Gå til innhold

Spraytan & Lip filler (Yey or ney)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jente 19 som har tenkt å ta Restylane i leppene! Ikke mye, tenker å ta 0,5 første gang. Er det noen av dere som har noen erfaringer med klinikker i Drammen? Har tenkt på ung og unik, men vil høre litt hva andre har gjort og betalt og hvordan de ble behandlet på klinikken😊

Jeg har også lyst til å ta spraytan men for det meste finner jeg kun steder i Oslo som driver med dette... Noen som vet om noen i Drammen som er rimelige og gir et godt resultat??

Legg gjerne med bilder med før og etter bilde, om dere har tatt Restylane eller spraytan😄

Anonymkode: 7c05c...47d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

0,5 er ikke noe poeng, bruk heller en god lipgloss da for samme effekten.
Kjenner ikke til noen i drammen, men vil generelt fraråde deg å ta spraytan spesielt nå som snøen straks kommer. Ikke pent å se ut som et oransj troll i de hvite kontrastene.

Anonymkode: 1a93e...7f1

Skrevet

Anbefaler Oda Wam Hansen. Hun holder til i Drammen tror jeg. Jeg pleier å ta det hos henne ved behov når hun er på Eger i Oslo. Hun er kjempeflink! Har vært hos henne to ganger og tatt. Jeg synes heller ikke at du skal ta 0,5 ml. Ta 1 isåfall. Hvis du tar det hos Oda hjelper hun deg med å sette det fint. Du kan også eventuelt ta 0,7, 0,8 osv. Det gjorde jeg første gangen, da sparte de på sprøyten og jeg fylte inn resten noen uker senere. 

Skrevet

Hva er grunnen til at jeg ikke burde ta 0,5? Kommer det ikke til å synes noe særlig da eller??🙄

Skrevet

Hva er grunnen til at jeg ikke burde ta 0,5? Kommer det ikke til å synes noe særlig da eller??🙄

Ja, det synes ikke at du har tatt noe. Vil heller anbefale deg å ta juvederm volbella istedenfor. Da ser man bedre underveis åssen resultatet blir pga man hovner ikke like mye opp som ved restylane. Og det varer mye lenger enn restylane til samme pris så det er mye rimeligere i lengden... 

Anonymkode: 58301...17b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...