AnonymBruker Skrevet 17. november 2015 #1 Del Skrevet 17. november 2015 Det står at den skal håndvaskes, men skal den vaskes med eller uten oppvaskmiddel? Har hørt at mange gryter og sånn kun skal vaskes med vann, hvis ikke ødelegger man belegget eller noe. LOL.http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/10232783/ Anonymkode: a4b4c...886 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2015 #2 Del Skrevet 17. november 2015 Med zalo. Det er jerngryter og -panner som helst ikke skal vaskes med såpe. Anonymkode: 6e566...327 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2015 #3 Del Skrevet 17. november 2015 De de mener med "håndvaskes" er at du ikke skal putte den i oppvaskmaskinen. Anonymkode: 9ef64...6a3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2015 #4 Del Skrevet 17. november 2015 Med zalo. Det er jerngryter og -panner som helst ikke skal vaskes med såpe.Anonymkode: 6e566...327Å? Trodde det var alt med teflon? Anonymkode: a4b4c...886 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2015 #5 Del Skrevet 17. november 2015 De de mener med "håndvaskes" er at du ikke skal putte den i oppvaskmaskinen. Anonymkode: 9ef64...6a3Vet Men det skal altså brukes Zalo eller lignende? Anonymkode: a4b4c...886 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2015 #6 Del Skrevet 17. november 2015 Bruk vanlig oppvaskemiddel type zalo og varmt vann. Setter du teflon i oppvaskmaskinen forsvinner teflonen etter kort tid, jeg har prøvd. Anonymkode: 32e83...357 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2015 #7 Del Skrevet 17. november 2015 Skal man bruke oppvaskmiddel på teflon også? Anonymkode: a4b4c...886 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2015 #8 Del Skrevet 17. november 2015 Skal man bruke oppvaskmiddel på teflon også?Anonymkode: a4b4c...886JaDet er vel kun jerngryter og jernpanner man ikke skal bruke såpe på (av koke- og steke-kar og -panner) Anonymkode: 61e64...000 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 17. november 2015 #9 Del Skrevet 17. november 2015 (endret) . Endret 13. november 2023 av Nasse Nøff ❤ skriveleif Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2015 #10 Del Skrevet 17. november 2015 Har hørt at du ikke skal vaske den sekunder etter at den har vært på platen. For da blir belegget mykere og kommer av.. Dette er korrekt ja. Men det kan bare være pappa som løy til meg, for jeg brukte å legge glodvarme kasseroller i vasken Har også hørt at svamp er best, for de skraper ikke opp bunnen. Men igjen, kan være pappa som lurer meg, fordi jeg synes oppvaskkoster er heslige etter 1 gangs bruk. Så jeg bytter de ut to ganger i uken.. Du burde høre på din far. Han har rett Men husk å bruke en myk svamt. Obs! Bruker du en skuresvamp, må du ikke bruke den grove skuresiden av svampen til å vaske teflonpannene med.Men siden jeg ikke vet om pappa bare lurer meg eller ei.. så kaster jeg de i maskinen, og når belegget er borte så kjøper jeg ny. God råd eller handler du billige panner på Ikea? Anonymkode: 61e64...000 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 17. november 2015 #11 Del Skrevet 17. november 2015 (endret) AnonymBruker skrev (På 18.11.2015 den 0.24): Anonymkode: 61e64...000 . Endret 13. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2015 #12 Del Skrevet 17. november 2015 Har hørt at du ikke skal vaske den sekunder etter at den har vært på platen. For da blir belegget mykere og kommer av.. Men det kan bare være pappa som løy til meg, for jeg brukte å legge glodvarme kasseroller i vasken Har også hørt at svamp er best, for de skraper ikke opp bunnen. Men igjen, kan være pappa som lurer meg, fordi jeg synes oppvaskkoster er heslige etter 1 gangs bruk. Så jeg bytter de ut to ganger i uken..Men siden jeg ikke vet om pappa bare lurer meg eller ei.. så kaster jeg de i maskinen, og når belegget er borte så kjøper jeg ny. Jeg liker også svamp best. Men må ha hansker da. Anonymkode: a4b4c...886 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå