Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Meg og samboer har 3 barn. Vi vurderer 4,men har en storebror som ennå ikke har fått barn.  Vi vet at de har prøvd i noen år , og sjansen er liten for at de kan bli gravide.  

Grunnen til at vi vurderer å vente er basert på deres reaksjon på våre svangerskap.  De er bitre og misunnelige . Det vet vi fordi det har de sagt. Nå truer de med å ikke komme hjem til jul. 

Mulig fordi de er redde for at vi skal annonsere er 4 barn. Vi har avslørt nytenen på store dager som jul og nyttår tidligere. 

Hva tenker dere ?

Anonymkode: 1d541...841

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Meg og samboer har 3 barn. Vi vurderer 4,men har en storebror som ennå ikke har fått barn.  Vi vet at de har prøvd i noen år , og sjansen er liten for at de kan bli gravide.  

Grunnen til at vi vurderer å vente er basert på deres reaksjon på våre svangerskap.  De er bitre og misunnelige . Det vet vi fordi det har de sagt. Nå truer de med å ikke komme hjem til jul. 

Mulig fordi de er redde for at vi skal annonsere er 4 barn. Vi har avslørt nytenen på store dager som jul og nyttår tidligere. 

Hva tenker dere ?

Beklager dårlig formulering og skrivefeil 

Gjest Sunflower-Delight
Skrevet

Jeg synes at det er best dere gjør det som passer best for dere. Det er klart leit hvis de er bitre og misunnelige men det er da heller ikke deres skyld at de ikke klarer å få barn.

Skrevet

Dere må selvsagt få de barna dere ønsker uavhengig av andre, men det er jo utrolig unødvendig å avsløre slikt på store dager da det barnløse paret prøver å hygge seg.

Anonymkode: b5c04...203

• Liker 2
Skrevet

Jeg skjønner det er trist og leit for storebroren din, men om dere ønsker et 4. barn, så må dere gjøre det. 
Blir feil av dem å bli sint på dere. Det er ikke deres feil, men livet er urettferdig. 
Om jeg selv ikke kunne fått barn ville jeg ihvertfall vært der for mine tantebarn, ikke vært sur og grinete. 

Dere må gjøre det dere vil :)

Gjest xx girl xx
Skrevet

Dere må så klart gjøre det som passer for dere :)

Men jeg er enig med anonym over. Det er unødvendig å annonsere slike ting ved f.eks jul. Jeg kan tenke meg at det er ekstra sårt for din bror og svigerinne da. 

Skrevet

Jeg syns alltid det er unødvendig å gni sånt inn i ansiktet på de som ikke er like heldige. Det, og å gni forlovelsesringen i ansiktet på den ene venninna som alltid er uheldig med menn. 

Ta annonseringen en annen gang. Gratulerer til dere, men igjen, alt handler ikke om dere. Jeg skjønner dem godt. 

Anonymkode: 07107...4a0

Skrevet

Takk dere ☺ Bare for å være helt korrekt så har vi annonsert 1 av 3 mens de var der. Og det var med første mann . Da visste vi jo ikke at de prøvde engang. Vi er helt klar over at dette ikke handler om oss,men det vil jo påvirke alle i slekta dersom de ikke kommer til jul. 

Skrevet

Takk dere ☺ Bare for å være helt korrekt så har vi annonsert 1 av 3 mens de var der. Og det var med første mann . Da visste vi jo ikke at de prøvde engang. Vi er helt klar over at dette ikke handler om oss,men det vil jo påvirke alle i slekta dersom de ikke kommer til jul. 

Føler det er fint mulig å prøve å få barn samtidig som dere koser dere med broren din og hans kone på julaften/nyttårsaften. Er vel bare å ikke nevne det for dem med mindre de spør, også fokusere på andre ting mens dere er med de. Så kan jo dere fortsette baby-prosjektet "bak kulissene"? :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville ha droppet å snakke om det i julen, og heller latt hele familien kose seg sammen. Dere må jo bare få baby om dere vil det, men dere trenger jo ikke annonsere det for hele familien i jula. Ta det heller etterpå, og kanskje bare si det pent og rolig fremfor å kjøre på med en stor annonsering :)

Anonymkode: c5532...b0c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...