Gå til innhold

Hæsjtegg på tv2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke er det morsomt, ikke er det parodi på noen morsomme bloggere.. hvem f.. kan le av dette??

Anonymkode: 904fb...03b

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke er det morsomt, ikke er det parodi på noen morsomme bloggere.. hvem f.. kan le av dette??

Det er morsomt.

• Liker 4
Skrevet

Det er morsomt.

Og du er Morten Ramm?

• Liker 1
Skrevet

Og du er Morten Ramm?

Aner ikke hvem det er.

Skrevet

Det er kleint og umorsomt. 

Skrevet

Liker Tina Yvonne og Villmarksbloggeren, og hun May, matbloggeren. Jeg syns programmet er bra :) Tar bloggere på kornet, syns jeg da :) 

• Liker 2
Skrevet

Er dette virkelig det beste (og morsomste) som TV 2 har å stille opp med ?

Anonymkode: f0501...50c

Skrevet

Så en halv episode for første gang idag, og hun matbloggeren som oppdaget at sønnen var StarCraft2-champ var jo ganske morsom :D De andre syntes jeg ikke var så morsomme, kanskje litt han pappabloggeren.. :)

Anonymkode: 9c255...a51

Skrevet

Enig, alle tv norge "humor" programmene, er samme vennegjengen med samme type revy-humor som tilfeldigvis har åla til seg noen viktige kontakter i kanalen. En femteklasse kunne lagd mere underholdene tv spør du meg.

Anonymkode: fd4ca...f0d

• Liker 1
Skrevet

ser ikke på norske tv pogram  borsett fra  raske menn og ylvis  holder meg til bbc brit.     har aldri sett skavlan, senkveld, heller

Anonymkode: ff216...84d

Skrevet

Programmet gjør narr av bloggere som presenterer et "perfekt" bilde av livet deres, mens de egentlig er helt vanlige og ikke spesielt spennende....

Litt morsomt hvis du klarer å henge på det. Og kanskje mer i sjangeren "Helt perfekt" med Thomas Gjertsen enn komedie.

Anonymkode: a9ede...022

• Liker 1
Skrevet

Syns pappabloggeren var best.

Anonymkode: c4f26...4dc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...