AnonymBruker Skrevet 18. november 2015 #1 Del Skrevet 18. november 2015 Er ikke så flink når det kommer til å se om blondfarger er kald eller varm. Så lurer på om Caroline sin hårfarge er kald eller varm? http://carolinebergeriksen.no/2015/11/17/det-neste-pa-to-do-listen-ferie/#comments Nå har jeg mørke blond hår, frisøren sier jeg har en kald hårfarge. Jeg har en nøytral hudtone og grønne øyne, burde jeg velge en kald elle varm blondfarge da ? Anonymkode: 780e0...fcd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adara Skrevet 18. november 2015 #2 Del Skrevet 18. november 2015 (endret) Jeg ville sagt kald!Eller varm. Haha, det var litt vanskelig å se! Endret 18. november 2015 av Adara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandie Skrevet 18. november 2015 #3 Del Skrevet 18. november 2015 Jeg ville sagt den er ganske nøytral,uten overvekt av hverken det kalde eller det varme.Det er vanskelig å si uten å se bilde av deg,men har du nøytral hudtone skal du i teorien kunne ha både varme og kalde nyanser.En mellomting er kanskje best.Er selv nøytral i hudtonen og kan ha begge deler,men unngår de aller varmeste nyansene som ser veldig unaturlig ut på meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2015 #4 Del Skrevet 18. november 2015 For meg så ser det ut som den er varm, men med kjølige striper. Anonymkode: cb499...953 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest FruPotter Skrevet 18. november 2015 #5 Del Skrevet 18. november 2015 Den ser nøytral-kald ut. Hm... Jeg vil gå for mer nøytral, jeg. Tror du kan ha både kald og varm tone, men jeg person synes kalde hårtoner er finest på nøytrale og kalde hudtoner. Jeg har kald hudtone, og passer ikke varme toner i det hele tatt. Når jeg har brunt hår går jeg for de med mer lilla-skjær i, og ikke de med rød-oransje-skjær i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fresia Skrevet 18. november 2015 #6 Del Skrevet 18. november 2015 jeg synes hun har en varm blondfarge. hvis du har en kald hårfarge naturlig så ville jeg også farget det i en kald tone. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2015 #7 Del Skrevet 18. november 2015 Jeg synes også at hennes farge er varm! Ikke kald i alle fall.. Anonymkode: b9820...bac 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2015 #8 Del Skrevet 18. november 2015 Hun er varm blond. Anonymkode: e68ac...4a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SRC Skrevet 19. november 2015 #9 Del Skrevet 19. november 2015 Varm ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå