AnonymBruker Skrevet 18. november 2015 #1 Skrevet 18. november 2015 Til dere menn: Hva er vitsen med å sveipe til høyre når dere ikke skriver til oss? Jeg har 11 matcher i dag og bare tre har skrevet. Anonymkode: d9aeb...462 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2015 #2 Skrevet 18. november 2015 Hvorfor skriver ikke du til de du har sveipet høyre på selv da? Anonymkode: e90d7...fdf 10
Smookiekins Skrevet 18. november 2015 #3 Skrevet 18. november 2015 Hvorfor skriver ikke bare du til dem? 4
Snadder Skrevet 18. november 2015 #4 Skrevet 18. november 2015 Så du mener at det alltid er menn som skal ta initiative?t 6
AnonymBruker Skrevet 18. november 2015 #5 Skrevet 18. november 2015 Skriv selv da. Mye oftere jenter som ikke tar kontakt. Anonymkode: 9c181...73d 4
AnonymBruker Skrevet 18. november 2015 #6 Skrevet 18. november 2015 Så du mener at det alltid er menn som skal ta initiative?tLitt gammeldags sånn sett ja. Det er lov å være mann selv om vi skriver 2015. Anonymkode: d9aeb...462 2
Kamikatze Skrevet 18. november 2015 #7 Skrevet 18. november 2015 (endret) Jeg er mann som ikke skriver på tinder. Så er jeg heller ikke registrert der, og slipper å vifte bort beilerinner. Men, jeg forestiller meg at de som vinker dem til seg, på en måte sparer dem til seinere? At de på en måte samler alle de ikke finner uinteressant, for å studere detaljene og velge mellom aktuelle kadidøser seinere, når de får tid?Litt som når en får en pose Twist. Først sorterer en ut alle bitene en liker. Seinere spiser en de bitene en liker aller best... Endret 18. november 2015 av Kamikatze 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2015 #8 Skrevet 18. november 2015 Hva er vitsen med å sveipe til høyre om du ikke prater med dem? Gjør du det kun for å booste eget ego? Anonymkode: 28d67...636 6
Gjest Skrevet 18. november 2015 #9 Skrevet 18. november 2015 Til dere menn: Hva er vitsen med å sveipe til høyre når dere ikke skriver til oss? Jeg har 11 matcher i dag og bare tre har skrevet. Anonymkode: d9aeb...462Fordi de fleste jenter forventer å bli vartet opp, men gir nesten ikke noe tilbake av seg selv. Det er veldig umotiverende. 7
AnonymBruker Skrevet 18. november 2015 #10 Skrevet 18. november 2015 Fordi de fleste jenter forventer å bli vartet opp, men gir nesten ikke noe tilbake av seg selv. Det er veldig umotiverende.De fleste menn friker ut dersom jenta snakker først. Jeg er vant til å ta initiativ ovenfor menn, men da jeg nylig ble singel og beveget meg ut på det digitale sjekkemarkedet lærte jeg fort at hvis jeg tar første kontakt eller foreslår en konkret avtale for å treffes blir jeg alltid avvist. Så det har jeg slutta med, selv om jeg synes det er tåpelig og min indre feminist vrenger seg. Mulig du er det ene unntaket, men dette kan du faktisk takke dine medmenn for. Ut fra hva jeg hørt fra kompiser er det også helt vanlig at mange menn sveiper alle til høyre for å se hvem de har sjangs på, og så sorterer ut de fineste/mest interessante etterpå. Anonymkode: f4584...3a0 2
AnonymBruker Skrevet 18. november 2015 #11 Skrevet 18. november 2015 De fleste menn friker ut dersom jenta snakker først. Jeg er vant til å ta initiativ ovenfor menn, men da jeg nylig ble singel og beveget meg ut på det digitale sjekkemarkedet lærte jeg fort at hvis jeg tar første kontakt eller foreslår en konkret avtale for å treffes blir jeg alltid avvist. Så det har jeg slutta med, selv om jeg synes det er tåpelig og min indre feminist vrenger seg. Mulig du er det ene unntaket, men dette kan du faktisk takke dine medmenn for. Anonymkode: f4584...3a0Nei, at du gir feminismen på båten og gir etter for menn med gammeldagse verdier kan du takke deg selv for. Vil du virkelig ha en mann som får angst og noia fordi en kvinne tar kontakt med han og viser interesse for han? Vil du seriøst ha en så übermacho mann at hele hans maskulinitet hviler på at han er "mannen", den beundrede, i forholdet?Hey, lykke til! Men jeg er enig med din indre feminist, jeg vrir meg også - både over at det finnes så idiotiske mannfolk og over at du lar de få ta styring over ditt liv.Hvis du tror avvisning er noe nytt, noe bare du må takle, tro om igjen. Menn opplever det samme. Det er derfor så mange kvinner til stadighet klager over, "hvor er alle de gode mennene hen". De er blitt avvist, akkurat som de gode kvinnene (ja, jeg sikter til deg ) og har derfor trukket seg tilbake for å slikke sine sår.Jeg vet deg ikke er lett. Det er ikke noe lettere for menn. Anonymkode: 46209...71b 6
AnonymBruker Skrevet 18. november 2015 #12 Skrevet 18. november 2015 Nei, at du gir feminismen på båten og gir etter for menn med gammeldagse verdier kan du takke deg selv for. Vil du virkelig ha en mann som får angst og noia fordi en kvinne tar kontakt med han og viser interesse for han? Vil du seriøst ha en så übermacho mann at hele hans maskulinitet hviler på at han er "mannen", den beundrede, i forholdet? Anonymkode: 46209...71bHvis jeg var ute etter forhold hadde jeg vært enig med deg, men Tinder er mest for kortvarig moro for min del, og da øker jeg oddsene mine med å følge de sosiale spillereglene som er på appen. Så sparer jeg initiativet mitt til de gangene jeg evt lukter den potensielle drømmemannen. Mitt poeng er bare at menn ikke skal sutre for mye, for de har vært med på å skape denne kotymen i like stor grad som kvinnene, og at jeg synes det er like dumt som det dere gjør, men prøver å spille med uten å syte. Anonymkode: f4584...3a0
AnonymBruker Skrevet 18. november 2015 #13 Skrevet 18. november 2015 Hvis jeg var ute etter forhold hadde jeg vært enig med deg, men Tinder er mest for kortvarig moro for min del, og da øker jeg oddsene mine med å følge de sosiale spillereglene som er på appen. Så sparer jeg initiativet mitt til de gangene jeg evt lukter den potensielle drømmemannen. Mitt poeng er bare at menn ikke skal sutre for mye, for de har vært med på å skape denne kotymen i like stor grad som kvinnene, og at jeg synes det er like dumt som det dere gjør, men prøver å spille med uten å syte. Anonymkode: f4584...3a0*de (jeg er ikke mann)*kutymen (gah, jeg irriterer meg over at så godt som ingen klarer å stave det ordet korrekt)Hvis du ikke er ute etter noe fast er jo det fair nok. Likevel, pass deg så du ikke får den uvanen og med det, ikke lenger passer sammen med en mannlig feminist. Og du syter ikke, kritikken din er helt på sin plass og treffende. Anonymkode: 46209...71b
AnonymBruker Skrevet 18. november 2015 #14 Skrevet 18. november 2015 Hva er vitsen med å sveipe til høyre om du ikke prater med dem? Gjør du det kun for å booste eget ego?Anonymkode: 28d67...636Nei, jeg vil jo gjerne at de skal skrive! Anonymkode: d9aeb...462
AnonymBruker Skrevet 18. november 2015 #15 Skrevet 18. november 2015 De fleste menn friker ut dersom jenta snakker først. Jeg er vant til å ta initiativ ovenfor menn, men da jeg nylig ble singel og beveget meg ut på det digitale sjekkemarkedet lærte jeg fort at hvis jeg tar første kontakt eller foreslår en konkret avtale for å treffes blir jeg alltid avvist. Så det har jeg slutta med, selv om jeg synes det er tåpelig og min indre feminist vrenger seg. Mulig du er det ene unntaket, men dette kan du faktisk takke dine medmenn for. Ut fra hva jeg hørt fra kompiser er det også helt vanlig at mange menn sveiper alle til høyre for å se hvem de har sjangs på, og så sorterer ut de fineste/mest interessante etterpå. Anonymkode: f4584...3a0Menn vegrer seg for kvinner som tar initiativ fordi da tar vi oppgaven deres. Og mest sannsynlig tror de at det er en fake bruker. Sexbot you know. Anonymkode: d9aeb...462 1
Gjest Skrevet 18. november 2015 #16 Skrevet 18. november 2015 De fleste menn friker ut dersom jenta snakker først. Jeg er vant til å ta initiativ ovenfor menn, men da jeg nylig ble singel og beveget meg ut på det digitale sjekkemarkedet lærte jeg fort at hvis jeg tar første kontakt eller foreslår en konkret avtale for å treffes blir jeg alltid avvist. Så det har jeg slutta med, selv om jeg synes det er tåpelig og min indre feminist vrenger seg. Mulig du er det ene unntaket, men dette kan du faktisk takke dine medmenn for. Anonymkode: f4584...3a0Det er synd at det må bli slik. Personlig synes jeg jenter som tar initiativ definitivt er turn on! Det kommer vel av at jeg selv har en tendens til å ta såpass mye initiativ for å få ting til å gå rundt. Da er det viktig med ei som er likedan, ellers kaster man fort bort veldig mye energi på folk som ikke gidder å samarbeide/gjøre noe for felles goder.Ut fra hva jeg hørt fra kompiser er det også helt vanlig at mange menn sveiper alle til høyre for å se hvem de har sjangs på, og så sorterer ut de fineste/mest interessante etterpå. Anonymkode: f4584...3a0Det er nok ikke så uvanlig, nei. Jeg gjør ikke det, men jeg gjorde det før. Da manglet jeg også innsikt i hva slags type jente jeg burde gå for. Tok alltid ting i runde nr. 2 og baserte meg ikke på førsteinntrykket. 2
Bimini Skrevet 18. november 2015 #17 Skrevet 18. november 2015 Sorry to break it to you, men veldig mange i dag har Tinder kun for tidsfordriv på bussen etc. Mange sveiper uten noen ytterlige intensjoner om kanskje bare å booste sin egen selvtillit ved hjelp av en match
ajarRun Skrevet 18. november 2015 #18 Skrevet 18. november 2015 Jeg er feminist, jeg forventer at kvinnen tar initativet, setter opp en avtale, henter meg hjemme og kjører meg på en date hun har planlagt o ghun betaler. 1
Okapi Skrevet 18. november 2015 #19 Skrevet 18. november 2015 Jeg tar ikke initiativ fordi jeg er redd for å bli avvist. Betyr ikke at jeg ikke er interessert.
Gjest Skrevet 18. november 2015 #20 Skrevet 18. november 2015 Haha, du har 11 matcher og bare 3 har skrevet i løpet av dagen.Velkommen til en vanlig måned på guttenes side av bordet. (Minus de 3 som har skrevet) 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå