Belle de Jour Skrevet 10. desember 2015 #101 Del Skrevet 10. desember 2015 Vel, det er rart at man kan ha så forskjellige opplevelser. :3 Jeg liker veldig godt Chanel- og OPI-neglelakker. Chanel sitter en uke, og OPI to uker. Jeg bruker underlakk og to strøk med lakk og det går helt fint for min del i hvert fall. ^^, Ellers kjøper jeg ikke hudprodukter fra apotek fordi jeg reagerer på dem. Eucerin for eksempel, er rene marerittet. >_<veldig rart! Vet ikke om det er forskjeller på fargene man kjøper? Jeg har i hvert fall kjøpt rouge noir og inattendu fra Chanel. Førstnevnte er jeg egentlig ganske fornøyd med, og synes fargen er fantastisk! Men kjøpte en lignende en fra essie og den var så mye enklere å legge. Synes liksom de er så tykke og at det skal så lite til før det blir stygt:p den fra estee lauder har også en kjempefin farge, men om jeg legger to strøk og sitter i ro en time så blir den fortsatt stygg med en gang jeg gjør noe, tørker liksom aldri. OPI er jeg og fornøyd med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vimsefrøken Skrevet 11. desember 2015 #102 Del Skrevet 11. desember 2015 Origins drink up intensive overnight mask, jeg ville så gjerne elske denne da jeg har hørt så utrolig mye bra om den.Den lukter også supergodt og frisk. Men den gir meg dessverre urenheter. Har prøvd den så mange kvelder nå,og det samme skjer hver gang, våkner opp med urenheter. Og jeg har sjelden urenheter ellers. Min hud er dog veldigsensitiv og reagerer fort med urenheter på ting den ikke liker, så det er helt sikkert noe i ingrediensene jeg reagerer på.Synd for jeg har utrolig dehydrert hud som trenger masse fukt. Ole Henriksen Vitamin c rensen (den Orange flasken) , jeg elsker Ole Henriksen som merke, og de har utrolig mange godeprodukter som jeg sverger til, men denne rensen stripper huden min for fukt, og gjør huden stram etter vask. Veet hårfjerningskrem, brenner som ett helvete.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten29 Skrevet 12. desember 2015 #103 Del Skrevet 12. desember 2015 Alt av Nivea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrotnes Skrevet 12. desember 2015 #104 Del Skrevet 12. desember 2015 TV-kanaler, og DVD-utgaven av et produkt som finnes i Blu-Ray. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Honeyblossom Skrevet 13. desember 2015 #105 Del Skrevet 13. desember 2015 Loreal Miss Manga mascaraen! Det er den største vitsen i hele kosmetikkverdenen. Jeg er veldig kresen på mascara, men så er min ultimate favoritt fra et billigmerke selv om jeg har prøvd "alt" av det dyreste, også. Men, den jævla miss manga mascaraen.... nei, jeg har faktisk ikke ord. Skjønner ikke at den kan gjøre noe som helst, for noen som helst. Anonymkode: ee465...ceaWhatt.. jeg forguder den mascaraen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Red-Ruby Skrevet 13. desember 2015 #106 Del Skrevet 13. desember 2015 Hater nå jeg må ha 3-4 strøk av en lakk for den dekker. Da blir det jo 5 strøk med over og underlakk, hvem gidder det? Liker best når de dekker med ett strøk, mye mindre jobb. Problemet mitt egentlig er at da setter det seg et tykt lag som lettere skraper av. Bruker bare blank eller naturlig farget neglelakk , i tynn lag. Da holder den seg lengre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå