AnonymBruker Skrevet 17. november 2015 #1 Skrevet 17. november 2015 Vår midlertidige kommunale barnehage har lite bøker og puslespill, og vi har mye pent brukt som Mini har vokst fra. Er det "frekt" å komme med slike gaver barnehagen ikke har bedt om, eller bør jeg sende en mail til styrer og spørre om det er av interesse? Anonymkode: 95d44...3e1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2015 #2 Skrevet 17. november 2015 Det er vel ikke frekt?Vi gir av og til lkær som barna våre har vokst ifra. Av typen regnbukser, utedress, ullundertøy, ullsokker. Ting som vi også av og til har fått låne der hvis vi har glemt å ha med... De har en skuff med låneklær på hver avdeling, og har blitt glade når vi har kommet med tilskudd, i allefall. Anonymkode: 89fea...8fa 1
Daiquiry Skrevet 17. november 2015 #3 Skrevet 17. november 2015 Overhode ikke frekt...jeg samlet to søppelsekker med leker som jeg gav til barnehagen, de ble overlykkelige, og ikke minst barna. De så på meg som julenissen der jeg kom drassende med et kjøkken og sekkene 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2015 #4 Skrevet 17. november 2015 Jeg har pleid å spørre barnehagen om de vil overta ting vi har for mye av.De har hittil ikke svart nei, men jeg fortsetter å spørre før jeg kommer med det.Jeg har spurt pedagogisk leder på avdelingen mitt barn går jeg da... Anonymkode: 364de...dc0
Millimani Skrevet 17. november 2015 #5 Skrevet 17. november 2015 Det er jo veldig fint å gi til barnehagen! Så lenge lekene er pent brukte og ikke for "slitte" så er det supert Selvsagt kan du spørre først, du kan uansett ikke få annet svar enn ja eller nei. Man har leker i barnehagen, men de trenger kanskje fornyes oftere enn de man har hjemme, - da det er mange flere barn som bruker det i barnehagen enn hva det er hjemme hos dere
Lillemini Skrevet 17. november 2015 #6 Skrevet 17. november 2015 Tror de fleste takker ja til leker og bøker, så lenge de er hele og pene, korrekt for aldersgruppen, og ikke lager mye lyd. I vår avdeling har de i alle fall tatt ut batterier av typiske "bråkeleker", og det skjønner jeg godt. Blir nok lyd med 15 barn uten brannbiler som uler. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå