Gå til innhold

Har du noen gang tatt kontakt med en eks/eks-date som har dumpet deg og det utviklet seg til noe bra ..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som overskriften sier;

Har du noen gang tatt kontakt med en eks eller en du datet i ettertid etter at vedkommende dumpet deg og det faktisk utviklet seg til noe bra mellom dere, ergo dere ble sammen ?

Hvis ja, når kontaktet du han/henne, og hva gjorde at ting mellom dere faktisk funket denne gangen her ?

Anonymkode: 6a4d6...60e

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men kjære vene, da... Du bør holde deg unna.

Anonymkode: aeb40...9be

• Liker 2
Skrevet

Men kjære vene, da... Du bør holde deg unna.

Anonymkode: aeb40...9be

Jeg vil bare vite :( Tviler på at jeg tør å ta kontakt selv. Men når man savner en person så mye som jeg gjør så prøver man å finne alle mulige slags håp på at det kanskje vil ende bra før eller siden :(

Gjest Uhumskheter
Skrevet

Er en grunn til at det ble slutt og de grunnene går ikke bort. Når det er sagt så ble jeg og eksen sammen igjen etter det ble slutt, så falt det tilbake til det samme gamle etter et år, og det ble slutt av de samme grunnene det ble slutt for første gangen. Fullstendig bortkastet.

Skrevet

Er en grunn til at det ble slutt og de grunnene går ikke bort. Når det er sagt så ble jeg og eksen sammen igjen etter det ble slutt, så falt det tilbake til det samme gamle etter et år, og det ble slutt av de samme grunnene det ble slutt for første gangen. Fullstendig bortkastet.

Men når man bare har datet og ikke helt rukket å bli sammen så vil vel ting stille seg litt annerledes, tenker jeg..?

Skrevet

Som overskriften sier;

Har du noen gang tatt kontakt med en eks eller en du datet i ettertid etter at vedkommende dumpet deg og det faktisk utviklet seg til noe bra mellom dere, ergo dere ble sammen ?

Hvis ja, når kontaktet du han/henne, og hva gjorde at ting mellom dere faktisk funket denne gangen her ?

Nei. Treff noen andre.

Anonymkode: 916ab...6bb

• Liker 1
Skrevet

Jeg og eksen ble sammen igjen 3 mnd etter at det ble slutt. Jeg husker egentlig ikke hvem det var som tok kontakt med hvem først etter at det ble slutt, men det varte i 2 år før det IGJEN ble slutt av nesten de samme grunnene som gjorde at vi slo opp i første omgang. Dette er flere år siden. Men om jeg kunne velge igjen så hadde jeg ikke gitt forholdet en sjanse til, det ble 2 bortkastede år for min del, selvom det eneste som ble bedre var vennskapet mellom oss, som vi fortsatt har.

Når det kommer til eks-dates så har kontakten i ettertid gått begge veier, men vi har aldri prøvd å satse på å date igjen, fordi når han jeg datet først kom tilbake og innså at jeg ikke var så ille å ha med å gjøre likevel, så hadde jeg allerede kommet meg over det, og ville ikke ha noe mer med han å gjøre. Det er nesten som en maktbalanse; alle gangene jeg har ringt tilbake og tryglet dem om å gi det vi har en sjanse til så ville ikke de, men når jeg plutselig ga F. så ville de, men da var det ikke mer å hente.

Skrevet

for å få de samme problemene om igjen til det blir slutt igjen?

Skrevet

for å få de samme problemene om igjen til det blir slutt igjen?

I mitt tilfelle så var det ingen problemer som gjorde at vi sluttet å treffe hverandre. Han var bare ikke klar til å gå inn i ett forhold.

TS

Skrevet

Jeg og min samboer slo opp kanskje 3 ganger helt i starten. 

Vi hadde et kjempe komplisert forhold på starten, men det lå så mye bak. Han hadde aldri vært i et forhold tidligere og vi hoppet litt fort inn i det. Kompisen hans tok livet av seg når jeg og samboeren begynte å holde på, så han klarte rett og slett ikke kanalisere sorgen sin og han sier i dag at han følte en så stor sorg at han ønsket å bare bryte ut av alt..

Var vel slutt i et par uker før vi begynte å snakke igjen, så møttes vi og fant ut av vi skulle prøve på nytt. Så begynte vi å krangle om noe som hadde skjedd mens det var slutt, og det ble slutt igjen.

Så gikk det vel en uke så møttes vi igjen. Vi ble da uoffisielt sammen, men jeg merket at det lå mye bak. Så sluttet han bare å svare meg en dag, og det ble slutt igjen.

Så gikk det litt tid (kanskje 1 uke) igjen, og han sendte meg en melding mens jeg var på nachspiel, hvor han skrev at han savnet meg og forklarte meg hvorfor han hadde oppført seg som han gjorde. Vi bestemte oss for å møtes den kvelden, så jeg dro til han. Vi fant ut at vi skulle gi det en ordentlig sjanse.

Og nå har det gått noen år og vi er fremdeles sammen, og jeg angrer ikke et sekund på alt jeg gikk gjennom for å få han.

Anonymkode: 9ed85...55a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...