AnonymBruker Skrevet 17. november 2015 #1 Skrevet 17. november 2015 Hei! Fra VGS har jeg:1T standpunktkarakter: 4 og eksamenskarakter: 32P standpunktkarakter: 6Jeg skal nå ta 1P som privatist og regner med å få 5 eller 6 der, men jeg lurer på om 1P vil fjerne karakterene fra 1T på vitnemålet mitt? Vil jeg sitte igjen med 1T, 1P og 2P eller bare 1P og 2P? Er veldig usikker på om jeg skal ta denne eksamen eller ikke, jeg har 49 studiepoeng og studiet jeg vil inn på har en poenggrense på 44 stuediepoeng, så jeg burde jo være rimelig sikker, samtidig er det jo alltid greit å øke snittet litt tilfelle rottefelle, men om 1T vil bli værende er jeg litt usikker.Jeg vet at om man har 1S (VG2 fag) og tar opp 2P (VG2 fag) vil begge to bli stående på vitnemålet, og er derfor usikker på om dette også vil skje i mitt tilfelle? Håper noen har litt mer peiling enn meg, klarer ikke finne noe om det på nett :) Anonymkode: 59a5e...a3a
Taklampe Skrevet 17. november 2015 #3 Skrevet 17. november 2015 Kan fortelle at jeg har gjort dette selv. Hadde 1T på vgs, men tok opp 1P som privatist på Sonans i Oslo
AnonymBruker Skrevet 17. november 2015 #4 Skrevet 17. november 2015 Tusen takk for svar ^^ Da blir det eksamen på meg!Tilleggspørsmål: Om det skulle gå skikkelig dårlig og jeg for eksempel får en 2, da er der bare å søke høyere utdanning med vitnemålet mitt, og ikke ettersende privatisteksamen? Anonymkode: 59a5e...a3a
AnonymBruker Skrevet 17. november 2015 #5 Skrevet 17. november 2015 Tusen takk for svar ^^ Da blir det eksamen på meg!Tilleggspørsmål: Om det skulle gå skikkelig dårlig og jeg for eksempel får en 2, da er der bare å søke høyere utdanning med vitnemålet mitt, og ikke ettersende privatisteksamen? Anonymkode: 59a5e...a3ahva er 1p og 1t???!!! Anonymkode: da4de...2c3
AnonymBruker Skrevet 18. november 2015 #6 Skrevet 18. november 2015 hva er 1p og 1t???!!!Anonymkode: da4de...2c3Matte fra første klasse på videregående. :) Anonymkode: 59a5e...a3a
Taklampe Skrevet 18. november 2015 #7 Skrevet 18. november 2015 (endret) Tusen takk for svar ^^ Da blir det eksamen på meg!Tilleggspørsmål: Om det skulle gå skikkelig dårlig og jeg for eksempel får en 2, da er der bare å søke høyere utdanning med vitnemålet mitt, og ikke ettersende privatisteksamen? Anonymkode: 59a5e...a3aJa, du bestemmer selv om du vil bruke den nye karakteren på vitnemålet ditt eller om du vil beholde det gamle Endret 18. november 2015 av Taklampe
AnonymBruker Skrevet 18. november 2015 #8 Skrevet 18. november 2015 Ja, du bestemmer selv om du vil bruke den nye karakteren på vitnemålet ditt eller om du vil beholde det gamle Tusen takk Nå har jeg så klart blitt skikkelig forkjølet da, eksamen på mandag, men får krysse fingrene 😅 Anonymkode: 59a5e...a3a
Taklampe Skrevet 18. november 2015 #9 Skrevet 18. november 2015 Tusen takk Nå har jeg så klart blitt skikkelig forkjølet da, eksamen på mandag, men får krysse fingrene 😅Anonymkode: 59a5e...a3aUffda! Men du får bare gjøre ditt beste. Så får vi håpe det blir bedre enn forrige eksamen Masse lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå