AnonymBruker Skrevet 17. november 2015 #1 Del Skrevet 17. november 2015 Hvis man kjenner ett par, og i det paret så vet man at den ene part er utro. opptil flere ganger, hvordan la den andre få vite dette da det er kun jeg som vet om dette og han som er utro så klart... uten at det kommer fra meg... Anonymkode: 0d922...78a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2015 #2 Del Skrevet 17. november 2015 Hvorfor ikke stå for det du gjør? Forståelig dersom du ikke hadde kjent vedkommende som blir bedratt, men når du kjenner personen bør du jo helt klart stå for det du sier. Anonymkode: 05366...27f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2015 #3 Del Skrevet 17. november 2015 Herregud mind your own business. Anonymkode: adb4a...d93 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2015 #4 Del Skrevet 17. november 2015 Anonymt brev? Vedlagt evt bevis? Anonymkode: 186b1...34f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2015 #5 Del Skrevet 17. november 2015 Spørs litt hvor godt du kjenner paret vil jeg si.Jeg sa fra om det til noen jeg hadde kjent i 5-6 år, og jeg ble syndebukken og homewreckeren bare fordi jeg sa fra, men dette var skole og festvenner og ikke den type venn man ringte gråtende på natta når man trengte støtte.I dag vet jeg at det kun er kanskje 1 eller 2 av mine voksne aller nærmeste venner jeg ville blandet meg opp i noe sånt med.Hvorfor er du den eneste som vet det? Er du da den parten som den ene i forholdet var utro MED? Anonymkode: d8711...165 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2015 #6 Del Skrevet 17. november 2015 For det første: hva vil du oppnå med dette?For det andre: hvor stor er sannsynligheten for at den bedratte vil stole på deg fremfor den hen blir bedratt av?Sjansen er stor for at det er du som blir lagt for hat, ikke den som bedrar. Anonymkode: 3495c...035 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2015 #7 Del Skrevet 17. november 2015 Sjansen er stor for at det er du som blir lagt for hat, ikke den som bedrar. Anonymkode: 3495c...03Det er vel nettopp derfor h*n vil være anonym? Da kan TS ha ren samvittighet, uten å havne i møkka selv. Anonymkode: 186b1...34f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2015 #8 Del Skrevet 17. november 2015 Jeg har samme problem som deg TS. Jeg har også lyst til å si fra, men å gjøre det anonymt er vanskelig. Har ikke funnet noen måte å gjøre det på. Det eneste er kanskje å fortelle om det til forskjellige folk man kjenner litt, og så etterhvert vil det kanskje blir sånn at noen kjenner noen, og så kommer det for en dag? Anonymkode: bd1e4...c26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2015 #9 Del Skrevet 17. november 2015 Hvorfor i ALL verden ønsker dere å ødelegge for andre slik? Det kommer vel uansett for dagen mellom de to som er i forhold, eller så blir det slutt før det oppdages og den uvitende sjelen slipper å kjenne på tillitsproblemer i neste forhold. Anonymkode: 5c60b...baf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blomsterert Skrevet 18. november 2015 #10 Del Skrevet 18. november 2015 Hvis man kjenner ett par, og i det paret så vet man at den ene part er utro. opptil flere ganger, hvordan la den andre få vite dette da det er kun jeg som vet om dette og han som er utro så klart... uten at det kommer fra meg... Anonymkode: 0d922...78aHvis det kun er du og han som vet,så er du den han er utro med?Det er utrolig dårlig å si fra anonymt.Ikke nok med hun får dette i ansiktet,men så skal hun i tillegg måtte lure på hvem som gir beskjed.Nei,vær så snill,det er direkte stygt å gjøre,og hvorfor skal du si noe i det hele tatt?Hvis du er den han er utro med,så syns jeg veldig synd på dama hans! Det gjør jeg uansett,men å bli dolket i ryggen av både mannen og venninna?! Hvis du da ikke er en kamerat som vil være illojal mot vennen din samt såre henne da.Du må ihvertfall ikke avsløre anonymt,det skjønner du vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2015 #11 Del Skrevet 18. november 2015 Høres ut som en god ide å avsløre det anonymt TS. Anonymkode: 72c00...bbb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2015 #12 Del Skrevet 18. november 2015 Hvorfor i ALL verden ønsker dere å ødelegge for andre slik? Det kommer vel uansett for dagen mellom de to som er i forhold, eller så blir det slutt før det oppdages og den uvitende sjelen slipper å kjenne på tillitsproblemer i neste forhold.Anonymkode: 5c60b...bafDet er da å HJELPE, ikke å ødelegge. Anonymkode: 186b1...34f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 18. november 2015 #13 Del Skrevet 18. november 2015 Jeg har samme problem som deg TS. Jeg har også lyst til å si fra, men å gjøre det anonymt er vanskelig. Har ikke funnet noen måte å gjøre det på. Det eneste er kanskje å fortelle om det til forskjellige folk man kjenner litt, og så etterhvert vil det kanskje blir sånn at noen kjenner noen, og så kommer det for en dag?Anonymkode: bd1e4...c26Så du vurderer å spre det i hele venne- og bekjentskapskretsen, fremfor å bare ta det direkte med de det gjelder? Er du seriøs nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest supernova_87 Skrevet 18. november 2015 #14 Del Skrevet 18. november 2015 Hvis du er den eneste bortsett fra han som er utro "såklart" som vet det, så må jo det bety at du er den han er utro med? I så tilfelle kan du slutte å ha sex med en som er i et forhold, da slipper du slike problemstillinger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ClosedParadise Skrevet 18. november 2015 #15 Del Skrevet 18. november 2015 Jeg har samme problem som deg TS. Jeg har også lyst til å si fra, men å gjøre det anonymt er vanskelig. Har ikke funnet noen måte å gjøre det på. Det eneste er kanskje å fortelle om det til forskjellige folk man kjenner litt, og så etterhvert vil det kanskje blir sånn at noen kjenner noen, og så kommer det for en dag?Anonymkode: bd1e4...c26det er det dummeste jeg har lest. Håper du tuller 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2015 #16 Del Skrevet 18. november 2015 TS her, nei jeg ligger ikke med noen av partene, jeg er "kompis" med han som er utro. kaller det"kompis" for jeg vet ikke om jeg er interessert i å ha en sånn person i livet mitt. ergo derfor anonymt si fra. ikke bestemt meg enda. dater ei dame, og vi snakker om alt og ingenting og hun så litt ned på meg for å være kompis med en som bedrar dama si. nå har han vært utro 4 ganger, samt prater om å dele livet sitt med henne, men han sier han kommer til å måtte kjøpe horer fremover for å holde seg i forholdet... så hvorfor man vil si fra? pga moralen i dette er helt feil. hva om han smitter dama si fra ei hore. Anonymkode: 0d922...78a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest supernova_87 Skrevet 18. november 2015 #17 Del Skrevet 18. november 2015 TS her, nei jeg ligger ikke med noen av partene, jeg er "kompis" med han som er utro. kaller det"kompis" for jeg vet ikke om jeg er interessert i å ha en sånn person i livet mitt. ergo derfor anonymt si fra. ikke bestemt meg enda. dater ei dame, og vi snakker om alt og ingenting og hun så litt ned på meg for å være kompis med en som bedrar dama si. nå har han vært utro 4 ganger, samt prater om å dele livet sitt med henne, men han sier han kommer til å måtte kjøpe horer fremover for å holde seg i forholdet... så hvorfor man vil si fra? pga moralen i dette er helt feil. hva om han smitter dama si fra ei hore. Anonymkode: 0d922...78aSå fint å lese at du ikke ligger med ham. Hvis du er kompisen hans, hva med å oppfordre ham om å si fra selv? Noen sier at du ved å si fra vil ødelegge deres samliv, jeg er fullstendig uenig i dette, det er jo ikke du som ødelegger. Jeg ville alltid ha visst om min partner var utro, selv om jeg fikk vite det fra en fremmed, eller kompis av partneren. Om han ikke evner å si det til meg selv, så vil jeg heller høre det fra en annen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2015 #18 Del Skrevet 18. november 2015 Du kan sende anonym sms : http://www.smsking.no/send-sms/ Anonymkode: 38d42...b43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotemor Skrevet 18. november 2015 #19 Del Skrevet 18. november 2015 Hun vet vel hvem hun er sammen med, antageligvis.Skylapper er hennes eget valg. Jeg synes du skal holde deg unna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2015 #20 Del Skrevet 18. november 2015 Så fint å lese at du ikke ligger med ham. Hvis du er kompisen hans, hva med å oppfordre ham om å si fra selv? Noen sier at du ved å si fra vil ødelegge deres samliv, jeg er fullstendig uenig i dette, det er jo ikke du som ødelegger. Jeg ville alltid ha visst om min partner var utro, selv om jeg fikk vite det fra en fremmed, eller kompis av partneren. Om han ikke evner å si det til meg selv, så vil jeg heller høre det fra en annen. Har sagt det flere ganger til han, hvorfor gidder du om du ikke trives og må knulle alt annet. han vil ikke være alene. er svaret hans. og orker ikke begynne date igjen. Anonymkode: 0d922...78a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå