Ugla Skrevet 1. oktober 2004 #1 Skrevet 1. oktober 2004 Har dere sett programmet? Neste torsdag får vi se da, hvem som har fått flest brev! Blir det noen som finner "den store kjærligheten", mon tro? Er spent på opplegget...
Himmelblå Skrevet 1. oktober 2004 #2 Skrevet 1. oktober 2004 det på tv2 du mener som var bønder alle mann?? såg på litt av det, artig program :-) spent på om noen har fått full klaff
*Lene* Skrevet 1. oktober 2004 #3 Skrevet 1. oktober 2004 Ja, det blir spennende. Gikk i reprise i går så jeg... Det har vel bare gått en episode ikke sant?
Gjest lilletroll Skrevet 1. oktober 2004 #4 Skrevet 1. oktober 2004 Har bare gått en episode ja, men til gjengjeld har de jo sendt den nok ganger, da...... Jeg har også tenkt å følge med, på den videre utviklingen i programmet, forresten....(jeg følger jo med på alt... :oops: ) Eneste jeg bekymret meg for, er at noen ikke får noen brev...tenkt så trist og pinlig for den ene stakkars personen som ikke får noen brev liksom....krever mot å still opp på noe sånt!!
Ugla Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter #5 Skrevet 1. oktober 2004 Eneste jeg bekymret meg for, er at noen ikke får noen brev...tenkt så trist og pinlig for den ene stakkars personen som ikke får noen brev liksom.... Uff... den muligheten har jeg ikke tenkt på... :oops: Ja, de er tøffe de som stiller opp... Det er vel de fire (av alle åtte) som får flest brev som går videre til den "virkelige" jakten. Tror de får velge 10 stk som de skal treffe, men den videre "utvikklingen" av programmet og klærligheten vet jeg ikke... Forhåpentlig vis står de til slutt igjen med en, nemlig drømmemannen/drømmekvinnen.
Samantha Skrevet 1. oktober 2004 #6 Skrevet 1. oktober 2004 Eg skal garantert følge med vidare. Blir artig å sjå kva som skjer! Og kor mange brev kvar enkelt får. Kan for eksempel aldri tenke meg at homsen blir overstrømt med brev. Ikkje at det var noko gale med han altså! Men det er vel ikkje så veldig mange homofile i Norge som har lyst til å busette seg i Fjaler (av alle plassar!) med ein bonde.
Gjest gjesta Skrevet 1. oktober 2004 #7 Skrevet 1. oktober 2004 Fjaler er da et nydelig sted på jord!
Gjest Lille Solstråle Skrevet 1. oktober 2004 #8 Skrevet 1. oktober 2004 Men jeg håper da at de resterende fire har større sjanser til å finne drømmepartneren nå enn det de hadde før programmet ble vist x antall ganger på tv2..?
lizzy x Skrevet 2. oktober 2004 #9 Skrevet 2. oktober 2004 kommer nok til å følge med på det,men syns jo det er litt harry da håper han homsen finner seg en kjekk mann...er det på torsdag det vises eller?
Ugla Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter #10 Skrevet 7. oktober 2004 ...men syns jo det er litt harry da Omtrent som alle andre sjekke-program på TV, kanskje... Snart får vi se...
*Lene* Skrevet 8. oktober 2004 #11 Skrevet 8. oktober 2004 Noen som så på i går da? Trodde virkelig de skulle få mye mer brev... Stakkars de med minst da.. 12 brev? Puslete.. Men får jo virkelig håpe de finner noen å dele livet med!
Andrine22 Skrevet 8. oktober 2004 #12 Skrevet 8. oktober 2004 Heia Inga Berit! Hun virker kul... Jeg klarer ikke han derre sleske karen, han som fikk flest brev... Skjønner ikke at folk var interessert i å skrive til ham jeg da,men... Dessuten; Unnskyld meg, men syns det sier ALT om folk når de sender med bilde av seg selv naken... :o Men, selvfølgelig; Jeg skal følge med å se hvordan det går!
Samantha Skrevet 8. oktober 2004 #13 Skrevet 8. oktober 2004 Syns det var kjempemorsomt!! Og han som fikk flest brev er IKKJE slesk! :evil: Han kunne eg ha skrive til om eg var singel. Syns litt synd på dei som fikk få brev ja... Imponerande at homsen frå Fjaler fikk 25 brev. GO GO!! Blir i alle fall artig å sjå kva som skjer. Veddar på Inga-Berit blir ilag med han ho hadde vore forelska i før. Hehe... Solskinnshistorie!
Nasseline Skrevet 8. oktober 2004 #14 Skrevet 8. oktober 2004 *fniis* Det var jo et litt artig konsept dette her... Jeg heier på Inga Berit, jeg, selv om munnen hennes blir veldig rar hver gang hun ler... Og han derre Hans Ole, virker mest jordnær av de to guttene. Blir spennende å se de neste episodene!
Gjest Cinzia, ikke innlogget Skrevet 8. oktober 2004 #15 Skrevet 8. oktober 2004 Å, jeg gikk glipp av den siste episoden jeg....Men hvem er "han sleske"? Han med motorsykkel og dykkinga (han som smilte veldig mye)? Han virket jo koselig. Personlig synes jeg han kristne virket mye mer slesk, men kanskje det var han dere mente?? Var Inga Berit hun veldig unge (Fra Verdal) eller hun andre?
Vivekke Skrevet 8. oktober 2004 #16 Skrevet 8. oktober 2004 Jeg reagerte litt på at de ikke sensurerte/lot være å filme bildene til de personene som hadde sendt inn brev... Helt greit at vi får se bilder av de "utvalgte", dem får vi jo uansett møte i neste program, men hva med alle de andre? Personlig hadde jeg ikke likt at det ble vist fram et bilde av meg dersom jeg ikke skulle vært med videre i serien... (men jeg hadde ikke likt å være på riksdekkende tv uansett jeg.... ) Men ellers... koste jeg meg med episoden - må bare innrømme at jeg synes det er litt gøy å se på!
Gjest Pet Skrevet 8. oktober 2004 #17 Skrevet 8. oktober 2004 Jeg reagerte litt på at de ikke sensurerte/lot være å filme bildene til de personene som hadde sendt inn brev... Helt greit at vi får se bilder av de "utvalgte", dem får vi jo uansett møte i neste program, men hva med alle de andre? Personlig hadde jeg ikke likt at det ble vist fram et bilde av meg dersom jeg ikke skulle vært med videre i serien... (men jeg hadde ikke likt å være på riksdekkende tv uansett jeg.... ) Men ellers... koste jeg meg med episoden - må bare innrømme at jeg synes det er litt gøy å se på! De hadde helt sikkert godkjent det først. De som skrev inn visste jo at de skrev til et tv-program.
pusla Skrevet 8. oktober 2004 #18 Skrevet 8. oktober 2004 Det var litt morsomt å se på da, men stakkar de som fikk så få brev da, mens han mest populære fikk 200. Tror jeg ville følt meg litt dum da. Men forstår at han med det brede gliset fra Årnes fikk mange brev, for han virka det jo som det var mye liv i. Blir gøy å følge med!
Gjest Dolphina Skrevet 8. oktober 2004 #19 Skrevet 8. oktober 2004 Jeg har tenkt å følge med! Har selv mest sansen for Magnus av gutta. Wenche virker som har bein i nesa!!
Ugla Skrevet 10. oktober 2004 Forfatter #20 Skrevet 10. oktober 2004 Wenche virker som har bein i nesa!! Ja, men det hørtes nesten ut som om hun skulle ANSETTE en gårdskar! "Kravet" var jo at han skulle kunne det meste; snekker, rørlegger, elektriker, regnskap... Jeg syntes også at Magnus var sympatisk (og det hadde visst flere gjort, han fikk jo flest brev...) Ser frem til de neste programmene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå