Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan var ditt første kyss? Var det med en du var glad i, eller random hook-up? Fortell de gode og dårlige first kisses'ene:fnise:

Videoannonse
Annonse
Gjest Lady Mondegreen
Skrevet

Mitt første kyss var med en venninne som var på overnattingsbesøk hos meg da vi var 13–14 år gamle. Og det ble flere kyss på oss etter det. 

Mitt første kyss med en gutt var da jeg var 14, tror jeg, en slimball som var mye eldre enn meg. Æsj. Jeg orker ikke tenke mer på det. 

Skrevet

Mitt første kyss var med en venninne som var på overnattingsbesøk hos meg da vi var 13–14 år gamle. Og det ble flere kyss på oss etter det. 

Mitt første kyss med en gutt var da jeg var 14, tror jeg, en slimball som var mye eldre enn meg. Æsj. Jeg orker ikke tenke mer på det. 

Skjedde det noe mer enn kyssing med deg og venninnen? 

• Liker 1
Gjest Lady Mondegreen
Skrevet

Skjedde det noe mer enn kyssing med deg og venninnen? 

Ja.

Gjest Lady Mondegreen
Skrevet

Fortell!

Nei, la oss ikke kuppe tråden. Her skal folk fortelle om sitt første kyss! Over og ut. Eller bare ut.

Skrevet

Mitt første kyss var i barnehagen med kjæresten min. Vi hadde et barn også. En dukke som het Elin. 

Skrevet

Mitt første kyss var med mamma. Såg ho og pappa dreiv å klina, og det ville eg og prøve! Var heldigvis berre 3år :fnise:

Skrevet

Jeg var ganske sent ute, første gang jeg kysset en gutt var jeg 16 år og relativt full. Endte opp med å ligge med han også, ganske tragisk å tenke på i ettertid. Det ble i hvert fall ingen spesiell og romantisk opplevelse!

Anonymkode: f050d...75f

Gjest Blomsterert
Skrevet

Hvordan var ditt første kyss? Var det med en du var glad i, eller random hook-up? Fortell de gode og dårlige first kisses'ene:fnise:

Jeg var såå forelsket,han het Lasse,hadde mørke krøller og brune øyne,og han sto på ski veldig ofte.Så møtte jeg han i skisporet(vel,jeg gikk ved siden av det med hunden).Lasse kom mot meg på ski,stoppet og kysset meg.Så søtt,hehe.

Det var bare det at ånden hans var litt,vel,ikke dårlig,men spesiell,og den satt i nesa på meg ei uke etterpå.Jeg var tolv,tretten år: -)

Skrevet

Jeg husker ikke mitt første kyss.. Det var vel på barneskolen engang.. 

Skrevet

Mitt første kyss var med en kar som var noen år eldre. Tipper jeg var 14 år. Han hadde heftig dragon-breath og sleiket meg over hele ansiktet, æsj!

Skrevet

Mitt første kyss, eller første sex? hehe. Første kyss var med en gutt i klassen da jeg var liten... men det var ufrivillig for det var i en type fødselsdaglek. Men første sex var veldig spesiellt. Det var med pappa til mine barn. Og han var jeg sammen med kjempelenge. 

Skrevet

Med en gutt jeg var stuuup forelsket i på ungdomskolen. Kan ikke si det var det beste kysset, men der og da var det bra. Vi er fortsatt venner den dag i dag, og det er morsomt å se tilbake på 

Anonymkode: 94594...051

Skrevet

1. kyss: Kjæresten da jeg var 5 år. Vi var sammen i 3 år :fnise:  Vi sto inne i lekehuset på barnehagen også tok han tak i meg, og kysset meg også sa han "nå er du min". Altså at vi var kjærester, glemmer det aldri. Og mamma lar meg ikke glemme det for jeg løp opp til hun å sa "Jeg er hans og han er min. Vi skal gifte oss". - Dette var "nussing", uskyldig nussing. 
Første ekte "kysset" som føltes ut som et ekte kyss, det glemmer jeg aldri. Jeg var 8 år og han kom på døren min, sto å gråt fordi han hadde fått beskjed om at han skulle flytte den dagen. Han hadde først fått høre at det skulle ta noen år, men så skjedde det ganske fort. Sannheten var jo det at foreldrene ikke fortalte han alt om flytte prosessen, så det kom som et sjokk. :P 
Han sto å gråt, jeg sto å gråt. Også ga vi hverandre en klem, også kysset vi, lenge (føltes det ut som). Hele familien min sto bak å så på, mamma gråt, søsteren min gråt. Alle gråt. Det føltes ut som et ekte kyss, og ikke nussing. 
Han møtte jeg på igjen over 10 år senere. Ufattelig rart å stå der å se på han og prate med han. Han husker meg fortsatt, så det er litt søtt da. Kjente meg igjen med en gang, tok litt tid før jeg klarte å plassere han. Det var noe kjent med han, men plutselig så kom det :fnise:

1. tungekyss: Med en annen kjæreste da jeg var 9 år. Vi var også sammen i 3 år. Fra jeg var 9. til jeg var 12. 

Hvis jeg ikke husker feil så klinte jeg med ei venninne før jeg klinte med typen senere på dagen. Altså tungekyss. Han var 3 år eldre enn meg. Jeg var sååå kul som hadde en kjæreste som var 15år. Men når jeg tenker meg om.. så var han litt av en taper. En 15 åring (altså en på ungdomskolen) er sammen med ei på 12år (som går på barneskolen) :skratte:
Takk Gud, Jesus og Noah for at jeg ikke hatt sex med han. En 9-12 åring skal ikke ha sex heller. Men han prøvde å overtale meg flere ganger. Spesielt det siste året, og det var derfor jeg gjorde det slutt. Stolt over at jeg var en såpass smart 12 åring :danse: Han endte opp som pappa med to forskjellige damer, da han var 15 og 16 år. Så bra jeg fikk han utav livet mitt for å si det sånn :P 

Anonymkode: b6afd...c1a

Skrevet

Mitt første "ordentlige" kyss skjedde da jeg var femten. Vi ble kjærester etterhvert og er samboere nå - fem år etter.

Anonymkode: 11474...ad1

Skrevet

Hmm ikke sikker men det første orntlige kysset var vertfall med noen jeg var skikkelig forelsket i, med hjertebank og lidenskap brusende i blodet. Vi var på noe som het "huset" min vennegjeng og hans, jeg var 14 han var 18. Gjengene våre hadde hengt mye sammen og jeg hadde merket at det var noe spesielt der, vi  var nok like betatt begge to. Vi kysset på biljardbordet husker jeg, jeg satt på bordet han sto. Husker at jeg omtrent følte det som å sveve på skyer. Det utviklet seg til skikkelig klinings og tafsing og :P etter noen uker ble vi sammen, etter at den samme tafsinga og klininga hadde foregått på en del fester. Vi var faktisk sammen i ett år. Jeg var sååå forelsket, i tilegg syntes besteveninna mi at det var så kult at jeg var sammen med en på 18 så hun ble sammen med kompisen hans:fnise: Jeg har fortsatt kontakt med hu veninna mi faktisk, det er litt stilig i grunn, selv om det kan gå noen år mellom vær gang vi møtes.

Fyren møtte jeg igjen på en fest da jeg var noen og 20, da var han ikke lenger like hot( forelskelse gjør blind som det heter:sprettoy:) men husker vi pratet masse, han sa b.la ett eller annet om at han skulle ønske det hadde blitt oss og ikke hadde blitt slutt. Var litt merkelig, for det tok slutt da jeg flyttet og hadde alltid tenkt at det ville være noe kjemi der om vi møttes igjen, men den var borte fra min side. Han derimot hadde aldri glemt meg sa han, det hadde ikke jeg heller da, men kunne aldri tenkt meg å blitt sammen med han igjen nå. Utviklet oss i totalt forskjellige retninger :P

men litt gøy er det, å møte gamle flammer igjen helt tilfeldig som voksen :)

• Liker 1
Skrevet

En ironisk sak:

Kysset på ordentlig min første kar når jeg var 17. Han var 16. Vi var vel ikke helt sammen, men det som da het å "holde på" godt og vel et halvt år... Så gikk det over. 

Noen år senere skal jeg på julemiddag til min far og familien. Han som møter meg i pappa sin gang er HAN og kjæresten, som da er stemor kusine. De har VELDIG god relasjon, så kusina har alltid vært invitert til alle sosiale settinger. Nå som hun er sammen med mitt første (og hans) kyss, så er jeg stuck med han i familieselskap. 

Vi var begge like flaue og overrasket over å møtes DER, og han var dum nok til å si det til henne i løpet av kvelden.  Hvordan vet jeg det? Hun har skult på meg siden og kan plutselig ikke fordra meg. 

Anonymkode: cfdca...406

Skrevet

Det fiksa jeg selv! Vi hadde ball på ungdomsskolen og jeg hadde vært forelska i samme gutten siden slutten av barneskolen... Jeg dro han til side på skoleballet og klinte til :P Skjedde aldri noe mer mellom oss da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...