AnonymBruker Skrevet 18. november 2015 #21 Del Skrevet 18. november 2015 Du kan sende anonym sms : http://www.smsking.no/send-sms/ Anonymkode: 38d42...b43Dette kan ikke spores? Anonymkode: 0d922...78a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest supernova_87 Skrevet 18. november 2015 #22 Del Skrevet 18. november 2015 Har sagt det flere ganger til han, hvorfor gidder du om du ikke trives og må knulle alt annet. han vil ikke være alene. er svaret hans. og orker ikke begynne date igjen. Anonymkode: 0d922...78aHva med å si at enten sier han det eller så kommer du til å si det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
peppermyntete Skrevet 18. november 2015 #23 Del Skrevet 18. november 2015 Er det ingen som vet hva brevpost er lenger....??? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2015 #24 Del Skrevet 18. november 2015 Hvorfor i ALL verden ønsker dere å ødelegge for andre slik? Det kommer vel uansett for dagen mellom de to som er i forhold, eller så blir det slutt før det oppdages og den uvitende sjelen slipper å kjenne på tillitsproblemer i neste forhold.Anonymkode: 5c60b...bafØdelegge? Han kan jo smitte den uvitende dama si med en haug sykdommer. Er jo livsfarlig å være utro. Anonymkode: 434dd...64c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2015 #25 Del Skrevet 18. november 2015 Dette kan ikke spores? Anonymkode: 0d922...78a alt kan spores Anonymkode: 72c00...bbb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2015 #26 Del Skrevet 18. november 2015 Dette kan ikke spores? Anonymkode: 0d922...78aDet vet jeg ikke. Et annen alternativ kan være å skaffe et kontantabbonement med skjult nummer, da er det bare politiet som kan avsløre hvem som sender melding, men det koster en god del mer. Anonymkode: 38d42...b43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vattenflaska Skrevet 18. november 2015 #27 Del Skrevet 18. november 2015 (endret) Kjøp nytt kontantkort, fyll på en 100-lapp, send tekstmeldingen, slett nummeret. Job done.Det er ikke du som ødelegger, det er kompisen som ødelegger. Hvis min mann var utro, hadde jeg ville vist det. Enten fra han eller en annen person. Nekter å tro at dama er klar over utroskapen hans her. Endret 18. november 2015 av karlakarl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2015 #28 Del Skrevet 18. november 2015 Hvis min mann var utro hadde jeg forstått det selv. Også hadde det vært popp til meg hvordan jeg ville håndtre det. At andre visste om det ville vært en viktig del av ydmykelsen. Anonymkode: c8b38...32b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2015 #29 Del Skrevet 18. november 2015 Hvis min mann var utro hadde jeg forstått det selv. Godt mulig du er synsk,men de fleste er ikke det. Jeg vil vite! Hadde venner av meg vist om utroskap og ikke informert meg, hadde de ikke vært venner mer. Anonymkode: 186b1...34f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2015 #30 Del Skrevet 18. november 2015 Hadde dette problemet med et vennepar for mange år siden. Alle visste at han var utro og det ble først snakket om venner i mellom før valget falt på hva som måtte gjøres. I dette tilfellet konfronterte vi han som var utro med det vi visste, "ting" som var sett med egne øyne. Det neste som ble gjort var å snakke med henne han var utro med. (Begge var gifte) Da dette ikke nådde fram, valgte en i venneflokken å informere kona hans. Hun ble selvfølgelig lei seg, men vant han tilbake. Problemet var etter min mening at hun var høygravid mens dette pågikk med parets første barn.Det tok maaaange år før hun stolte på han igjen. Det andre paret ble skilt. Anonymkode: 98742...9ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2015 #31 Del Skrevet 18. november 2015 Godt mulig du er synsk,men de fleste er ikke det. Jeg vil vite! Hadde venner av meg vist om utroskap og ikke informert meg, hadde de ikke vært venner mer.Anonymkode: 186b1...34fJeg kjenner mannen min godt. Det handler om å kjenne mannen sin og være realistisk.Alle jeg vet om som har vært utro har vært opplagte tilfeller.... Anonymkode: c8b38...32b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2015 #32 Del Skrevet 18. november 2015 Ødelegge? Han kan jo smitte den uvitende dama si med en haug sykdommer. Er jo livsfarlig å være utro.Anonymkode: 434dd...64cSpesielt når han Kjøper HORER!! Anonymkode: c0250...e42 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2015 #33 Del Skrevet 18. november 2015 Spesielt når han Kjøper HORER!!Anonymkode: c0250...e42Og på grunnlag av at han kjøper horer, må du si ifra!Gudene vet hva slags sykdommer han kan miste henne med. HIV f. eks-vil du ha det på samvitigheten ved ikke si ifra? Anonymkode: c0250...e42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2015 #34 Del Skrevet 18. november 2015 Jeg kjenner mannen min godt. Det handler om å kjenne mannen sin og være realistisk.Alle jeg vet om som har vært utro har vært opplagte tilfeller....Anonymkode: c8b38...32balle tror de kjenner mannen sin, og mange utrolig blir aldri oppdaget. Si i fra, om du ikke vil være «medskyldig» Anonymkode: 186b1...34f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2015 #35 Del Skrevet 18. november 2015 Jeg oppdaget utroskap på et annet forum, jeg skaffet bevis, fant ut bosted og navn på han og dama, lagde ny facebook-bruker med en ny mail og annet navn og sendte melding der, det går jo an. Kanskje lettere enn å slette nummer, risikere at sms blir sporet osv Anonymkode: 794ef...e91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2015 #36 Del Skrevet 18. november 2015 Jeg oppdaget utroskap på et annet forum, jeg skaffet bevis, fant ut bosted og navn på han og dama, lagde ny facebook-bruker med en ny mail og annet navn og sendte melding der, det går jo an. Kanskje lettere enn å slette nummer, risikere at sms blir sporet osv Anonymkode: 794ef...e91Flink og snill du! Om alle tok ansvar på den måten,ville ikke drittsekkene kunne slippe unna i årevis. Anonymkode: 186b1...34f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tamsi Skrevet 18. november 2015 #37 Del Skrevet 18. november 2015 Du vil i alle fall ikke at hun skal finne det ut, for så å få vite at du har visst det hele tiden.Regner med at de aller fleste hadde ønsket å vite det om partneren var utro, så hvorfor skal man ikke unne andre det? Ser ikke problemet i å "blande seg" i et forhold hun sannsynligvis vil ønske å komme seg ut av når hun hører sannheten?? Jeg hadde absolutt sagt det, spesielt om det er en nær veninne.Om mine veninner visste at kjæresten min var utro og ikke fortalte meg om det så hadde vi ikke vært veninner lenger for å si det sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blablaa Skrevet 18. november 2015 #38 Del Skrevet 18. november 2015 Hadde dette vært noen jeg bryr meg om, hadde jeg ikke nølt med å sagt ifra engang. Det tenker jeg visst det skjer meg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
draug 75 Skrevet 18. november 2015 #39 Del Skrevet 18. november 2015 Altså:"Kompisen" din spiser ut og lar deg være sjelesørger? Har jeg oppfatta det riktig?Dette er forbanna klart: hvis du avslører han, så må du spille kukens rolle i den her intrigen. Du er forholdsødelegger, du sladrer osv. Det eneste du kan gjøre, er å spørre om han har tenkt på hva han gjør med integriteten til kona, og han tar deg til medskyldig. Det er hun som skal vite om sidesprangene, ikke du. Be han om å begynne på vegen mot å bli et mannfolk, med å innrømme for kona hva han her gjort, og tilby han den hjelpen at du blir med han og sørger for at han innrømmer alt han har innrømt for deg, til kona."Kompisen" din, han kommer fort til å finne ut hvem som vet om opplegget og legger så to og to sammen om hvem som avslørte han anonymt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå