Gå til innhold

Fortelle kollega at jeg har lyst på henne

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei,

Har en underlig og intens kontakt med en kvinnelig kollega. Stor seksuell spenning. Hun er gift. Jeg er singel. Hun holder litt igjen, selv om jeg merker hun er interessert. Har sikkert samvittighetskvaler, i tillegg til at hun ikke er 100% på hva jeg tenker og føler. Har lyst til å bare buse ut en dag vi er på tomannshånd og si rett ut at jeg har lyst på henne?

Lurt eller dumt?

Anonymkode: e7b05...42a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Si det du, så stikker du hull på ballongen. Da kan hun enten blir forskrekket, fordi hun aldri har tenkt slik selv, eller hun kan være ærlig å si jatakk eller neitakk.

For selv om du synes det er sterk seksuell spenning mellom dere, er det ikke sikkert hun føler det samme. Eller det kan være at hun bruker spenningen mellom dere til å piffe opp sexlivet med mannen. Eller hun kan ha så grådig lyst på deg, at gir du beskjed, så knuller dere som kaniner innen  5 min.

Bare vær forberedt på at det kan bli meget klein stemning mellom dere etter at du har sagt det.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dumt! Hun er gift. Vil du virkelig være den typen som gir faen i andres ekteskap og familie? Hadde du likt det hvis noen hadde en "spenning" med din kone og så buste ut med at de ville ha sex med henne?? Finn fram til moralen og folkeskikk din og finn deg en dame som ikke er i forhold!

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i alle dager skulle du gjort det? Hvorfor skulle en gift kvinne ville ha sex med deg bare fordi hun muligens synes du er kjekk, haha. 

Kom igjen, si det, drit deg ut

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde kanskje nevne at hun satt på fanget mitt da det ble vist noen filmer på julebordet i helgen. Etter at hun hadde sittet der ca. halvtime reiste hun seg og kikket ned på låret mitt før hun kikket på meg og smilte ertende til meg. Da jeg så ned på låret mitt var det en stor og klissvåt flekk der. 

ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde kanskje nevne at hun satt på fanget mitt da det ble vist noen filmer på julebordet i helgen. Etter at hun hadde sittet der ca. halvtime reiste hun seg og kikket ned på låret mitt før hun kikket på meg og smilte ertende til meg. Da jeg så ned på låret mitt var det en stor og klissvåt flekk der. 

ts

Jeg tror jeg spyr!

En inkontinent dame bør vite bedre enn å sette seg på fanget til mannlige kollegaer, spesielt om hun ikke hadde utstyrt seg med en god størrelse Tena Lady.

Anonymkode: 04b3f...604

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva for noe vått var det på fanget ditt? Høres bare kvalmt ut!

Dumt spørsmål. Hun var selvsagt sprengkåt. I likhet med meg.

ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ts

Sikkert piss! Men hun latet bare som for å gjøre deg glad såklart. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert piss! Men hun latet bare som for å gjøre deg glad såklart. 

Noe sier meg at du er i overgangsalderen og sliter med tørr skjede.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ts

In your dreams.

Gjennom truse og kjole da, eller kanskje hun ikke hadde truse og trakk opp kjolen før hun satte seg på fanget ditt.

Akkurat, jeg må ut og spy igjen.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe sier meg at du er i overgangsalderen og sliter med tørr skjede.

Langt ifra. Men selvsagt måtte du ta den da du ikke kan finne på noe bedre.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ts

Livlig fantasi har du å iallefall.

Veske fra fitta renner ikke gjennom klær. Til det er den for seig....

For øvrig kan jeg si bare tut og kjør med henne. Det går til helsike uansett...
Det er dessuten ikke du som er utro, men om mannen hennes er av den hevngjerrige typen, så får han svært redusert straff, om han skyter deg eller noe verre....

Anonymkode: 900ad...204

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...