AnonymBruker Skrevet 17. november 2015 #1 Skrevet 17. november 2015 Sønnen min på 7 år er en del hos foreldrene mine pga at jeg har skole to kvelder i uka. Ellers har han også litt adverdsvansker som skal utredes nå. Men, nå har han begynt å fortelle meg at jeg kan flytte til kjæresten min, så kan han bo hos besteforeldrene sine. Han vil ha oss på besøk da. På andre dager vil han flytte til kjæresten min uten meg. Så det er tydeligvis bare meg han ikke vil bo med.Jeg vet ikke helt hva jeg vil få ut av denne posten, vil vel bare lufte litt. Tar meg så nær av dette, føler at jeg ikke er bra nok og at jeg gjør alt feil. Ville han virkelig vært glad hvis jeg forsvant? Anonymkode: a98c9...5d4 1
Vattenflaska Skrevet 17. november 2015 #2 Skrevet 17. november 2015 Barn sier ting ut av tomme intet.Når jeg var i samme alder ønsket jeg at mine foreldre skulle skille seg sånn at jeg kunne få "dobbel" julegaver. Det er forstås ikke noe jeg ville i senere alder.Kanskje han ikke skjønner hvorfor du setter han hos besteforeldrene to kvelder i uka? At du studerer syns jeg bare er positivt. Trur neppe du har noe å stresse over. 1
minister-mio Skrevet 17. november 2015 #3 Skrevet 17. november 2015 Slapp av, det er nok ikke fordi du er en dårlig mor, du er bare hverdags. Hadde han ikke bodd med deg hadde han sikkert savnet deg 2
Xanadus Skrevet 17. november 2015 #4 Skrevet 17. november 2015 Det er nok nettopp glad det han ikke ville vært om du forsvant. Heler tvert imot. Det er de aller nærmeste som får gjennomgå, og du er hans mor. Han savner deg sikkert , og skulle helst vært mer sammen med deg. Derfor sier han slike ting til deg, fordi han er skuffet? Lei seg? 1
Gjest Blomsterert Skrevet 17. november 2015 #5 Skrevet 17. november 2015 Sønnen min på 7 år er en del hos foreldrene mine pga at jeg har skole to kvelder i uka. Ellers har han også litt adverdsvansker som skal utredes nå. Men, nå har han begynt å fortelle meg at jeg kan flytte til kjæresten min, så kan han bo hos besteforeldrene sine. Han vil ha oss på besøk da. På andre dager vil han flytte til kjæresten min uten meg. Så det er tydeligvis bare meg han ikke vil bo med.Jeg vet ikke helt hva jeg vil få ut av denne posten, vil vel bare lufte litt. Tar meg så nær av dette, føler at jeg ikke er bra nok og at jeg gjør alt feil. Ville han virkelig vært glad hvis jeg forsvant?Anonymkode: a98c9...5d4:-) Ta det helt med ro.Klart det er stas å være hos besteforeldre og andre som en får ekstra oppmerksomhet fra.Du er jo "bare hverdagen".Vent om noen år så vil dere le av det sammen,om det blir nevnt.Barnebarnet mitt vil veldig gjerne være her hos meg.Etter en helg,så lurer hun på når pappa kommer: -))) Så det der indikerer overhodet ikke at du er en dårlig mor altså! Så,ikke ha dårlig samvittighet i det hele tatt: -)
Rotemor Skrevet 17. november 2015 #6 Skrevet 17. november 2015 Jeg har fått høre mye rart jeg også Du må ikke ta det personlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå