AnonymBruker Skrevet 17. november 2015 #1 Skrevet 17. november 2015 Trenger litt råd og tips hva jeg kan gjøre med at jeg er små betatt av en kompis.. Jeg har vært venn med han i over 4 år og vi har verdens beste kompis forhold, vi jobber sammen og har det gøy sammen!Men problemet mitt nå er at jeg har begynt å blitt litt små betatt av han, pga noe fulletull som har skjedd i det siste.. Vi har vært på fest og vi har kyssa og rota litt, men takk gud for at ingenting mer skjedde.. Hva burde jeg gjøre? Er han keen eller ikke? Jeg har vært på kino med han og to andre venner av meg i etterkant, men da har han ikke vist noe tegn.. Og jeg føler heller ikke at det er noe kleint på jobb.. så det er bra! Jeg vil bare ikke miste han, jeg er jo så glad i han :-) Det kan jo isåfall utvikles følelser i fremtiden, men vet ikke hva han tenker nå...Trenger litt tips om hva jeg skal gjøre i denne situasjonen, hilsen små frustrert jente 21 Anonymkode: 7cfcf...fe5
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 17. november 2015 #2 Skrevet 17. november 2015 Vi kan ikke fortelle deg om han er interessert i deg på ordentlig, eller om det bare var noe som skjedde i fylla.. Det vil alltid være en fare for at du mister vennskapet om du prøver å ta relasjonen deres et skritt videre. Jobber dere på ulike avdelinger på jobben din, eller i samme kontorlandskap? Hvor kleint vil det eventuelt bli for deg på jobb dersom du ber han med på date og han takker nei? Hvor lett/vanskelig tror du det vil bli for deg å bytte jobb etterpå dersom du vil prøve på det dersom du skulle få avslag fra han?
mirnw Skrevet 19. november 2015 #3 Skrevet 19. november 2015 Jeg jobber på pizzabakeren så vi jobber sammen som oftest, så jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.. men må jeg bare se det ann om han tar kontakt mer med meg eller burde jeg kontakte han mer? eller kan han bli irritert for det?
AnonymBruker Skrevet 19. november 2015 #4 Skrevet 19. november 2015 Jeg jobber på pizzabakeren så vi jobber sammen som oftest, så jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.. men må jeg bare se det ann om han tar kontakt mer med meg eller burde jeg kontakte han mer? eller kan han bli irritert for det? Han blir nok ikke irritert for det, men dette "vente til han kontakter meg" tullet bør dere jenter (som gjør det ) slutte med. Hvorfor ikke søke litt kontakt selv, fremfor å bare sitte rundt og vente på at han skal ta initiativ når han kanskje ikke en gang vet at du liker han? Anonymkode: 203dc...412
mirnw Skrevet 19. november 2015 #5 Skrevet 19. november 2015 Siden han er min beste venn og jeg er redd for å miste ham hvis det ikke er gjensidig.. det har jo som sakt sjedd ting i fylla som var litt koselig synes jeg da! men hvordan burde jeg begynne en samtale for at han skal ta hintet? Jeg må ikke vær for på hvis dere skjønner..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå