Gå til innhold

Feig som faen og har så lyst på henne!

Anbefalte innlegg

Skrevet

En jente jeg traff i sommer og som jeg egentlig ikke kjenner så altfor godt er jeg så betatt av! Vet ikke hvorfor, men bare er veldig tiltrukket av henne og hvordan hun er. Vi snakker heller ikke så mye sammen, men hun sender meg melding noen få ganger, spessielt når hun er full! Og vi har møttes noen gsnger da, og hatt det kjempe fint. Hun er hyggelig ellers også, men tar ikke kontakt utenom når hun drikker. Jeg har litt lyst til å spørre henne om hun vill bli med ut å ta en kaffe i edru tilstand, men er så redd for å bli avist og at andre skal få vite dette. Vi har  en del felles venner, så derfor jeg er redd! 

Så hvordan kan jeg mer med henne uten å mase? 

Er det naturlig å spørre om hun vill være med ut? 

Jeg er 21 hun 20 

Anonymkode: 1a894...8ab

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenter liker at gutter tar initiativ og grå for det de vil ha! Send en enkel melding der du spør om hun er med å finne på noe. Alle er redd for å bli avvist, men det er bedre å bli avvist og gå videre enn å lure på om det kunne bli noe. Lykke til :) - Jente 23

Anonymkode: 815dd...8e0

• Liker 3
Skrevet

life-rules-quote.jpg

• Liker 10
Skrevet

life-rules-quote.jpg

Så Jævlig sant!!!

Anonymkode: 8fc83...225

• Liker 1
Skrevet (endret)

Hun åpner jo til invitasjon når hun melder deg ect når hun er beruset. Grip sjansen!! 

Endret av Barenzrotta
Gjest Minesveiper
Skrevet

Her må du bare få fingen ut asap.. Spør henne om å finne på noe!

Skrevet

Jenter liker at gutter tar initiativ og grå for det de vil ha! Send en enkel melding der du spør om hun er med å finne på noe. Alle er redd for å bli avvist, men det er bedre å bli avvist og gå videre enn å lure på om det kunne bli noe. Lykke til :) - Jente 23

enig. :)

jeg heier på dere.

Anonymkode: 7a5b1...d1c

• Liker 1
Skrevet

Bare spør! Trenger ikke være noen big deal, uansett hva svaret blir.

Anonymkode: 968f0...2ba

• Liker 1
Skrevet

Bare spør henne, det verste svaret du kan få er et nei. Hun viser jo en form for interesse når hun kontakter deg i fylla. Det har i allefall vært min måte å ta kontakt på, når jeg har vært interessert i noen men ikke turt å kontakte dem edru :) 

Skrevet

Så Jævlig sant!!!

Anonymkode: 8fc83...225

du måtte liksom banne, da?

Anonymkode: d6bcc...48e

Skrevet

Takk for svar. Men nå har jeg jo ikke snakket med henne siden søndag eller mandag, så må kanskje prøve å få igang en samtale igjen før jeg spør. Åh, hvorfor skal dette være så vanskelig? 

Anonymkode: 29d57...b17

Skrevet

Skriv en melding som dette eller lignende :P

"Veldig hyggelig å bli kjent med den brisne deg, men er det mulig å møte den edru versjonen også? ;)"

• Liker 1
Skrevet

Det her blir bare for dumt! jeg bruker masse energi på å tenke på en jente som mest sannsynlig ikke vill ha meg. Sendte henne en snap idag, for og åpne til en samtale hvor jeg kunne spørre om en date. Hun svarer relativt utfyllende på første, men så svarer hun ikke på oppfølgningssvaret mitt. Kjenner jeg legger dette her med kjærestegreier på hylla i noen år fremover. det tar rett og slett for mye energi som jeg hvertfall må bruke til noe annet nå i eksamensperioden! Hater dette her, er lissom ikke første jenta det skjer med.

Anonymkode: 29d57...b17

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...