Gå til innhold

Bilde av seg selv med eksen på Tinder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på hva folk tenker på når de poster et bilde av seg selv sammen med eksen på Tinder. Jeg X-er alltid damene som gjør det fordi jeg synes det vitner om dårlige sosiale antenner. 

Hva tenker dere?

Anonymkode: ca45f...262

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikker på at det er eksen og ikke kjæresten? 

Anonymkode: b9c58...c55

Skrevet

ingen gjør det. den appen virker forresten ikke sto det i vg i dag.

Anonymkode: 89766...564

Skrevet

Jeg lurer på hva folk tenker på når de poster et bilde av seg selv sammen med eksen på Tinder. Jeg X-er alltid damene som gjør det fordi jeg synes det vitner om dårlige sosiale antenner. 

Hva tenker dere?

Vet ikke

Kanskje de tenker at de vil vise frem han de hadde før for å vise hvor pen mann de har draget på elns? Status på en måte for de damene å vise frem eksen?

Anonymkode: 1e5e8...8a8

• Liker 1
Skrevet

Virker ikke?

• Liker 1
Skrevet

Vet ikke

Kanskje de tenker at de vil vise frem han de hadde før for å vise hvor pen mann de har draget på elns? Status på en måte for de damene å vise frem eksen?

Anonymkode: 1e5e8...8a8

OK, det fungerer i hvert fall ikke. Men kanskje det er slik at på seg selv kjennerman andre? Damene vet at de selv liker menn som er sammen med pene damer, så da tenker de at menn sikkert tenker likt? 

Skrevet

Sikker på at det er eksen og ikke kjæresten? 

Anonymkode: b9c58...c55

Doesn't make it better. 

• Liker 1
Skrevet

Hvordan vet du at det er eksen? Det kan jo være en venn, bror eller fetter?

Men ja, helt enig, jeg x'er vekk menn med bilde sammen med en jente i flesteparten av tilfellene.
Ikke fordi jeg blir sjalu fordi jeg tror det er eksen, men fordi jeg syntes det er patetisk at de skal "brife" med å ha bilde av seg med en dame, fordi de selv leker alfahann og innbiller seg at det er tiltrekkende, men bare blir oppfattet som drittsekker og umodne av oss kvinnene , spesielt hvis det er et poseringsbilde typ fra et ball , et gatebil show eller lignende.

Anonymkode: 57480...b2a

• Liker 5
Skrevet

Hvordan vet du at det er eksen? Det kan jo være en venn, bror eller fetter?

Men ja, helt enig, jeg x'er vekk menn med bilde sammen med en jente i flesteparten av tilfellene.
Ikke fordi jeg blir sjalu fordi jeg tror det er eksen, men fordi jeg syntes det er patetisk at de skal "brife" med å ha bilde av seg med en dame, fordi de selv leker alfahann og innbiller seg at det er tiltrekkende, men bare blir oppfattet som drittsekker og umodne av oss kvinnene , spesielt hvis det er et poseringsbilde typ fra et ball , et gatebil show eller lignende.

Anonymkode: 57480...b2a

Hva heter du på Tinder?

Skrevet

Men hvem er hun dama da?! For jeg får opp masse gutter som har bilde sammen med ei jente, gjerne som hovedbilde til og med, og det eneste jeg tenker da er "hvem pokker er den dama?" og så sveiper jeg til venstre. Skjønner ikke greia.

Er det en hel flokk med jenter ser jeg jo at det skal være venninner som liksom illustrerer at fyren er o' så attraktiv, men jeg sveiper likefullt til venstre. 

Anonymkode: 9e2d3...83c

Skrevet

Jeg har merket det på Tinder her i UK også, mye mer enn i Norge. Det er utrolig mange menn som har bilde hvor de holder rundt en pen dame. Skjønner ikke greia! 

Skrevet

Jeg dater en som hadde bilde av seg selv MED dama på tinder. Jeg dreit litt i det da jeg syntes han var kjekk og ville bare møte han for moros skyld.

Enkelte menn bruker ikke hodet når de legger ut bilder, de legger gjerne ut bilder som de synes er kule, ikke pga at de synes det er kult å vise frem sin siste fangst.

Anonymkode: c2a8e...6a0

Skrevet

Hva tenker dere?

Jeg lurer på det samme angående menn.
Flere av mennene jeg har sveipet vekk har nåværende dame på tinder, andre har exen. Andre igjen har masse jenter rundt seg eller sånn bestevenninne bilder, som om de tror at det gjør at de blir mer attraktive haha.
Sveiper ikke grønt på de nei. Hah.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...