susisusi19 Skrevet 17. november 2015 #1 Skrevet 17. november 2015 Hallo Den 2.november opererte jeg i venstre legg for beinhinnebetennelse. Han som opererte skar to steder i leggen min, hvert "snitt" på ca. 10 cm tror jeg. Foten var ganske bra i noen dager, før den brått ble mye verre, og jeg ble innlagt på sykehuset fra 9.11-11.11 pga. mistanke om blodpropp. De nevnte også kompartmentsyndrom, men det var nok ikke det. Noen prata også på en ny operasjon, men det ble ikke nevnt noe mere.De sa at jeg var nok bra innen en uke, og hvis ikke skulle jeg ringe fastlegen min for å få han til å henvise meg videre til sykehuset igjen.Igår var jeg til legen og fjerna stingene (rundt 30 sting). De ble sjokkert over at foten fortsatt var blå, hoven og vond. Jeg greier ikke å stå på foten, fordi jeg greier ikke å rette ut ankelen og kneet så mye, og jeg sliter fortsatt med sterke smerter, bruker paralgin forte, tramadol og voltaren.legen ringte sykehuset igår, og da fikk jeg beskjed om at han som opererte meg skulle ringe meg, men han har fremdeles ikke ringt.Noen som har hatt lignende opplevelser, eller vet hva det kan være? Finner ingenting om dette på internett.
susisusi19 Skrevet 17. november 2015 Forfatter #2 Skrevet 17. november 2015 Fikk beskjed om krykkene skulle kastes innen to uker, smertestillende bare de to første dagene og at det ikke skulle bli verre når det først hadde blitt bedre..Går fortsatt på krykker, bruker fortsatt smertestillende og har fortsatt sykt vondt
Pinkee Skrevet 17. november 2015 #3 Skrevet 17. november 2015 Det er utvilsomt noe som er galt, og du bør inn på sykehuset til undersøkelse. Hvis ikke den legen ringer deg i løpet av dagen, må du kontakte fastlegen din i morgen, for en ny plan.Jeg jobber selv på sykehus, og vet at leger ofte kan bli stående fast feks i en operasjon, slik at han ikke får ringt. Men, det er ikke det samme som at du bør gå så mye lengre slik du er nå.Så fastlege i morgen, hvis du ikke har fått kontakt med legen, og han har sagt noe fornuftig!!Lykke til
susisusi19 Skrevet 18. november 2015 Forfatter #4 Skrevet 18. november 2015 Takk for svar jeg skal ringe legen nå snart.Noen flere som har svar?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå