Rotemor Skrevet 17. november 2015 #1 Skrevet 17. november 2015 Vet noen hvor jeg kan får kjøpt det?Det er skråtak på rommet, så vanskelig å lage det fint selv..
AnonymBruker Skrevet 18. november 2015 #2 Skrevet 18. november 2015 Et skråtak gjør vel ikke noen forskell på å lage selv? Tenker at det er ennå større grunn til å lage selv, så man vet den ikke blir for høy.Om du allerede har en seng av tre, kan du jo bare skru på fire "stolper", deretter montere en ramme på toppen, og vi male/dekorere slik du vil. Ser ikke for meg at det er den helt store snekkerjobben. Anonymkode: 8155d...0e2
Rotemor Skrevet 18. november 2015 Forfatter #3 Skrevet 18. november 2015 Ønske er en stor eksklusiv himmelseng.Det er ikke seng der fra før.Har man rett tak kan man enkelt montere gardinstenger.Det er veldig høyt under taket der. Med himmelseng bevares luftrommet over. Og den fyller ut rommet godt. Men jeg kan forhøre meg hos møbelsnekker. Det er uinterresant med enkle, malte stokker
AnonymBruker Skrevet 18. november 2015 #4 Skrevet 18. november 2015 Ønske er en stor eksklusiv himmelseng.Det er ikke seng der fra før.Har man rett tak kan man enkelt montere gardinstenger.Det er veldig høyt under taket der. Med himmelseng bevares luftrommet over. Og den fyller ut rommet godt. Men jeg kan forhøre meg hos møbelsnekker. Det er uinterresant med enkle, malte stokker Så monterte gardinstenger er "eksklusivt", mens faktiske trestolper er dårlig? Det ble stikk motsatt av det jeg tenkte. De trenger ikke være enkle, du kan dreie dem osv. Men hør med en møblesnekker... det kommer til å koste flesk Anonymkode: 8155d...0e2
Rotemor Skrevet 18. november 2015 Forfatter #5 Skrevet 18. november 2015 Så monterte gardinstenger er "eksklusivt", mens faktiske trestolper er dårlig? Det ble stikk motsatt av det jeg tenkte. De trenger ikke være enkle, du kan dreie dem osv. Men hør med en møblesnekker... det kommer til å koste flesk Anonymkode: 8155d...0e2I et rom med standard tak så kan du jobbe med gardinstenger, for da vil de knapt synes.Hvis du er nysgjerrig på det så kan du se på Pinterest, så ser du hva jeg mener.For å bruke "planker", så man ha en seng og det er jo liten vits å kjøpe. Det er bedre å få laget en ordentlig seng
AnonymBruker Skrevet 18. november 2015 #6 Skrevet 18. november 2015 I et rom med standard tak så kan du jobbe med gardinstenger, for da vil de knapt synes.Hvis du er nysgjerrig på det så kan du se på Pinterest, så ser du hva jeg mener.For å bruke "planker", så man ha en seng og det er jo liten vits å kjøpe. Det er bedre å få laget en ordentlig seng Gardinstenger som knapt synes, kan sikkert bli fint det, men none "lukseriøs himmelseng" blir det vel ikke...Her er ca sånn vi gjorde det:https://www.youtube.com/watch?v=jCOjtxq2t1E Anonymkode: 8155d...0e2
AnonymBruker Skrevet 19. november 2015 #8 Skrevet 19. november 2015 Skråtak og gardinstenger. Bildet er lånt. Anonymkode: dc5f2...37d
Rotemor Skrevet 19. november 2015 Forfatter #9 Skrevet 19. november 2015 Skråtak og gardinstenger. Bildet er lånt.Anonymkode: dc5f2...37dLekker løsning det Taket er kjempehøyt! Det er som et atelier. Fra 4.5 på det laveste til 6 meter høyt. Derfor jeg tenker jeg det kan være lunt og fint med himmel .)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå