AnonymBruker Skrevet 17. november 2015 #1 Skrevet 17. november 2015 hei. Jeg er ny her så er usikker på om jeg skriver riktig sted? uansett, jeg prøver å bli gravid men vi har et avstandsforhold for øyeblikket så vi har ikke mange sjansene. 8 dager over IKM fikk jeg en blødning som kunne minne veldig om mensen bare litt mer slim.. Trodde derfor jeg ikke var gravid. Nå (uke 8 hvis jeg var/er gravid) fikk jeg Igår en liten blødning, kanskje en halv teskje med rent litt lyst blod sammen med litt menssmerter og "stråle" smerter? Har derfor begynt å lure på om jeg kan være gravid og evnt er i en SA nå? Idag er det som kommer ut brunt og mer slimete.. Her jeg bor er det umulig å få kjøpt en test uten at alle vet om det så prøver helst å unngå det Før jeg kan være ganske sikker på at det er noe. Har ikke mange sympt annet enn at jeg sove ekstremt mye, vondt i korsryggen, forandret smak og luktesans, og håret er helt umulig, veldig dårlig matlyst men EKSTREMT hekta på sjokolade, hehe, hadde ømme bryster rundt IKM men det ga seg etter noen uker, blødde også neseblod en dag noe jeg aldri gjør, var også veldig "hoven" i underlivet 1-2 uker.. Vet det er umulig å vite uten å ta en test, men har bare veldig lite lyst til å kjøpe før jeg er helt sikker.. Noen som har opplevd samme lignende blødning??? Er det håp? Anonymkode: f4208...2f4
Gjest Theakri Skrevet 19. november 2015 #2 Skrevet 19. november 2015 Jeg har det selv nå! skikkelig forvirrende.. men hadde jeg vært deg hadde jeg bestilt noen billig strimmel på tostreker.no. du får de i posten i løpet av to dager. går veldig fort så får du hvertfall testet deg
AnonymBruker Skrevet 19. november 2015 #3 Skrevet 19. november 2015 Uff ikke gøy.. vet du om de kommer i anonym pakning? Lykke til Anonymkode: f4208...2f4
AnonymBruker Skrevet 22. november 2015 #4 Skrevet 22. november 2015 TS her, testen var negativ så da er det bare å prøve igjen Anonymkode: f4208...2f4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå