Gå til innhold

Hei Kame - se hit!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om jeg ikke husker aldeles feil så var det du som kjøpte en Bonny kjole, stemmer ikke det?!?

Har du fortsatt mailadressen til Annette, og hvis du har, kan du maile den til meg............du skjønner, jeg har hatt virus på maskinen min og alt forsvant...................!!!

På forhånd tusen takk for hjelpen!

Klem fra Stinemor

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann Stine!

Den ligger hjemme, så jeg skal sende deg en mail når jeg kommer hjem, ok?

Håper du ikke har problemer av noe slag? Så du slet litt med undertøy, håper det har ordnet seg? Jeg hadde litt samme dilemma, iom at armene er av chiffon, ville stroppene synes på min, men den var ekstra foret i skålene, og jeg er så fast og fin i puppene pga graviditeten, så jeg kunne fint gå uten! :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Tusen takk Kame - du er en knupp!!!!!

Det er ikke enkelt det med undertøyet nei, men det går vel i boks det som alt annet. Har faste "fine" pupper jeg også nå, men ammer enda, blir nok ikke sånn når det blir slutt på puppingen nei.............kjedelig! Men, men, that's life!

Såg forresten brudebildet av dere her inne..............du var NYDELIG Kame............kjolen din var kjempefin............og ikke minst du!!!!

Lykke til videre i graviditeten..................du har noe veldig stort i vente............herlig!!!!

Stor klem fra Stinemor som har glemt å logge seg på :oops:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...