minister-mio Skrevet 17. november 2015 #1 Skrevet 17. november 2015 Er det flere enn meg som får en kald og vondt følelse øverst i brystet når man løper og det er kaldt ute?Er det noen tips for å unngå det?
ajarRun Skrevet 17. november 2015 #2 Skrevet 17. november 2015 Ja, jeg føler meg kald når jeg er ute og det er kaldt. Å føle kulde gjør vondt. Å ta på meg mer klær eller å løpe fortere bruker å hjelpe.
Gjest energibånd Skrevet 17. november 2015 #3 Skrevet 17. november 2015 Ja, pleier å få det nå og da, men da må det være ganske kaldt. På vinteren er det et must med ullundertøy, lue, votter og buff! Jeg pleier å senke farten, det hjelper litt.
Gjest Castielz Skrevet 17. november 2015 #4 Skrevet 17. november 2015 Det skjer bare i begynnelsen, kald luft er uvant.Tok meg noen uker før jeg ble vant til det.
minister-mio Skrevet 17. november 2015 Forfatter #5 Skrevet 17. november 2015 Ja, jeg føler meg kald når jeg er ute og det er kaldt. Å føle kulde gjør vondt. Å ta på meg mer klær eller å løpe fortere bruker å hjelpe.Jeg mener ikke å være kald og at det er vondt, men en smertefull "kald" følelse inne i brystet.
ajarRun Skrevet 17. november 2015 #6 Skrevet 17. november 2015 Jeg mener ikke å være kald og at det er vondt, men en smertefull "kald" følelse inne i brystet.Du sier altså at du blir kald når det er kaldt og at kulde gjør vondt? Det er helt normalt.
Gjest Magnifiq Skrevet 17. november 2015 #7 Skrevet 17. november 2015 Må bruke buff forran munnen, frem til jeg kommer skikkelig i gang.
minister-mio Skrevet 17. november 2015 Forfatter #8 Skrevet 17. november 2015 Du sier altså at du blir kald når det er kaldt og at kulde gjør vondt? Det er helt normalt.Jeg ser hva du prøver å si, men nei, det er ikke at jeg blir kald og at det er normalt å bli kald.Problemet er at jeg får vondt i brystet når jeg løper når det er kaldt ute. Jeg lurer ikke på om det er normalt, men om noen har noen råd for å unngå å få vondt.
ajarRun Skrevet 17. november 2015 #9 Skrevet 17. november 2015 Jeg ser hva du prøver å si, men nei, det er ikke at jeg blir kald og at det er normalt å bli kald.Problemet er at jeg får vondt i brystet når jeg løper når det er kaldt ute. Jeg lurer ikke på om det er normalt, men om noen har noen råd for å unngå å få vondt.Du får vondt i brystene når du løper? Ah, beklager jeg misforsto, jeg trodde du mente i brystet. Kanskje du burde prøve en annen sports bh? Med riktig støtte tror jeg at du kan bli kvitt smertene.
minister-mio Skrevet 17. november 2015 Forfatter #10 Skrevet 17. november 2015 Du får vondt i brystene når du løper? Ah, beklager jeg misforsto, jeg trodde du mente i brystet. Kanskje du burde prøve en annen sports bh? Med riktig støtte tror jeg at du kan bli kvitt smertene.Altså hæ? 6
ajarRun Skrevet 17. november 2015 #11 Skrevet 17. november 2015 Altså hæ? Jeg skjønner ikke helt hva som er uklart...
minister-mio Skrevet 17. november 2015 Forfatter #12 Skrevet 17. november 2015 Jeg skjønner ikke helt hva som er uklart...Om du bare mislykkes i å forsøke å være morsom eller hva du mener med at riktig BH vil gjøre det lettere å puste i kulde..?Hvis du ikke har noen råd, så er det lov å la vær å svare i tråden også. 5
AnonymBruker Skrevet 17. november 2015 #13 Skrevet 17. november 2015 har du prøvd å ha et tørkle elelr noe forran munnen? ikke tett tørkle, men sånn at kuldesjokket ikke blir så stort. Anonymkode: 0c5af...79a 2
ajarRun Skrevet 17. november 2015 #14 Skrevet 17. november 2015 Om du bare mislykkes i å forsøke å være morsom eller hva du mener med at riktig BH vil gjøre det lettere å puste i kulde..?Hvis du ikke har noen råd, så er det lov å la vær å svare i tråden også.Du sa du hadde vondt i brystene, nå har du vanskelig for å puste? I sted var det kulde? Kan du prøve å beskrive problemet mer nøyaktig?
minister-mio Skrevet 17. november 2015 Forfatter #15 Skrevet 17. november 2015 Du sa du hadde vondt i brystene, nå har du vanskelig for å puste? I sted var det kulde? Kan du prøve å beskrive problemet mer nøyaktig?Jeg har ikke sagt jeg har vondt i brystene, nå må du styre fantasien din,Jeg har fått svar fra noen som har forstått problemstillingen så jeg føler ikke for å utbrodere den ytterligere for du har trolig ingenting av nytte å komme med. 1
ajarRun Skrevet 17. november 2015 #16 Skrevet 17. november 2015 Jeg har ikke sagt jeg har vondt i brystene, nå må du styre fantasien din,Jeg har fått svar fra noen som har forstått problemstillingen så jeg føler ikke for å utbrodere den ytterligere for du har trolig ingenting av nytte å komme med.Utakk er livets lønn...
AnonymBruker Skrevet 17. november 2015 #17 Skrevet 17. november 2015 Utakk er livets lønn...Det er "utakk er verdens lønn". Tror ikke noen andre enn du selv synes du er morsom med trollingen din her på KG. Anonymkode: bc83f...309 7
AnonymBruker Skrevet 17. november 2015 #18 Skrevet 17. november 2015 Jeg pleier også å få vondt i brystet(altså ikke puppene ) av den kalde luften, selv om jeg ikke er kald ellers. Hjelper til en viss grad med skjerf over munn og nese, men når tempen blir kald nok så hjelper ikke det heller. Men det går sikkert an å venne seg til det om man løper jevnlig over jevn temperatur. Anonymkode: 79148...650 1
Gjest Jenny001 Skrevet 17. november 2015 #19 Skrevet 17. november 2015 Ja, tror det er normalt! Jeg pleier å ha en buff foran munnen slik at jeg ikke puster kald luft direkte ned på lungene. Dette er også en løsning: https://www.loplabbet.no/lungplus-sport
minister-mio Skrevet 18. november 2015 Forfatter #20 Skrevet 18. november 2015 Så buff er det desidert helteste tipset, jeg får prøve det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå