Gå til innhold

Hvordan ta videre skritt? Blir nervøs

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg en sjelden gang finner ei jente som jeg kunne tenke meg å bli bedre kjent med så freaker jeg ut. Jeg blir nervøs. Eksempel, der er en fin jente på skolen som jeg synes er interessant, og jeg tror hun også synes det samme om meg.

Men så har vi jo ikke kommet lenger i 2015: Det er jo vi gutta som veldig ofte må ta initiativ.

Jeg blir nervøs og stresset når jeg er rundt denne personen. Sikkert fordi jeg liker hun litt.

Hva må jeg gjøre ? Dette skjer hver gang... 

Anonymkode: e529d...463

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil anbefale deg å bare ta kontakt, enten direkte eller fb eller noe :) du kommer langt med å være hyggelig, smile og spørre litt spørsmål :) er det for skummelt å ta direkte kontakt så send en forsiktig hei på nett/Mob :)

• Liker 4
Skrevet

Helt vanlig, skjer hver gang med meg også og jeg nærmer meg 30

Anonymkode: ea1ef...71f

Skrevet

Godt å høre her er flere som også føler det slik!

Skrevet

Vil anbefale deg å bare ta kontakt, enten direkte eller fb eller noe :) du kommer langt med å være hyggelig, smile og spørre litt spørsmål :) er det for skummelt å ta direkte kontakt så send en forsiktig hei på nett/Mob :)

Dette, sosiale medier kan være en grei icebreaker, så det blir lettere og ta kontakt med hun i ettertid etter en liten samtale på fb etc.

• Liker 1
Skrevet

Dette, sosiale medier kan være en grei icebreaker, så det blir lettere og ta kontakt med hun i ettertid etter en liten samtale på fb etc.

Ja! 

Greia er at jeg TROR hun liker meg, og blir derfor veldig beskjeden rundt meg...  

Gjest Minesveiper
Skrevet

Jeg var slik som deg på den alderen, sjenert og frøs helt opp :P Jeg søkte øyekontakt og sa hei til dama jeg likte på vidergående :fnise: Neste gang vi gikk forbi hverandre sa hun hei tilbake, og slik holdt vi på LENGE. Hun ventet bare på at jeg skulle få fingen ut... 

Skrevet

Jeg var slik som deg på den alderen, sjenert og frøs helt opp :P Jeg søkte øyekontakt og sa hei til dama jeg likte på vidergående :fnise: Neste gang vi gikk forbi hverandre sa hun hei tilbake, og slik holdt vi på LENGE. Hun ventet bare på at jeg skulle få fingen ut... 

Haha, ja du beskriver det helt korrekt! 

Men det skjer jo ikke noe mer om man gjør det slik!?  Hva har du erfart at man må gjøre? :)  Rett og slett hoppe i det og be på date? 

Gjest Minesveiper
Skrevet (endret)

Haha, ja du beskriver det helt korrekt! 

Men det skjer jo ikke noe mer om man gjør det slik!?  Hva har du erfart at man må gjøre? :)  Rett og slett hoppe i det og be på date? 

Yupp :) Jeg var ALT for treg, og hun ble spurt ut av en annen. De er faktisk sammen enda, artig nok :PSå få fingen ut før hun blir tatt av en annen.. 

Endret av Minesveiper
Skrevet

Yupp :) Jeg var ALT for treg, og hun ble spurt ut av en annen. De er faktisk sammen enda :P

Interessant! Da vet jeg hva jeg må gjøre! Men jeg synes det er litt skremmende å tenke på at man skal på "date".. Hele prosessen er skremmende! :)

Gjest Minesveiper
Skrevet

Interessant! Da vet jeg hva jeg må gjøre! Men jeg synes det er litt skremmende å tenke på at man skal på "date".. Hele prosessen er skremmende! :)

Det kommer seg :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...