ajarRun Skrevet 17. november 2015 #1 Skrevet 17. november 2015 Jeg så en gjeng syriske flyktninger som gikk langs veien. De alle sammen hadde på seg flunkende nye refleksvester, de gikk utenfor autovernet og de fulgte med på trafikken. Her har de reist mangfoldige kilometer, kommet til et nytt og skummelt land, uten så mye som å eie flisen i veggen, likevel anstrenger de seg for å være gode trafikanter. Samtidig ser jeg nordmenn som går i veibanen i gørrsvarte klær uten så mye som en hvit snor. Hvorfor kan ikke nordmenn ha samme respekt for andres liv og helse som våre nye landsmenn? Er det så vanskelig å bruke en refleksvest? Jeg håper virkelig at de gode holdningene til syrerne smitter over til nordmenn!
Drizzt Skrevet 17. november 2015 #2 Skrevet 17. november 2015 Og det betyr at de er ''bedre'' enn nordmenn? Trådens tittel høres ganske rasistisk ut. 7
AnonymBruker Skrevet 17. november 2015 #3 Skrevet 17. november 2015 Og det betyr at de er ''bedre'' enn nordmenn? Trådens tittel høres ganske rasistisk ut. Så han skrev i en tråd her at PST burde legges ned og. Anonymkode: f34de...461 4
AnonymBruker Skrevet 17. november 2015 #4 Skrevet 17. november 2015 Og det betyr at de er ''bedre'' enn nordmenn? Trådens tittel høres ganske rasistisk ut. Her skriver du i alle tråder at folk er rask ute med å skrike ut rasisme, og hva gjør du? Skriker du ut rasisme om småtteri. haha Anonymkode: 1d914...f37 2
ajarRun Skrevet 17. november 2015 Forfatter #5 Skrevet 17. november 2015 Og det betyr at de er ''bedre'' enn nordmenn? Trådens tittel høres ganske rasistisk ut. Siden når ble syrisk en rase? Siden når ble nordmenn en rase? Jeg kjenner nordmenn fra masse forskjellige raser. Her skriver du i alle tråder at folk er rask ute med å skrike ut rasisme, og hva gjør du? Skriker du ut rasisme om småtteri. hahaAnonymkode: 1d914...f37Jeg har ikke nevnt en eneste rase i min post, dette er ikke relevant.
King in the North Skrevet 17. november 2015 #6 Skrevet 17. november 2015 Jeg så en gjeng syriske flyktninger som gikk langs veien. De alle sammen hadde på seg flunkende nye refleksvester, de gikk utenfor autovernet og de fulgte med på trafikken. Her har de reist mangfoldige kilometer, kommet til et nytt og skummelt land, uten så mye som å eie flisen i veggen, likevel anstrenger de seg for å være gode trafikanter. Samtidig ser jeg nordmenn som går i veibanen i gørrsvarte klær uten så mye som en hvit snor. Hvorfor kan ikke nordmenn ha samme respekt for andres liv og helse som våre nye landsmenn? Er det så vanskelig å bruke en refleksvest? Jeg håper virkelig at de gode holdningene til syrerne smitter over til nordmenn!Du har tydeligvis aldri kjørt bil i utlandet 2
jabx Skrevet 17. november 2015 #7 Skrevet 17. november 2015 Jeg så en gjeng syriske flyktninger som gikk langs veien. De alle sammen hadde på seg flunkende nye refleksvester, de gikk utenfor autovernet og de fulgte med på trafikken. Her har de reist mangfoldige kilometer, kommet til et nytt og skummelt land, uten så mye som å eie flisen i veggen, likevel anstrenger de seg for å være gode trafikanter. Samtidig ser jeg nordmenn som går i veibanen i gørrsvarte klær uten så mye som en hvit snor. Hvorfor kan ikke nordmenn ha samme respekt for andres liv og helse som våre nye landsmenn? Er det så vanskelig å bruke en refleksvest? Jeg håper virkelig at de gode holdningene til syrerne smitter over til nordmenn!Du prater tull. Syriske flyktninger gjør ikke som du påstår, og nordmenn gjør ikke som du påstår. 3
ajarRun Skrevet 17. november 2015 Forfatter #8 Skrevet 17. november 2015 Du prater tull. Syriske flyktninger gjør ikke som du påstår, og nordmenn gjør ikke som du påstår.Dette er observasjoner jeg gjorde i dag.
devilangel Skrevet 18. november 2015 #9 Skrevet 18. november 2015 hahahaha ja da får de dra seg hit hvor jeg bor for her har de fanen meg ikke respekt for trafikkregler... her kommer de syklene i en jævla fart uten ringeklokke/ bjelle eller lys på syklene. har flere ganger nesten blitt nedkjørt av de på sykkel og gangsti og nei jeg går ikke med nesa ned i tlf eller hører på musikk når jeg er ute 1
Nastine Skrevet 18. november 2015 #10 Skrevet 18. november 2015 Du så 1 gjeng med reflekser og baserer det på at dette gjelder aller syrere...tøft 😜 3
FreeLife Skrevet 19. november 2015 #11 Skrevet 19. november 2015 (endret) Dette er observasjoner jeg gjorde i dag. Rart. Her er det nemlig helt omvendt. Kanskje du bor i bakvendtland? Der hvor allting går an? Her går asylsøkerne den raskeste veien til sentum, dvs på veien et svingete område med skog på alle kanter og 70 fartsgrense. De går i svarte hettejakker osv. Nordmenn går gjennom boligfeltet som tar litt lenger tid, men hvor trafikken går i 20. De bruker også alltid refleksvester. Jeg har aldri sett en asylsøker som bruker refleksvekst. Og jeg har asylmottak på begge kanter her jeg bor Mulig de ikke er syriere da Endret 19. november 2015 av FreeLife 2
AnonymBruker Skrevet 19. november 2015 #12 Skrevet 19. november 2015 Hvordan vet du at de er flyktninger og ikke har bodd i Norge i flere år? Gikk du bort og spurte dem eller bare, gjorde du som du skrev, observerte dem? Jeg mener siden du så dem og observerte dem så blir det jo snevert å anta at de er flyktninger hvis du ikke har konkret informasjon som baserer seg på annet enn utseendet. Anonymkode: c1fc2...d84 2
AnonymBruker Skrevet 19. november 2015 #13 Skrevet 19. november 2015 Dette er observasjoner jeg gjorde i dag.Hvordan vet du at de er syriske flyktninger og ikke f.eks fra Irak, Afghanistan? Anonymkode: c1fc2...d84
AnonymBruker Skrevet 19. november 2015 #14 Skrevet 19. november 2015 Siden når ble syrisk en rase? Siden når ble nordmenn en rase? Jeg kjenner nordmenn fra masse forskjellige raser. Jeg har ikke nevnt en eneste rase i min post, dette er ikke relevant.Hvordan vet du at dette du så ikke er nordmenn som har bodd i Norge i flere år, som ble født og oppvokst i Norge, som sine foreldre ble født og oppvokst i Norge....? Anonymkode: c1fc2...d84
AnonymBruker Skrevet 19. november 2015 #15 Skrevet 19. november 2015 Ingen som er bedre enn andre når det kommer til nasjonalitet og status. Alle er like viktige Anonymkode: 9d5a5...4dc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå