AnonymBruker Skrevet 17. november 2015 #1 Skrevet 17. november 2015 Noen som har kjøpt noe sminke i det siste de er veldig fornøyd med? Noen som har prøvd Anastasia contour kit? Anonymkode: 683d8...9cb
AnonymBruker Skrevet 17. november 2015 #2 Skrevet 17. november 2015 Du får sikkert bedre svar på dette på Velvære, hud, hår og kosmetikk enn på Hus, hage og hobby. Anonymkode: 98019...0e7 1
ajarRun Skrevet 17. november 2015 #3 Skrevet 17. november 2015 Jeg kjøpte hårgele på Nikita, den er jeg veldig fornøyd med, nå holder håret mitt seg på plass!
AnonymBruker Skrevet 21. november 2015 #6 Skrevet 21. november 2015 De selger noe skikkelig bra ansiktsmaling på Coop Obs! Bygg. Butinox-et-eller-annet. Men de anbefaler brede pensler. De er grei i kjakene og til sparkelet som du bør legge først som grunnlag. Men velg de smale til øynene og leppene! Anonymkode: 45f66...1da 3
Miss/usikker Skrevet 21. november 2015 #7 Skrevet 21. november 2015 Noen som har kjøpt noe sminke i det siste de er veldig fornøyd med? Noen som har prøvd Anastasia contour kit? Anonymkode: 683d8...9cbAnastasia er veldig bra Jeg har nettopp kjøpt meg en ny glo'minerals matte crayon lipstick. Har snart alle fargene, de er superbra
koko458 Skrevet 21. november 2015 #8 Skrevet 21. november 2015 Noen som har kjøpt noe sminke i det siste de er veldig fornøyd med? Noen som har prøvd Anastasia contour kit? Anonymkode: 683d8...9cbHar både pudder og krem. Anbefaler pudder vis du skal kjøpe, er bra og ble brukt mye frem til jeg kjøpte Kat von d shade light pallette :-)
Gjest O.G. Skrevet 21. november 2015 #9 Skrevet 21. november 2015 Noen som har kjøpt noe sminke i det siste de er veldig fornøyd med? Noen som har prøvd Anastasia contour kit? Anonymkode: 683d8...9cbNiks, bare tull det der.
Miss/usikker Skrevet 22. november 2015 #10 Skrevet 22. november 2015 Niks, bare tull det der.Hvordan kan du si det om du ikke har peøvd det?
AnonymBruker Skrevet 22. november 2015 #11 Skrevet 22. november 2015 Hvordan kan du si det om du ikke har peøvd det? Sikkert fordi hun har peiling på sminke. Anonymkode: 8a787...a7d
Gjest O.G. Skrevet 22. november 2015 #12 Skrevet 22. november 2015 Hvordan kan du si det om du ikke har peøvd det? Fordi det holder med en consealer noen hakk mørkere enn din foundation for å skyggeleggingen. Og den consealeren trenger ikke å være så kostbar.
Miss/usikker Skrevet 23. november 2015 #13 Skrevet 23. november 2015 Fordi det holder med en consealer noen hakk mørkere enn din foundation for å skyggeleggingen. Og den consealeren trenger ikke å være så kostbar.I et anastasia kit så er det jo ikke bare det mørke man bruker. Må jo også bruke de forskjellige highlighterene for å lysne opp partiene. Greit nok at man kan skyggelegge med andre ting også, men å si at det bare er tull blir jo feil. Anastasia har jo kjempegode produkter som jeg er stor fan av, men finnes også mye annen bra sminke til litt "bedre" priser selvfølgelig.
Gjest O.G. Skrevet 23. november 2015 #14 Skrevet 23. november 2015 I et anastasia kit så er det jo ikke bare det mørke man bruker. Må jo også bruke de forskjellige highlighterene for å lysne opp partiene. Greit nok at man kan skyggelegge med andre ting også, men å si at det bare er tull blir jo feil. Anastasia har jo kjempegode produkter som jeg er stor fan av, men finnes også mye annen bra sminke til litt "bedre" priser selvfølgelig. Jeg forstår de har fått solgt deg tanken om at alle trenger et contour kit.
Miss/usikker Skrevet 23. november 2015 #15 Skrevet 23. november 2015 Jeg forstår de har fått solgt deg tanken om at alle trenger et contour kit. Vel.. Nei. Jeg selv eier ikke contour kit, men jobber som makeup artist og da er de ganske supre å bruke til tider. Jeg har aldri sagt at alle trenger det, men å si at det bare er tull er ikke riktig.
Gjest O.G. Skrevet 23. november 2015 #16 Skrevet 23. november 2015 Vel.. Nei. Jeg selv eier ikke contour kit, men jobber som makeup artist og da er de ganske supre å bruke til tider. Jeg har aldri sagt at alle trenger det, men å si at det bare er tull er ikke riktig. Ja, ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå