Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en datter på 5 uker. Vi har masse klær i størrelsene frem til 3 måneder. Vi ønsker oss litt klær til hun blir større, men hva annet er lurt å ønske seg i julegave til en liten baby? :tree:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en datter på 5 uker. Vi har masse klær i størrelsene frem til 3 måneder. Vi ønsker oss litt klær til hun blir større, men hva annet er lurt å ønske seg i julegave til en liten baby? :tree:

det kommer an på hva skal det koste,men: leker (teething ring osv) babygym, stokke stol plus baby set, bøker, cd med barnesanger

Skrevet

Opprette konto og sett inn litt penger. Da kan du sette inn penger de første åra baby ikke kjønner hva gaver er uansett. Veldig smart. :) Det skal jeg gjøre. Ble onkel i sommer.

Anonymkode: 85a65...0e6

Skrevet

I og med at hun er så liten så er jo penger på konto veldig fint da til senere, eller opprette obosmedlemskap til henne, veldig bra på sikt ;) Har du feks tripptrapp stol og slike ting? Vi ga en gang  en slik brio-tralle til et barn, ble veldig populært litt senere når han begynte å gå. Så koselig med første jul med baby da!! :rodmer:

Skrevet

Huff, jeg husker første jul med baby - hadde null ønsker, fikk kun klær i alle mulige størrelser, så hadde nok babyklær iallefall de første 2 årene. :fnise: Da tenkte jeg ikke å lage en liste over hva vi trengte for vi fikk mange gaver også da nr.1 kom og har brukt det meste igjen senere. Men hvis dere har alt nødvendig, kjør på og be om penger til sparekonto. Når man tenker litt er det alltid noe man kunne trengt til babyen av utstyr også litt frem i tid.

Skrevet (endret)

Hei Tømmerhøgger´n!

Har et gavetips til jenta di - en nattpose! Det finnes flere typer på markedet, men jeg anbefaler Dungo-posen av hele mitt hjerte. Det geniale med posen er at du slipper å tenke på at barnet er for varmt eller for kaldt eller at dynen havner over ansikt og hode. Bedre søvnkvalitet for alle! Vi har hatt Dungo-posen til begge våre små, og de har elsket den. Tassen på 2,5 bruker den ennå:) Posen er super til nattamming - barnet ligger i posen når du ammer og blir ikke urolig av å legges tilbake i en kald seng. Dungo-posen er laget av rene materialer og er godkjent av NAAF. Er også imponert over hvor godt den holder seg vask etter vask. 

Endret av Mammasan
Skrevet

Hei Tømmerhøgger´n!

Har et gavetips til jenta di - en nattpose! Det finnes flere typer på markedet, men jeg anbefaler Dungo-posen av hele mitt hjerte. Det geniale med posen er at du slipper å tenke på at barnet er for varmt eller for kaldt eller at dynen havner over ansikt og hode. Bedre søvnkvalitet for alle! Vi har hatt Dungo-posen til begge våre små, og de har elsket den. Tassen på 2,5 bruker den ennå:) Posen er super til nattamming - barnet ligger i posen når du ammer og blir ikke urolig av å legges tilbake i en kald seng. Dungo-posen er laget av rene materialer og er godkjent av NAAF. Er også imponert over hvor godt den holder seg vask etter vask. 

Det er ikke alle som er glade i å sove i nattpose. Mine var iallefall ikke det, men dette fant jeg ut etter å ha brukt masse penger på den fineste nattposen i verden. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...