AnonymBruker Skrevet 5. desember 2015 #81 Del Skrevet 5. desember 2015 Er (heldigvis) ikke mye jeg kommer på nå, men en ting er slike billig leppomader/lipglosser Leppene mine blir ekstremt tørre av slike, så nå går det i carmex Anonymkode: 9ee6f...2b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søgni Skrevet 5. desember 2015 #82 Del Skrevet 5. desember 2015 Neglelakk fra Essie, med mindre jeg enten har lånt hos noen eller lest anmeldelser fra andre, slik at jeg er helt sikker på at akkurat den fargen jeg har lyst på har en viss kvalitet. Jeg synes det er skikkelig rart at såpass mange jevnt over er fornøyd med dette merket, min erfaring er at det spriker enormt, og at noen av fargene har en så dårlig kvalitet at de nesten blir ubrukelige. Det finnes sikkert merker som er dårligere jevnt over, men akkurat Essie synes jeg har et bedre rykte enn de fortjener. Synd, da, siden de har veldig mange fine farger og merket er lett tilgjengelig. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2015 #83 Del Skrevet 5. desember 2015 Bare minerals-produktene. Huden min reagerer som bare det, hovner opp og ser helt jæ**** ut. Anonymkode: bfbc4...4a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emelisse Skrevet 5. desember 2015 #84 Del Skrevet 5. desember 2015 Eucerin Even Brighter nattkrem gjorde meg rødflammete og fet i huden. Toner fra Clinique får jeg utslett av og sminkefjerneren på grønn tube gir meg voldsomt hovne øyne. Fikk en vareprøve på Take the Day Off sminkefjerner, men den fjernet knapt nok Cliniques egen mascara (som jeg til gjengjeld liker veldig godt). Redken All Soft mister jeg masse hår av. Blir speilblank av Prep+Prime kompaktpudder fra MAC og CC-kremen til YSL gir meg kviser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Uhumskheter Skrevet 5. desember 2015 #85 Del Skrevet 5. desember 2015 Neglelakk fra Essie, med mindre jeg enten har lånt hos noen eller lest anmeldelser fra andre, slik at jeg er helt sikker på at akkurat den fargen jeg har lyst på har en viss kvalitet. Jeg synes det er skikkelig rart at såpass mange jevnt over er fornøyd med dette merket, min erfaring er at det spriker enormt, og at noen av fargene har en så dårlig kvalitet at de nesten blir ubrukelige. Det finnes sikkert merker som er dårligere jevnt over, men akkurat Essie synes jeg har et bedre rykte enn de fortjener. Synd, da, siden de har veldig mange fine farger og merket er lett tilgjengelig.Trodde jeg var den eneste som hadde det sånn med Essielakkene. Er helt enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2015 #86 Del Skrevet 5. desember 2015 Elizabeth Ardens "8 hour creme" - som "alle" skrøt av - viste seg å være en gugge like klissete som honning.. Anonymkode: 7b3bc...88a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppie Skrevet 6. desember 2015 #87 Del Skrevet 6. desember 2015 Neglelakk fra Essie, med mindre jeg enten har lånt hos noen eller lest anmeldelser fra andre, slik at jeg er helt sikker på at akkurat den fargen jeg har lyst på har en viss kvalitet. Jeg synes det er skikkelig rart at såpass mange jevnt over er fornøyd med dette merket, min erfaring er at det spriker enormt, og at noen av fargene har en så dårlig kvalitet at de nesten blir ubrukelige. Det finnes sikkert merker som er dårligere jevnt over, men akkurat Essie synes jeg har et bedre rykte enn de fortjener. Synd, da, siden de har veldig mange fine farger og merket er lett tilgjengelig.Jeg syntes også Essie var overvurdert (synes vel det litt enda), men med under-og overlakk så holdt de seg mye bedre. Uten så skallet de av etter noen timer. Bare et tips om du ikke har prøvd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søgni Skrevet 6. desember 2015 #88 Del Skrevet 6. desember 2015 Jeg syntes også Essie var overvurdert (synes vel det litt enda), men med under-og overlakk så holdt de seg mye bedre. Uten så skallet de av etter noen timer. Bare et tips om du ikke har prøvd Dette er et godt tips som er verdt å prøve, og jeg er helt enig i at overlakk og underlakk kan gjøre stor forskjell når det kommer til holdbarhet! Men jeg synes en god del av problemet med Essie er påføringa. Fargen Tart Deco er et stjerneeksempel, synes jeg. Konsistensen er forferdelig, og den striper seg ekstremt lett, slik at den er vanskelig å få jevn og fin, særlig uten mange lag. Også her kan en god underlakk gjøre forskjell, men likevel.Et annet problem jeg har med dette merket er som sagt at kvaliteten varierer så ekstremt, noe som er synd mtp. at fargeutvalget deres er så bra. Det er jo ikke rart at det er en viss variasjon mellom fargene, men jeg har enda ikke vært ute for et merke som varierer sånn. Noen har jeg god erfaring med, Russian Roulette bruker jeg ofte, for eksempel.Å lakke neglene er generelt det kjedeligste som finnes, synes jeg, så det blir ingen flere Essiekjøp, i "Åh,så fin farge"- rus på Vita, uten å sjekke på forhånd. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 6. desember 2015 #89 Del Skrevet 6. desember 2015 Hater nå jeg må ha 3-4 strøk av en lakk for den dekker. Da blir det jo 5 strøk med over og underlakk, hvem gidder det? Liker best når de dekker med ett strøk, mye mindre jobb. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2015 #90 Del Skrevet 6. desember 2015 L'Oréal vitamino color shampo, balsam og hårkur. For noe skvip! Anonymkode: 00e96...2ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rediken Skrevet 6. desember 2015 #91 Del Skrevet 6. desember 2015 -LUSH sin rehab balsam, helt elendig. -Det aller meste jeg har prøvd av koreansk kosmetikk, det har gitt meg vonde dype kviser.-depend hettestriper, alt for sterke greier.-bare minerals pudderfoundation Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2015 #92 Del Skrevet 6. desember 2015 - Hårprodukter Lush. Synd, for jeg elsker ideen om vegansk hårvask. - Neglelakk fra Chanel, for den flasser av etter noen timer. - Faux cils (mascara) fra YSL. Dritdyr og både klumpete og tørr etter 2 uker..- Hudprodukter fra Chanel, fordi de lager bare farger til "midt-sjiktet", altså ikke til veldig mørke eller veldig lyse som meg.. Anonymkode: 790e2...353 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2015 #93 Del Skrevet 6. desember 2015 Vichy normaderm sensitive. Stinker parfyme og toneren svir på huden. Huden likte heller ikke serien. Anonymkode: 0c176...99b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vattenflaska Skrevet 6. desember 2015 #94 Del Skrevet 6. desember 2015 Produkter som er til for å fjerne acne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belle de Jour Skrevet 7. desember 2015 #95 Del Skrevet 7. desember 2015 Produkter fra Ole Henriksen og Origins. Av en eller annen grunn har jeg så lyst til å like disse, men huden reagerer med kviser. Kan så klart hende at noen produkter er bedre enn andre, men det orker jeg ikke å finne ut av. Da får jeg heller bruke andre merker jeg tåler Har nesten alltid blitt skuffa av neglelakker fra de dyre parfymerimerkene! Har prøvd fra Chanel og estee lauder, og synes aldri lakkene sitter pent! Om jeg så venter tre timer så blir de stygge med en gang jeg begynner å gjøre noe. Er fortsatt på jakt etter en nude lakk som faktisk sitter pent. I motsetning til noen over her er jeg storfornøyd med samtlige lakker fra Essie, men kanskje jeg bare har hatt veldig flaks med de jeg har kjøpt. Synes uansett de og OPI er langt bedre og billigere valg enn Chanel. Den Faux Cils-maskaraen fra YSL. Får helt vilt klumpete vipper av den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballflue Skrevet 7. desember 2015 #96 Del Skrevet 7. desember 2015 Simple sminkefjerner. Har du lest innholdsfortegnelsen? Dessuten føler jeg at jeg må gni så hardt for å få sminken av at jeg blir rynkete hva står det på innholdsfortegnelsen? Ble nysgjerrig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2015 #97 Del Skrevet 9. desember 2015 Nyx contour stick. Makan til ræl. Anonymkode: 1ca66...0f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2015 #98 Del Skrevet 9. desember 2015 Jorge obé Peel off mask, generelt alle slike sorte masker man river av. Funker ikke, huden blir irriterert og du river med deg masse hår = nytt og sterkere hår vokser ut. Nivea renseservietter = svir på huden Anonymkode: 1ca66...0f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 9. desember 2015 #99 Del Skrevet 9. desember 2015 ELF sminke, bare no dritt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peanut Skrevet 10. desember 2015 #100 Del Skrevet 10. desember 2015 Neglelakk fra Chanel. Dårlig holdbarhet, og kjip påføring. Har kjøpt en del Chanel opp gjennom, men liker bedre Essie og Dior.- Neglelakk fra Chanel, for den flasser av etter noen timer. Har prøvd fra Chanel og estee lauder, og synes aldri lakkene sitter pent! Om jeg så venter tre timer så blir de stygge med en gang jeg begynner å gjøre noe. Vel, det er rart at man kan ha så forskjellige opplevelser. :3 Jeg liker veldig godt Chanel- og OPI-neglelakker. Chanel sitter en uke, og OPI to uker. Jeg bruker underlakk og to strøk med lakk og det går helt fint for min del i hvert fall. ^^, Ellers kjøper jeg ikke hudprodukter fra apotek fordi jeg reagerer på dem. Eucerin for eksempel, er rene marerittet. >_< Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå