel er du, TS?

Anonymkode: 35326...7db

Skrevet

Hvor gammel er du, TS?

Anonymkode: 35326...7db

30 år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...