Gå til innhold

Hvor lenge må man vente?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg har siden ringt  NAV kontakttelefonen sikker 15 ganger + sent utallige mail til min saksbehandler på NAV, men jeg får ikke noe respons? Var innom nav kontoret på fredag (13.11) for å levere dokumentasjon, men da var ikke saksbehandler der. Så sendte hun mail i tillegg til at hun i skranken førte opp at jeg ønsket time..

Jeg har siden 09.11 vist at jeg ønsker en time med hun, men får ikke noe mer svar..

I tillegg så ringte jeg NAV igår og de sa hun "senest" skulle svare meg idag, noe hun ikke gjorde.. Hun lovet å ringe 10.11, så ca kl 15 så sender hun mail at hun ringer imorgen, 11.11 fortsatt ingen telefon.. Så nå er jeg rimelig fortvila siden "min frist" til å vise til dokumentasjon begynner å renne ut og jeg får ikke tak i saksbehandleren min. 

Noen som har gode råd?

Anonymkode: 349a2...7d4

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_wolfofme
Skrevet

Møt opp på nav kontoret å forlang å få pratet med saksbehandleren din... å nekt å gå før du får 5 min med denne personen! si dette er for dumt. nav er der for å hjelpe de som trenger nav...  man skulle tro de som jobber i nav,er de som har stått lengst som arbeidssøkere, samt ingen andre ville ansette de... ;) 

Skrevet

Dokumentasjonen kan du vise til andre på nav, for eksempel de som sitter i skranken, så videreformidler de det til saksbehandler. For sikkerhetsskyld kan du be om datert og stemplet bekreftelse, hvor det nevnes hva slags og i hvilken form dokumentasjonen er lest. Din plikt til å levere dokumentasjon er da oppfylt.

• Liker 1
Skrevet

Møt opp på nav kontoret å forlang å få pratet med saksbehandleren din... å nekt å gå før du får 5 min med denne personen! si dette er for dumt. nav er der for å hjelpe de som trenger nav...  man skulle tro de som jobber i nav,er de som har stått lengst som arbeidssøkere, samt ingen andre ville ansette de... ;) 

Saksbehandlerne på NAV får bare flere og flere brukere, og de kommer sjelden gjennom bunken med arbeid som til en hver tid venter innen rimelig tid.

For øvrig kan TS levere inn dokumentasjonen til de i skranken.

Anonymkode: 37a0f...993

Skrevet

Get used to it! 

Anonymkode: 9fdb2...d49

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...