Gjest Coolaid Skrevet 30. september 2004 #1 Skrevet 30. september 2004 Har desverre ikke fått med meg starten og lure på om noen vet hvilket kosthold det er lagt opp til. Noen som vet?
Brudulja Skrevet 30. september 2004 #2 Skrevet 30. september 2004 Det er ikke så mye vi har sett enda omkring maten da, men er vel vanelig sunn mat, lettprodukter osv.
Gjest lilletroll Skrevet 1. oktober 2004 #3 Skrevet 1. oktober 2004 Har sett første episode....andre ligger på video hjemme klar for titting.....tror egentlig ikke at det er så veldig fokusert på maten ennå, men det blir jo sikkert å lære seg å bruke "rene" matvarer....frokostbordet så ganske normalt ut, i hvertfall.
Smila Skrevet 1. oktober 2004 #4 Skrevet 1. oktober 2004 Ja, har fått med meg en del. Og det ser ut som de legger opp til, tenk fornuftig, sunn mat, trening, og endringer av rutiner.
Jens Skrevet 1. oktober 2004 #5 Skrevet 1. oktober 2004 Fy fader for en dust han mannen til hun lyse (jeanette?) er!!!!! Stå inne på kjøkkenet og gafle i seg sjokolade og smatte og lage nam nam lyder rett foran de tjukke. Så morgenen etter står stakkars Jeanette og steker feite pølsebiter til ham til frokost som han gafler i seg foran de andre! For en dust! Ikke rart hun ikke klarer å gå ned i vekt!
*Lene* Skrevet 1. oktober 2004 #6 Skrevet 1. oktober 2004 Nå har ikke jeg sett dette programmet, men Jens, hun du snakker om høres jo litt "dum" ut hun også da... HVis hun lar seg behandle på den måten!? Og i tillegg lager feit mat til han? Jeez..
Jens Skrevet 1. oktober 2004 #7 Skrevet 1. oktober 2004 Ja, hun virker veldig dum snill, og han virker helt korka! Hun er veldig sånn "åhhh var det godt meg sjokolade kjære", fnis fnis....Virker som om hun ikke tør si ifra.
Gjest Pet Skrevet 1. oktober 2004 #8 Skrevet 1. oktober 2004 Spretne, superergiske Kari Jaqueson ber Espen på 170 kg å gå TO timer hver dag :o ! Den var drøy, synes jeg! To timer er lenge å traske rundt for de fleste og for en med dårlige knær og vond rygg og kraftig overvekt må det være omtrent uoverkommelig. Håper han ikke mister motivasjonen fullstendig pga det. 1/2 - 1 time om dagen må vel kunne holde i massevis i starten?
Jens Skrevet 1. oktober 2004 #9 Skrevet 1. oktober 2004 Enig i att Kari overdriver litt!!Men, Espen klarte jo å gå ned 6 kilo!!!!Det var jo drit bra!
maiia Skrevet 1. oktober 2004 #10 Skrevet 1. oktober 2004 Fy fader for en dust han mannen til hun lyse (jeanette?) er!!!!! Stå inne på kjøkkenet og gafle i seg sjokolade og smatte og lage nam nam lyder rett foran de tjukke. Så morgenen etter står stakkars Jeanette og steker feite pølsebiter til ham til frokost som han gafler i seg foran de andre! For en dust! Ikke rart hun ikke klarer å gå ned i vekt! Det reagerte faktisk jeg på også! Skal begynne på GR kurs om tre uker, og ser på Tjukkholmen som en del av motivasjonen. "Klarer de, så klarer jeg". Jeg har gitt klar beskjed til sambo om at han kan spise og drikke så mye godteri og brus han bare vil, bare jeg slipper å se det. Hvis ikke:
Gjest Pet Skrevet 1. oktober 2004 #11 Skrevet 1. oktober 2004 Enig i att Kari overdriver litt!!Men, Espen klarte jo å gå ned 6 kilo!!!!Det var jo drit bra! Ja, det var bra, men nå går man vel ned mest i starten? Men å gå to timer hver dag, hvor lenge orker han det? Synes hun la lista altfor høyt her. Han skal jo ha et liv selv om han slanker seg! Synes jeg ser meg selv gå to timer HVER dag etter jobb!
aline Skrevet 1. oktober 2004 #12 Skrevet 1. oktober 2004 ... Så morgenen etter står stakkars Jeanette og steker feite pølsebiter til ham til frokost som han gafler i seg foran de andre! For en dust! Ikke rart hun ikke klarer å gå ned i vekt! Det var ikke bare til ham hun lagde frokost og feite pølsebiter, alle de som var med deltagerne ble reagert på av "ekspertene". ikke bare det at han stod forran henne å spiste den sjokoladen, men at de som er der for sine kjæres del, spiser opp det lille som finnes av "rød" mat, synes jeg er en uting. De har jo fått ett grønt kjøleskap og ett rødt fordi de skal kunne styrke både selvkontrollen + at det faktisk ER lov å skeie ut (også for dem) innimellom! at "hjelperne" da spiser opp det lille som er av "utskeielser" syntes jeg var dårlig. ikke særlig til støttespillere på matfronten noen av dem synes jeg. :-?
aline Skrevet 1. oktober 2004 #13 Skrevet 1. oktober 2004 Ja, det var bra, men nå går man vel ned mest i starten? Men å gå to timer hver dag, hvor lenge orker han det? Synes hun la lista altfor høyt her. Han skal jo ha et liv selv om han slanker seg! Synes jeg ser meg selv gå to timer HVER dag etter jobb! dessuten så sa "ekspertene" at man faktisk ikke går ned 6 kg FETT på en uke, så det er nok endel vann han har mistet også. Men bra er det uansett altså.
Gjest Revenka Skrevet 1. oktober 2004 #14 Skrevet 1. oktober 2004 Enig med at han mannen til jeanette er helt teit. Ioan eller noe. Tror han er gresk fordi hun sa noe til han på gresk under padlekuren. Syns han virker svært barnslig. Spesielt det med sjokoladen, og så tok han av en liten flis for å gi til henne hvis hun ville ha. Dårlig forbilde spør du meg. En annen ting, han skal lissom være bodybuilder.. hehe, han ser jo bare tykk ut. Nei, han liker jeg ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå