Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håret mitt er helt umulig. Jeg har krøllete langt hår som rekker ned til bh'en når jeg glatter det (en sjelden gang). Problemet er at det er så tjafsete og brusete. Jeg kan aldri gre eller føne håret, da ser jeg ut som huldra etterpå ;). Det må lufftørke og jeg grer det bare når det er vått, hvis jeg ikke gjør det blir det bare flokete og en enda verre katastrofe. 

Jeg bruker shampoo og balsam fra frisør (Joico, Redken, Define sv og til osv), bruker av og til leave-in treatment og alltid Sebastian Potion9. Men det hjelper veldig lite. Håret ser ikke ut bakfra. Det er bare klumper og brus. (selvom produktene skal dempe brus). Noen som har noen forslag til hva jeg kan bruke? Finnes det noen mirakelkur f.eks? Begynner å bli en stund siden jeg har kuret det. 

Skal stusse meg på lørdag, men det pleier ikke å hjelpe nevneverdig. Håret mitt er bare skapt uregjerlig

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette kommer sikkert veldig an på hårteksturen din, men kanskje noe kan hjelpe likevel...

Jeg har tykt hår, store krøller. Mitt kan også bruse seg. Jeg bruker aldri shampoo og balsam laget for krøllete hår, da jeg ikke synes de er "tunge" og tykke nok. Jeg bruker alltid produkter for tørt hår. Dette gir meg et veldig godt utgangspunkt, da dette minsker brus og frizz veldig. Jeg grer håret vått med tangle teezer. I vått hår tar jeg så en type krøllekrem, og ofte også en hårolje. Jeg sover alltid med vått hår (selv om frisøren ikke mener jeg bør det), og bruker aldri hårføner. Vasker håret 2 ganger i uken, og må alltid bruke tørrshampoo dag to hvis jeg har brukt oljen.

Her er tips:

Shampoo og balsam

Kremkremkrem

Verdens beste hårolje

Anonymkode: 80467...5b6

• Liker 1
Skrevet (endret)

Høres nokså likt ut som meg bortsett fra at jeg vasker det 3 ganger i uka og bruker litt forskjellige shampoo produkter, av og til for farget hår, noen ganger for tørt osv. Krøllekrem bruker jeg også, har prøvd forskjellige merker der, men syns ingen er fantastiske. De beste for meg er faktisk å dra kjapt over på utsiden med rettetang

Takk for tips ang produkter

Endret av lady90

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...