AnonymBruker Skrevet 18. november 2015 #1 Skrevet 18. november 2015 http://imgur.com/rnE1zAvHei.Jeg er en chubby chaser. Bildet ovenfor illustrerer hvordan min ideelle drømmepartner ser ut. Mens mange på dette forumet snakket nedsettende om tykke jenter som Ashley Graham og Tess Holliday, så har jeg intet annet enn beudring for disse. Og jeg elsker de runde formene. Helt siden begynnelsen av puberteten har jeg vært tiltrukket av store jenter med mange kilo ekstra på kroppen. Men jeg føler jeg må understreke: det er ikke fettet i seg selv jeg er tiltrukket av. Erna Solberg? Nope. Not my cup of tea. Roxxieyo? Sign me up!Jeg lurer på om det å være chubby chaser er en fetisj? Siden det ikke er overvekt eller fett generelt sett jeg er tiltrukket av. Det er jo nok av tykke jenter, men jeg liker PENE tykke jenter. Det er stor forskjell på pen og ikke-pen. Og nå snakker jeg bare om generell attraksjon. Anonymkode: 30ebe...1c5
Kamikatze Skrevet 18. november 2015 #2 Skrevet 18. november 2015 Det er en fetish hvis dette flesket er hva du tenner på. Hvis det bare er sånn at du synes fete jenter attraktive, er dette en preferanse. 3
Chizue Skrevet 18. november 2015 #3 Skrevet 18. november 2015 Alt kan vel være en fetisj?Ikke tenk på hva andre synes, du synes de kvinnene er pene og ikke la andre bestemme over hva du synes er tiltrekkende Smaken varierer fra person til person. 1
OleTho Skrevet 18. november 2015 #4 Skrevet 18. november 2015 Vil vel si at det er en fetisj ja Har det på samme måten her, deler ditt syn så forstår deg veldig godt :)
AnonymBruker Skrevet 18. november 2015 #5 Skrevet 18. november 2015 Det er dette jeg tenker på selv. "Flesket", som du kalle det, er noe jeg tenner på, men ikke i hovedsak. Tykke jenter er heller ikke det eneste jeg går etter, men det er store, pene jenter jeg er tiltrukket av.F.eks.: Scarlett Johansson er en utrolig vakker kvinne. Det er de fleste enige om, også jeg. Men uansett hvor vakker jeg synes hun er, så får jeg ingen seksuell reaksjon av henne. Hadde hun derimot veid 130 kilo hadde jeg definitivt får ereksjon bare av å se på henne. Ansiktet og den generelle skjønnheten tiltrekkes jeg da av uansett, men om en jente er både vakker og overvektig vil jeg reagere helt annerledes. Anonymkode: 30ebe...1c5
AnonymBruker Skrevet 18. november 2015 #6 Skrevet 18. november 2015 Vil vel si at det er en fetisj ja Har det på samme måten her, deler ditt syn så forstår deg veldig godt :)Føler du at du må identifisere deg som "chubby chaser" til jenter?Har møtt en del jenter som sier de kjenner til typen som foretrekker noen ekstra kilo, men blir veldig overrasket når de ser bilder av jenter jeg er tiltrukket av. Anonymkode: 30ebe...1c5
Gjest cheshirecat Skrevet 18. november 2015 #7 Skrevet 18. november 2015 Bare lurer på om du er stor eller kraftig selv? Jeg tenner også tidvis sexuelt på kraftige menn, ser ikke på det som en fetish men mer en preferanse..
AnonymBruker Skrevet 18. november 2015 #8 Skrevet 18. november 2015 Bare lurer på om du er stor eller kraftig selv? Jeg tenner også tidvis sexuelt på kraftige menn, ser ikke på det som en fetish men mer en preferanse.. Jeg er selv slank. Ikke spesielt høyt heller. Anonymkode: 30ebe...1c5
AnonymBruker Skrevet 18. november 2015 #9 Skrevet 18. november 2015 Høy* mente jeg. Anonymkode: 30ebe...1c5
annebanane Skrevet 18. november 2015 #10 Skrevet 18. november 2015 Er du tiltrekt større jenter for et forhold også? Da er det en av dine preferanser (preferanser kan en også ha mange av. Kan fint like flere typer). Er det bare seksuelt, så er det en ren fetisj. Husk at det går an å ha begge deler.
annebanane Skrevet 18. november 2015 #11 Skrevet 18. november 2015 MEN, vær så snill og legg fra deg beskrivelsen "chubby chaser"! Du får ikke jentene ved å si at du er det. 6
AnonymBruker Skrevet 18. november 2015 #12 Skrevet 18. november 2015 MEN, vær så snill og legg fra deg beskrivelsen "chubby chaser"! Du får ikke jentene ved å si at du er det.^ dette Anonymkode: bc393...bc9 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2015 #13 Skrevet 18. november 2015 http://imgur.com/rnE1zAvHei.Jeg er en chubby chaser. Bildet ovenfor illustrerer hvordan min ideelle drømmepartner ser ut. Mens mange på dette forumet snakket nedsettende om tykke jenter som Ashley Graham og Tess Holliday, så har jeg intet annet enn beudring for disse. Og jeg elsker de runde formene. Helt siden begynnelsen av puberteten har jeg vært tiltrukket av store jenter med mange kilo ekstra på kroppen. Men jeg føler jeg må understreke: det er ikke fettet i seg selv jeg er tiltrukket av. Erna Solberg? Nope. Not my cup of tea. Roxxieyo? Sign me up!Jeg lurer på om det å være chubby chaser er en fetisj? Siden det ikke er overvekt eller fett generelt sett jeg er tiltrukket av. Det er jo nok av tykke jenter, men jeg liker PENE tykke jenter. Det er stor forskjell på pen og ikke-pen. Og nå snakker jeg bare om generell attraksjon.Anonymkode: 30ebe...1c5Cubby? Du liker enorme damer. Chubby er sånn som Scarlett Johansen. Anonymkode: 0364b...522
Smookiekins Skrevet 18. november 2015 #14 Skrevet 18. november 2015 Scarlett Johansen er da ikke chubby?? Chubby er vel det samme som overvektig BMI 25-30, tenker jeg? Og fedme over 30.. De damene som det er bilde av her er riktignok innen kategorien fedme/sykelig overvekt.. 5
AnonymBruker Skrevet 18. november 2015 #15 Skrevet 18. november 2015 Scarlett Johansen er da ikke chubby?? Chubby er vel det samme som overvektig BMI 25-30, tenker jeg? Og fedme over 30.. De damene som det er bilde av her er riktignok innen kategorien fedme/sykelig overvekt.. Cubby ser jeg på de som har et lite fettlag på kroppen sin. Hørt om fhm- chubby? Er de som blir glamourmodeller fordi de ikke var slanke nok til å bli vanlige modeller. De ts linket til var sykelig overvektig ja.. Anonymkode: 0364b...522
AnonymBruker Skrevet 18. november 2015 #16 Skrevet 18. november 2015 Cubby ser jeg på de som har et lite fettlag på kroppen sin. Hørt om fhm- chubby? Er de som blir glamourmodeller fordi de ikke var slanke nok til å bli vanlige modeller. De ts linket til var sykelig overvektig ja..Anonymkode: 0364b...522"Chubby" er en subjektiv definisjon, ikke en presis en. Du har fått sagt hva du oppfatter som chubby. Noe som faktisk er helt irrelevant for tråden. Det interessante er hva TS mener med "chubby". Du har fått sagt ditt. Nå kan du forlate tråden. Anonymkode: bc393...bc9 4
OleTho Skrevet 18. november 2015 #17 Skrevet 18. november 2015 Eg er selv slank og høy, men foretrekker jenter som er gjerne litt lave men store Føler det er en ganske vanlig kombinasjon å se, men vet ikke hva det kommer av For min del er det både seksuelt og i forbindelse med forhold, i en seksuell sammenheng er det muligens litt mer
AnonymBruker Skrevet 19. november 2015 #18 Skrevet 19. november 2015 "Chubby" er en subjektiv definisjon, ikke en presis en. Du har fått sagt hva du oppfatter som chubby. Noe som faktisk er helt irrelevant for tråden. Det interessante er hva TS mener med "chubby". Du har fått sagt ditt. Nå kan du forlate tråden.Anonymkode: bc393...bc9Er du fhm- chubby? Isåfall beklager jeg hvis du følte deg fornærmet. Anonymkode: 0364b...522
spinelli Skrevet 19. november 2015 #19 Skrevet 19. november 2015 Men er du en sånn som ligger med tjukke jenter og ikke ringer dem igjen, eller en som er ute etter å finne et forhold med ei tjukk jente?
AnonymBruker Skrevet 19. november 2015 #20 Skrevet 19. november 2015 Men er du en sånn som ligger med tjukke jenter og ikke ringer dem igjen, eller en som er ute etter å finne et forhold med ei tjukk jente?Han er nok førstnevnte. De fleste som tenner på dette gjør det i skjul for ikke å bli oppdaget. Men får håpe ts ikke er en sånn slugger.. Anonymkode: 0364b...522
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå