AnonymBruker Skrevet 17. november 2015 #1 Del Skrevet 17. november 2015 Hei,Har en underlig og intens kontakt med en kvinnelig kollega. Stor seksuell spenning. Hun er gift. Jeg er singel. Hun holder litt igjen, selv om jeg merker hun er interessert. Har sikkert samvittighetskvaler, i tillegg til at hun ikke er 100% på hva jeg tenker og føler. Har lyst til å bare buse ut en dag vi er på tomannshånd og si rett ut at jeg har lyst på henne?Lurt eller dumt? Anonymkode: e7b05...42a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2015 #2 Del Skrevet 17. november 2015 Dumt! Anonymkode: 7e2e6...e58 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2015 #3 Del Skrevet 17. november 2015 Dumt. Jævlig Dumt. Anonymkode: 87a8a...b00 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.34 Skrevet 17. november 2015 #4 Del Skrevet 17. november 2015 Hvis du er villig til å risikere jobben din - kjør på ;) 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SkjultBruker Skrevet 17. november 2015 #5 Del Skrevet 17. november 2015 Nei, bare nei. Ikke lurt. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pinkee Skrevet 17. november 2015 #6 Del Skrevet 17. november 2015 Si det du, så stikker du hull på ballongen. Da kan hun enten blir forskrekket, fordi hun aldri har tenkt slik selv, eller hun kan være ærlig å si jatakk eller neitakk.For selv om du synes det er sterk seksuell spenning mellom dere, er det ikke sikkert hun føler det samme. Eller det kan være at hun bruker spenningen mellom dere til å piffe opp sexlivet med mannen. Eller hun kan ha så grådig lyst på deg, at gir du beskjed, så knuller dere som kaniner innen 5 min.Bare vær forberedt på at det kan bli meget klein stemning mellom dere etter at du har sagt det. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
peppermyntete Skrevet 17. november 2015 #7 Del Skrevet 17. november 2015 Dumt! Hun er gift. Vil du virkelig være den typen som gir faen i andres ekteskap og familie? Hadde du likt det hvis noen hadde en "spenning" med din kone og så buste ut med at de ville ha sex med henne?? Finn fram til moralen og folkeskikk din og finn deg en dame som ikke er i forhold! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vattenflaska Skrevet 17. november 2015 #8 Del Skrevet 17. november 2015 Dumt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doge Skrevet 17. november 2015 #9 Del Skrevet 17. november 2015 Skjerp deg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belbus Skrevet 17. november 2015 #10 Del Skrevet 17. november 2015 Hvorfor i alle dager skulle du gjort det? Hvorfor skulle en gift kvinne ville ha sex med deg bare fordi hun muligens synes du er kjekk, haha. Kom igjen, si det, drit deg ut 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2015 #11 Del Skrevet 17. november 2015 Burde kanskje nevne at hun satt på fanget mitt da det ble vist noen filmer på julebordet i helgen. Etter at hun hadde sittet der ca. halvtime reiste hun seg og kikket ned på låret mitt før hun kikket på meg og smilte ertende til meg. Da jeg så ned på låret mitt var det en stor og klissvåt flekk der. ts Anonymkode: e7b05...42a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2015 #12 Del Skrevet 17. november 2015 Burde kanskje nevne at hun satt på fanget mitt da det ble vist noen filmer på julebordet i helgen. Etter at hun hadde sittet der ca. halvtime reiste hun seg og kikket ned på låret mitt før hun kikket på meg og smilte ertende til meg. Da jeg så ned på låret mitt var det en stor og klissvåt flekk der. tsAnonymkode: e7b05...42aJeg tror jeg spyr!En inkontinent dame bør vite bedre enn å sette seg på fanget til mannlige kollegaer, spesielt om hun ikke hadde utstyrt seg med en god størrelse Tena Lady. Anonymkode: 04b3f...604 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wintergirl Skrevet 17. november 2015 #13 Del Skrevet 17. november 2015 Hva for noe vått var det på fanget ditt? Høres bare kvalmt ut! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2015 #14 Del Skrevet 17. november 2015 Hva for noe vått var det på fanget ditt? Høres bare kvalmt ut!Dumt spørsmål. Hun var selvsagt sprengkåt. I likhet med meg.ts Anonymkode: e7b05...42a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wintergirl Skrevet 17. november 2015 #15 Del Skrevet 17. november 2015 Dumt spørsmål. Hun var selvsagt sprengkåt. I likhet med meg.tsAnonymkode: e7b05...42aSikkert piss! Men hun latet bare som for å gjøre deg glad såklart. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2015 #16 Del Skrevet 17. november 2015 Sikkert piss! Men hun latet bare som for å gjøre deg glad såklart. Noe sier meg at du er i overgangsalderen og sliter med tørr skjede. Anonymkode: e7b05...42a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
taylor Skrevet 17. november 2015 #17 Del Skrevet 17. november 2015 Dumt spørsmål. Hun var selvsagt sprengkåt. I likhet med meg.tsAnonymkode: e7b05...42aIn your dreams.Gjennom truse og kjole da, eller kanskje hun ikke hadde truse og trakk opp kjolen før hun satte seg på fanget ditt.Akkurat, jeg må ut og spy igjen. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kriska Skrevet 17. november 2015 #18 Del Skrevet 17. november 2015 Nei, det er respektløst å si det Hun er gift! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wintergirl Skrevet 17. november 2015 #19 Del Skrevet 17. november 2015 Noe sier meg at du er i overgangsalderen og sliter med tørr skjede.Anonymkode: e7b05...42aLangt ifra. Men selvsagt måtte du ta den da du ikke kan finne på noe bedre. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2015 #20 Del Skrevet 17. november 2015 Dumt spørsmål. Hun var selvsagt sprengkåt. I likhet med meg.tsAnonymkode: e7b05...42aLivlig fantasi har du å iallefall.Veske fra fitta renner ikke gjennom klær. Til det er den for seig....For øvrig kan jeg si bare tut og kjør med henne. Det går til helsike uansett...Det er dessuten ikke du som er utro, men om mannen hennes er av den hevngjerrige typen, så får han svært redusert straff, om han skyter deg eller noe verre.... Anonymkode: 900ad...204 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå