happiest Skrevet 17. november 2015 #1 Skrevet 17. november 2015 Når jeg skal ta bilder/video med iphonen min så får jeg opp at jeg ikke har mer lagringskapasitet. Blir så ført videre til instillinger og lagring. Har slettet mange apper der, i tillegg til bilder/videoer og meldinger. Men jeg får fremdeles opp at lagrinskapasiteten er brukt opp etter dette. Er det noe jeg gjør feil? Hva skal jeg slette?
AnonymBruker Skrevet 17. november 2015 #2 Skrevet 17. november 2015 Bruker du nettskylagring som dropbox, icloud eller google drive? Da kan du isåfall laste opp innholdet dit og slette det på telefonen din og ha tilgang til bildene osv alikevel. Anonymkode: 40dbf...b76
Salka Skrevet 17. november 2015 #3 Skrevet 17. november 2015 Kjøpe mer plass på iCloud? Og så må du huske å slette slettede elementer i albumet ditt. Før ble jo bildene slettet med en gang, men på nye iOS legger de seg i en mappe med slettede elementer for at man skal kunne angre. Jeg slettet flere hundre bilder for en stund siden og tlf ville fortsatt ikke ta bilde. Restartet den, ville fortsatt ikke. Så kom jeg på den mappen og slettet alt og fikk masser av plass. Fort gjort å glemme den mappen siden den ikke har vært der før.
Djungelvrål Skrevet 17. november 2015 #4 Skrevet 17. november 2015 Når jeg oppdaterte siste gang fikk jeg iver 1G mer lagringsplass.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå