AnonymBruker Skrevet 17. november 2015 #1 Skrevet 17. november 2015 Jeg har aldri hatt problemer med kviser, de sisste tre mnd derimot har jeg hatt ei svær underjordisk kvise som kommer igjen og igjen. Nå har den begynt igjen, den er stor, rød og hoven, men er ikke på utsiden av huden om dere forstår. Om en ukes tid tenker jeg så er den borte, men ikke helt. Når kvisen er borte kan jeg fremdeles kjenne en liten klump når jeg trykker på området, men den er ikke øm og vises ikke. Så blomstrer kvisen opp igjen. Hva skal jeg gjør? Hvordan få den til forsvinna for godt? Anonymkode: 206e2...d9d
melatonin Skrevet 17. november 2015 #2 Skrevet 17. november 2015 Hvis den alltid kommer igjen på samme sted og aldri blir helt borte ville jeg kanskje spurt en hudlege. Jeg er på ingen måte hudekspert, men ville tro at det er noe som gjør at det blomsterer opp bakterievekst og gir kvise gang på gang. Jeg har underjordiske kviser før mens, noen ganger skikkelig ille, slik at huden er nesten lilla etter den er borte. Men de varierer om de kommer på haka eller i panna. Jeg bruker denne http://www.vitusapotek.no/Products/NMD+default+Catalog/Clear-Start-Emergency-Spot-Fix-9ml/PID-968337.aspx den hjelper litt for meg, ikke 100%, men gir absolutt en bedring. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå