Jolene Skrevet 17. november 2015 #1 Del Skrevet 17. november 2015 Jeg vet ryktene har svirret rundt han i det siste - angående at han er smittet av HIV. Likevel ble jeg sjokket over at han gikk ut med dette, men synes det er tøft gjort! Hva mener dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belle âme Skrevet 17. november 2015 #2 Del Skrevet 17. november 2015 Er ikkje overraska. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolene Skrevet 17. november 2015 Forfatter #3 Del Skrevet 17. november 2015 Er ikkje overraska. Egentlig ikke jeg heller, men synes det var tøft gjort å stå så åpent frem med det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
michaeline__07 Skrevet 17. november 2015 #4 Del Skrevet 17. november 2015 ja. det var tøft gjort. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neon_sun Skrevet 17. november 2015 #5 Del Skrevet 17. november 2015 Har aldri hatt så veldig sansen for han, men akkurat den åpenheten skal han ha kred for. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hege899 Skrevet 17. november 2015 #6 Del Skrevet 17. november 2015 Kunne vel kanskje vært åpen om det før han lå med halve hollywood? 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ultiva Skrevet 17. november 2015 #7 Del Skrevet 17. november 2015 Det var ingen bombe akkurat, så mye dop og kvinner som den karen har forbrukt de siste tiårene. Men man kan leve svært lenge med HIV da, de som får diagnose og behandling tidlig forventes å leve like lenge som mennesker uten HIV (70-80 år). Men Sheen er jo rusmisbruker da, tror nok at rusen dreper ham lenge før HIV/AIDS dessverre. Bare han ikke har smittet barna.... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 17. november 2015 #8 Del Skrevet 17. november 2015 Det var ingen bombe akkurat, så mye dop og kvinner som den karen har forbrukt de siste tiårene. Men man kan leve svært lenge med HIV da, de som får diagnose og behandling tidlig forventes å leve like lenge som mennesker uten HIV (70-80 år). Men Sheen er jo rusmisbruker da, tror nok at rusen dreper ham lenge før HIV/AIDS dessverre. Bare han ikke har smittet barna.... Om du leser det som står om dette i VG blant annet, så kan du lese at INGEN av hans ekskoner eller hans barn er smittet. han har også vært åpen med sine partnere om sykdommen. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stringfellow1 Skrevet 17. november 2015 #9 Del Skrevet 17. november 2015 men det blir sikkert masse spekulasjoner om hvordan han fikk HIV, og eventuelt hvem som har smittet ham med det.folk elsker jo skandaler og kjendis-sladder... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Testosteron Skrevet 17. november 2015 #10 Del Skrevet 17. november 2015 Jeg er ikke det minste overrasket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 18. november 2015 #11 Del Skrevet 18. november 2015 Ryktene svirret jo før han bekrefetet det selv, så sjokket er jeg ikke. Men da kan det forhåpentligvis bli slutt på pengeutpressingen han tilsynelatende skal ha vært utsatt mot. Det kan jo ikke ha vært godt for ham uansett hvordan han er som person. Det er grotesk synes jeg med slike utpressinger. Unner for øvrig svært få (kommer an på hvordan man ser det) her i verden å bli syk uansett hvilken type sykdom man har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 18. november 2015 #12 Del Skrevet 18. november 2015 HIV er jo ikke det det en gang var. Ikke at det akkurat er helt ufarlig og smitte bør absolutt tas alvorlig. Men det er ikke noe dødsdom lenger, så lenge man tar medisinene sine. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 18. november 2015 #13 Del Skrevet 18. november 2015 Tråden er ryddet for hets, spekulasjoner og ryktespredning, samt svar til dette.Yvonne (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Florence Skrevet 20. november 2015 #14 Del Skrevet 20. november 2015 Jeg tror nok han har vært ærlig med de han har hatt sex med etter at han selv fant ut at han var smittet, men risikoen ligger jo hos de han lå med i tidsrommet etter han ble smittet og til han fant det ut selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 20. november 2015 #15 Del Skrevet 20. november 2015 Tråden er ryddet for spekulasjoner, samt svar til dette.Yvonne (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
michaeline__07 Skrevet 21. november 2015 #16 Del Skrevet 21. november 2015 Jeg tror nok han har vært ærlig med de han har hatt sex med etter at han selv fant ut at han var smittet, men risikoen ligger jo hos de han lå med i tidsrommet etter han ble smittet og til han fant det ut selv. nemlig. ser de blåser det opp angående alle sexpartnerene han har hatt da. det er sikkert ikke noe gøy for dem, men det er vel like så greit at han sto frem - spesielt siden han påstår han blir presset for penger ang dette og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bluebird1992 Skrevet 3. desember 2015 #17 Del Skrevet 3. desember 2015 http://m.tmz.com/#article/2015/12/03/charlie-sheen-brett-rossi-lawsuit-hiv-abortion/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg