AnonymBruker Skrevet 17. november 2015 #1 Skrevet 17. november 2015 Det er en fyr som jeg har begynt å bli veldig glad i, og jeg vet at han ikke ser på meg som en venn.Vi har gått ut 6-7 ganger, og han har holdt meg litt i hånden, men har ikke kysset meg enda.Kan det være at han er redd for avvisning? Anonymkode: 90adb...7b0
AnonymBruker Skrevet 17. november 2015 #2 Skrevet 17. november 2015 Problemet med feminister er at de forventer at jenter skal få servert alt på et sølvfat. De mener jenter ikke skal trenge å anstrenge seg noe for å oppnå noe selv.Med mindre du er en feminist skjønner jeg ikke hvor du ikke har forsøkt å kysse han selv. Anonymkode: bd1fa...ccb 4
Arca Skrevet 17. november 2015 #3 Skrevet 17. november 2015 Har du vist han at du vil bli kysset? Gjør deg tilgjengelig for kyss, f.eks. hvis dere holder hender når dere er ute og går, så stopper du på et passe sted og ser på han uten å si noe, så skal du se om han tar hintet. 3
AnonymBruker Skrevet 17. november 2015 #4 Skrevet 17. november 2015 Hvorfor har ikke du kysset ham? Anonymkode: a5645...ebb 5
AnonymBruker Skrevet 17. november 2015 #5 Skrevet 17. november 2015 Det er en fyr som jeg har begynt å bli veldig glad i, og jeg vet at han ikke ser på meg som en venn.Vi har gått ut 6-7 ganger, og han har holdt meg litt i hånden, men har ikke kysset meg enda.Kan det være at han er redd for avvisning?Anonymkode: 90adb...7b0Ja. Akkurat som du. Du skal ikke klage når du ikke har tatt initiativ til kyssing selv! Anonymkode: e0518...541 1
WubWub Skrevet 17. november 2015 #6 Skrevet 17. november 2015 (endret) Det er en fyr som jeg har begynt å bli veldig glad i, og jeg vet at han ikke ser på meg som en venn.Vi har gått ut 6-7 ganger, og han har holdt meg litt i hånden, men har ikke kysset meg enda.Kan det være at han er redd for avvisning?Anonymkode: 90adb...7b0Hvorfor har ikke du kysset han? Er du redd for avvisning eller ser du på han som en venn? Endret 17. november 2015 av WubWub 3
AnonymBruker Skrevet 17. november 2015 #7 Skrevet 17. november 2015 Problemet med feminister er at de forventer at jenter skal få servert alt på et sølvfat. De mener jenter ikke skal trenge å anstrenge seg noe for å oppnå noe selv.Med mindre du er en feminist skjønner jeg ikke hvor du ikke har forsøkt å kysse han selv.Anonymkode: bd1fa...ccbVet du hva en feminist er? En feminist er en som mener at kvinner og menn skal ha de samme rollene. For en feminist er det altså like naturlig at en kvinne tar initiativ til kyssing som at en mann er det. Feminister forventer ikke at kvinner skal få alt på sølvfat. Jeg mener egentlig at feministene tar feil her, det er mannens "jobb" å ta initiativ. Kvinner er av natur litt mer redde for avvisning. Når det er sagt kan det jo virke litt hyklersk å klage på at han ikke tar initiativ når man selv ikke har gjort det. Anonymkode: e0518...541 2
AnonymBruker Skrevet 17. november 2015 #8 Skrevet 17. november 2015 Vet du hva en feminist er? En feminist er en som mener at kvinner og menn skal ha de samme rollene. For en feminist er det altså like naturlig at en kvinne tar initiativ til kyssing som at en mann er det. Feminister forventer ikke at kvinner skal få alt på sølvfat. Jeg mener egentlig at feministene tar feil her, det er mannens "jobb" å ta initiativ. Kvinner er av natur litt mer redde for avvisning. Når det er sagt kan det jo virke litt hyklersk å klage på at han ikke tar initiativ når man selv ikke har gjort det. Anonymkode: e0518...541Hahaha tror ikke du heller vet hva feminisme er Det har absolutt ingen ting med sjekking å gjøre. Men det har med samme roller å gjøre innen arbeidslivet og i samfunnet. Vi skal ikke jobbe dobbelt så mye, og dobbelt så hardt, for lavere lønn enn en mann. Vi blir daglig rasistisk behandlet i arbeidslivet blant annet fordi vi er kvinner. Det er dette feminister vil ha slutt på.Men feminister har ingen ting i mot kjønnsforskjeller. Tvert i mot så elsker vi den forskjellen det er på mann og kvinne. Vi liker å ta vare på menn, og vi liker at menn beskytter oss. Vi vet at det er forskjell på oss i intimere relasjoner. Men vi vet også at vi fortjener like mye lønn og like mye respekt i arbeidslivet mm også. Så i det hele tatt skylde på feminisme fordi man er en ræva sjekker, er bare dumt. Anonymkode: dc98b...05c 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2015 #9 Skrevet 17. november 2015 Problemet med feminister er at de forventer at jenter skal få servert alt på et sølvfat. De mener jenter ikke skal trenge å anstrenge seg noe for å oppnå noe selv.Med mindre du er en feminist skjønner jeg ikke hvor du ikke har forsøkt å kysse han selv.Anonymkode: bd1fa...ccbHar du vist han at du vil bli kysset? Gjør deg tilgjengelig for kyss, f.eks. hvis dere holder hender når dere er ute og går, så stopper du på et passe sted og ser på han uten å si noe, så skal du se om han tar hintet.Jeg tar mye på han, ser på han, smiler osv.Hvorfor har ikke du kysset ham?Anonymkode: a5645...ebbJa. Akkurat som du. Du skal ikke klage når du ikke har tatt initiativ til kyssing selv!Anonymkode: e0518...541Hvorfor har ikke du kysset han? Er du redd for avvisning?Godt spørsmål. Skjønner tegninga, får prøve å lure til meg et kyss neste gang jeg ser han. Er nok litt redd for avvisning ja. Dessuten blir jeg litt forvirret. Er ikke slik at jeg ikke tar intiativ til berøring, og jeg trekker meg heller ikke unna. Men får som sagt prøve neste gang TS. Anonymkode: 90adb...7b0 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2015 #10 Skrevet 17. november 2015 Hahaha tror ikke du heller vet hva feminisme er Det har absolutt ingen ting med sjekking å gjøre. Men det har med samme roller å gjøre innen arbeidslivet og i samfunnet. Vi skal ikke jobbe dobbelt så mye, og dobbelt så hardt, for lavere lønn enn en mann. Vi blir daglig rasistisk behandlet i arbeidslivet blant annet fordi vi er kvinner. Det er dette feminister vil ha slutt på.Men feminister har ingen ting i mot kjønnsforskjeller. Tvert i mot så elsker vi den forskjellen det er på mann og kvinne. Vi liker å ta vare på menn, og vi liker at menn beskytter oss. Vi vet at det er forskjell på oss i intimere relasjoner. Men vi vet også at vi fortjener like mye lønn og like mye respekt i arbeidslivet mm også. Så i det hele tatt skylde på feminisme fordi man er en ræva sjekker, er bare dumt. Anonymkode: dc98b...05cJeg vet meget godt hva en feminist er, for jeg har vært det selv. Feminister mener at kjønn er et sosialt konstrukt og at kjønnene egentlig er helt like. Derfor er det ikke noe som heter manneroller og kvinneroller. Faktisk er feminister veldig imot at mannen skal betale regningen, holde dører åpne for kvinnen osv. Kjønnene skal være likestilte på alle måter. Anonymkode: e0518...541 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2015 #11 Skrevet 17. november 2015 Jeg vet meget godt hva en feminist er, for jeg har vært det selv. Feminister mener at kjønn er et sosialt konstrukt og at kjønnene egentlig er helt like. Derfor er det ikke noe som heter manneroller og kvinneroller. Faktisk er feminister veldig imot at mannen skal betale regningen, holde dører åpne for kvinnen osv. Kjønnene skal være likestilte på alle måter. Anonymkode: e0518...541Det får være din måte å være feminist på. Og det finnes mange typer feminisme. Noen mer radikale enn andre, men de er ikke den vanlige feminist. Men de fleste jeg kjenner, som er feminister, tilber kjønnsforskjellen på den intime plan, men vil ikke bli sett ned på pga kjønn. Ingen kjønnshierarki for eksempel. Feminisme er en kritisk ideologi som kan legges til grunn for politisk handling, hvor målet er å endre skjev maktfordeling mellom kjønnene. Anonymkode: dc98b...05c
Gjest Chauve-Souris Skrevet 17. november 2015 #12 Skrevet 17. november 2015 Hahaha tror ikke du heller vet hva feminisme er Det har absolutt ingen ting med sjekking å gjøre. Men det har med samme roller å gjøre innen arbeidslivet og i samfunnet. Vi skal ikke jobbe dobbelt så mye, og dobbelt så hardt, for lavere lønn enn en mann. Vi blir daglig rasistisk behandlet i arbeidslivet blant annet fordi vi er kvinner. Det er dette feminister vil ha slutt på.Men feminister har ingen ting i mot kjønnsforskjeller. Tvert i mot så elsker vi den forskjellen det er på mann og kvinne. Vi liker å ta vare på menn, og vi liker at menn beskytter oss. Vi vet at det er forskjell på oss i intimere relasjoner. Men vi vet også at vi fortjener like mye lønn og like mye respekt i arbeidslivet mm også. Så i det hele tatt skylde på feminisme fordi man er en ræva sjekker, er bare dumt. Anonymkode: dc98b...05cDu blir daglig "rasistisk" behandlet BLANT ANNET fordi du er kvinne? Hva er disse "blant annet" da, kanskje det er derfor du blir behandlet annerledes, og ikke fordi du er kvinne?Forøvrig så er ikke kvinner en egen rase...
Snadder Skrevet 17. november 2015 #13 Skrevet 17. november 2015 Hvorfor har ikke du kysset han enda? 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2015 #14 Skrevet 17. november 2015 Du blir daglig "rasistisk" behandlet BLANT ANNET fordi du er kvinne? Hva er disse "blant annet" da, kanskje det er derfor du blir behandlet annerledes, og ikke fordi du er kvinne?Forøvrig så er ikke kvinner en egen rase...Nei kvinner er ikke noen egen rase Derfor man ikke vil ha forskjellsbehandlingen heller. Den ene setningen der ble litt feil. Så se bort i fra "blant annet". Anonymkode: dc98b...05c 1
Gjest Mythic Skrevet 17. november 2015 #15 Skrevet 17. november 2015 Hvordan ble dette en debatt om feminisme? TS: Kanskje han er sjenert, redd for å bli avvist, eller redd for at du ikke liker han. Har du lyst til å kysse han, så ta initiativ neste gang
Gjest Chauve-Souris Skrevet 17. november 2015 #16 Skrevet 17. november 2015 Nei kvinner er ikke noen egen rase Derfor man ikke vil ha forskjellsbehandlingen heller. Den ene setningen der ble litt feil. Så se bort i fra "blant annet". Anonymkode: dc98b...05cRasisme - rase?Uansett, TS, enten så liker han deg ikke som mer enn en venn, eller så er han kanskje usikker på dine følelser for han, kanskje han er redd for å bli avvist! Om du ikke vil være den som tar iniativ til kyss først kan du likevel ta iniativ til kroppskontakt. Er lettere å gå fra mye kroppskontakt til kyss, enn fra ingenting til kyss. Altså om dere ser film, sett deg i armkroken hans og stryk han på armen, flørt med han, ta han på armen når du ler osv.
AnonymBruker Skrevet 17. november 2015 #18 Skrevet 17. november 2015 Problemet med feminister er at de forventer at jenter skal få servert alt på et sølvfat. De mener jenter ikke skal trenge å anstrenge seg noe for å oppnå noe selv.Med mindre du er en feminist skjønner jeg ikke hvor du ikke har forsøkt å kysse han selv.Anonymkode: bd1fa...ccbTydeligvis noen som må gå 4 og 5 klasse på barneskolen om igen for å lære at feminisme handler utelukkende om samfunns og arbeidsrettigheter , og IKKE dette tullballet som livredde "manne-menn" lirer av seg med at rødstrømper bare vil at mannen skal legge seg flat så de kan tråkke på han. Dating, kyssing og feminisme har altså ingenting med hverandre å gjøre og kommentaren din vitner om ca. nada kunnskap på noe som burde vært et område enhver mann og kvinne har faktakunnskap om.Til ts, kyss han du da vel! Kanskje han sitter som et like spørsmålstegn og håper at du skal ta initiativet for at han ikke skal presse deg? Eller kanskje han er gentleman og vil vente til du er klar? Det første kysset er alltid litt sånn som må "ligge i luften" før man gutser på, så det kan være lurt å være litt tydeligere i kroppsspråket og ord på at du liker han som noe mer enn venn Anonymkode: d55a8...4e3 2
AnonymBruker Skrevet 18. november 2015 #19 Skrevet 18. november 2015 Jeg måtte kysse min date for han turde ikke selv , men han ble veldig glad da jeg kysset han Anonymkode: c1435...1c9 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2015 #20 Skrevet 18. november 2015 Det er en fyr som jeg har begynt å bli veldig glad i, og jeg vet at han ikke ser på meg som en venn.Vi har gått ut 6-7 ganger, og han har holdt meg litt i hånden, men har ikke kysset meg enda.Kan det være at han er redd for avvisning?Anonymkode: 90adb...7b0Det kan godt hende at han er redd for avvisning. Har du gitt ham noen hint? Anonymkode: dfdac...b7d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå