AnonymBruker Skrevet 17. november 2015 #1 Skrevet 17. november 2015 Hvordan har barna dere hadde fra før tatt det? Hvordan tar de det at de reiser frem og tilbake mellom mor og far, men de/t andre bor fast hos dere? Jeg er så veldig usikker på om jeg skal ha flere barn. Jeg ønsker meg det, men har to fra før og ny mann, og 50/50-ordning, så jeg er så redd for at de skal føle at de taper noe, eller at de skal bli lei seg og for konfrontert med at de ikke har foreldre som bor sammen.Er det noen som har erfaringer? Anonymkode: 74dc2...ed4
AnonymBruker Skrevet 17. november 2015 #2 Skrevet 17. november 2015 Nå er det ikke jeg som har barn fra før, men mannen min. En gutt. Denne gutten hadde alltid problemer med å bytte hjem annenhver uke, og hver uke startet som et mareritt. Nå har mannen min og jeg fått barn sammen, og da merker jeg at gutten har blitt roligere. Virker som at han gleder seg over å ha andre barn i huset. Han er mer klengete på oss, og oppfører seg noen ganger som en baby, men det er snakk om lett sjalusi, og er derfor ikke et kjempeproblem. Anonymkode: e02ef...d4b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå