Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har kjøpt noe sminke i det siste de er veldig fornøyd med? Noen som har prøvd Anastasia contour kit? :)

Anonymkode: 683d8...9cb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte hårgele på Nikita, den er jeg veldig fornøyd med, nå holder håret mitt seg på plass!

Skrevet

flere?

Skrevet

bump

Skrevet

De selger noe skikkelig bra ansiktsmaling på Coop Obs! Bygg. Butinox-et-eller-annet. Men de anbefaler brede pensler. De er grei i kjakene og til sparkelet som du bør legge først som grunnlag. Men velg de smale til øynene og leppene!

Anonymkode: 45f66...1da

• Liker 3
Skrevet

Noen som har kjøpt noe sminke i det siste de er veldig fornøyd med? Noen som har prøvd Anastasia contour kit? :)

Anastasia er veldig bra:) Jeg har nettopp kjøpt meg en ny glo'minerals matte crayon lipstick. Har snart alle fargene, de er superbra :)

Skrevet

Har både pudder og krem. Anbefaler pudder vis du skal kjøpe, er bra og ble brukt mye frem til jeg kjøpte Kat von d shade light pallette :-) 

Skrevet

Niks, bare tull det der.

Skrevet

Niks, bare tull det der.

Hvordan kan du si det om du ikke har peøvd det? :)

Skrevet

Sikkert fordi hun har peiling på sminke.

Anonymkode: 8a787...a7d

Skrevet

Fordi det holder med en consealer noen hakk mørkere enn din foundation for å skyggeleggingen. Og den consealeren trenger ikke å være så kostbar.

Skrevet

Fordi det holder med en consealer noen hakk mørkere enn din foundation for å skyggeleggingen. Og den consealeren trenger ikke å være så kostbar.

I et anastasia kit så er det jo ikke bare det mørke man bruker. Må jo også bruke de forskjellige highlighterene for å lysne opp partiene. Greit nok at man kan skyggelegge med andre ting også, men å si at det bare er tull blir jo feil. Anastasia har jo kjempegode produkter som jeg er stor fan av, men finnes også mye annen bra sminke til litt "bedre" priser selvfølgelig. 

Skrevet

I et anastasia kit så er det jo ikke bare det mørke man bruker. Må jo også bruke de forskjellige highlighterene for å lysne opp partiene. Greit nok at man kan skyggelegge med andre ting også, men å si at det bare er tull blir jo feil. Anastasia har jo kjempegode produkter som jeg er stor fan av, men finnes også mye annen bra sminke til litt "bedre" priser selvfølgelig. 

Jeg forstår de har fått solgt deg tanken om at alle trenger et contour kit. 

Skrevet

Jeg forstår de har fått solgt deg tanken om at alle trenger et contour kit. 

Vel.. Nei. Jeg selv eier ikke contour kit, men jobber som makeup artist og da er de ganske supre å bruke til tider. Jeg har aldri sagt at alle trenger det, men å si at det bare er tull er ikke riktig. 

Skrevet

Vel.. Nei. Jeg selv eier ikke contour kit, men jobber som makeup artist og da er de ganske supre å bruke til tider. Jeg har aldri sagt at alle trenger det, men å si at det bare er tull er ikke riktig. 

Ja, ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...