Gå til innhold

Trange bukser

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Cameltoeman

Hei jeg er ny her,men jeg vil gjerne fortelle dere om hva dere synes at jenter/damer går i trange bukser slik at bollemusa eller skal jeg si kjønnsleppene vises meget godt på buksa etc...

Dette tenner meg veldig mye og så lurer jeg på om det er bare meg så gjør d?

Kanksje det er noen kvinner som gjør slik også bare får å hisse oss mannfolk litt opp,ikke vet jeg ,men men jeg synes d er deilig iallefall.

PS:Fant dette forumet for folk som liker dette:Cameltoe-forum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I min lille verden er cameltoe noe man ler høyt av. Det er ikke det minste opphissende, men vitner om dårlig klesstil - og mest sannsynlig sopp eller lignende hso kvinnene som har halve buksa i skrittet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Passet meget bra i dag, var på Rimi´en like ved i dag, tenkte hva pokker har hun malt og fått svart maling i skrittet? det var verdens største cameltoe! Visst har jeg sett mangen, men denne tok kaka! Fristet å gi beskjed, så gale var det! Det er ikke opphissende i det heletatt for meg ihvertfall! Hvor blir spenninga av? :roll:

Blir jenter opphisset av om gutter har buksa trukket alt for langt opp? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri syns at cameltoe har vært sexy. (eller døvebukser... for man kan jo nærmest "lese på leppene" :roll: )

I mine øyne heller det vel mer over til latterlig, stygt, ekkelt, dårlig klessmak, burde se seg i speilet før de går ut døra.... osv osv.

Det er rett og slett vulgært, på lik linje med leopardmønstrede, dypt utringa topper som er 5 størrelser for små. (gjerne båret av kvinner på 60 som har brukt de siste 20 årene på å ligge i ett solarium og som har rynker herfra til helvete)

Men det er bare min mening da... :wink::P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det er rett og slett vulgært, på lik linje med leopardmønstrede, dypt utringa topper som er 5 størrelser for små. (gjerne båret av kvinner på 60 som har brukt de siste 20 årene på å ligge i ett solarium og som har rynker herfra til helvete)

Veldig Bra ! Jeg kan se skapningen for meg. Men du glømte alt det overdimmensjonerte juglet og den ignorerte gråe etterveksten. :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoho::hoho::hoho:

- jeg har hatt ett par bukser engang som gikk inn i skrittet, forferdelig ubehagelig....... er det virkelig noen som orker å gå med så trange bukser....

å, jeg fikk plutselig fantomsmerter ved minnene :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ChrisDeBurgh
går i trange bukser slik at bollemusa eller skal jeg si kjønnsleppene vises meget godt på buksa etc...

Bland ikke sammen bollemus med kjønnslepper. Bollemus ser man kun ovenfor kjønnsleppene, når venusberget eller "skambenet" har en forhøyning og buer utover.

Mange tror at bollemus er det samme som tykke kjønnslepper, men det er feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, går med "trange" bukser jeg og, men ikke så de går langt oppi skrittet nei. Må være forferdelig ubehagelig. Ærlig talt man skal på død og liv IKKE se alt. Noe må man overlate til fantasien også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...