ajarRun Skrevet 17. november 2015 #1 Skrevet 17. november 2015 Hun har ikke noe i mot at jeg tafser på henne, og vi har det koslig ute og slikt. Men hun vil ikke kysse meg, og hun sier hun ikke vil ligge med meg fordi jeg har lugget med søsteren hennes. Jeg skjønner ikke hvorfor det skal spille noen rolle. Hvordan kan jeg forklare henne at det er uproblematisk?
AnonymBruker Skrevet 17. november 2015 #2 Skrevet 17. november 2015 Hun har ikke noe i mot at jeg tafser på henne, og vi har det koslig ute og slikt. Men hun vil ikke kysse meg, og hun sier hun ikke vil ligge med meg fordi jeg har lugget med søsteren hennes. Jeg skjønner ikke hvorfor det skal spille noen rolle. Hvordan kan jeg forklare henne at det er uproblematisk?Selv om det er uproblematisk for deg, vil en slik situasjon ofte være problematisk for henne (og andre i samme situasjon som henne). Anonymkode: ee0f4...d5b 13
ajarRun Skrevet 17. november 2015 Forfatter #3 Skrevet 17. november 2015 Selv om det er uproblematisk for deg, vil en slik situasjon ofte være problematisk for henne (og andre i samme situasjon som henne).Anonymkode: ee0f4...d5bHvorfor? På hvordan måte?
AnonymBruker Skrevet 17. november 2015 #4 Skrevet 17. november 2015 Hvorfor? På hvordan måte?De fleste ønsker ikke å involvere seg seksuelt med noen som en av deres søsken eller gode venner har hatt et kjæresteforhold til, av respekt for sine søsken/ gode venner og fordi de ikke ønsker å ødelegge relasjonen som de har til søsken og gode venner. Det kan være sårt (og det kan oppleves som et svik) for den som hadde kjæresteforholdet med vedkommende ( i dette tilfelle deg), om søsteren eller en god venninne går inn i et forhold med vedkommende (her: deg). Anonymkode: ee0f4...d5b 11
ajarRun Skrevet 17. november 2015 Forfatter #5 Skrevet 17. november 2015 Så det du sier er at jeg må be eksen min om tillatelse til å utforske søsteren hennes?
SRC Skrevet 17. november 2015 #6 Skrevet 17. november 2015 De fleste ønsker ikke å involvere seg seksuelt med noen som en av deres søsken eller gode venner har hatt et kjæresteforhold til, av respekt for sine søsken/ gode venner og fordi de ikke ønsker å ødelegge relasjonen som de har til søsken og gode venner. Det kan være sårt (og det kan oppleves som et svik) for den som hadde kjæresteforholdet med vedkommende ( i dette tilfelle deg), om søsteren eller en god venninne går inn i et forhold med vedkommende (her: deg).Anonymkode: ee0f4...d5bDette. 3
AnonymBruker Skrevet 17. november 2015 #7 Skrevet 17. november 2015 Så det du sier er at jeg må be eksen min om tillatelse til å utforske søsteren hennes?Nei. Men om du synes at det er en god løsning, så kan du prøve det.Selv om eksen synes det er i orden, er det ikke sikkert at søsteren synes at det er i orden.Håper at det ordner seg! Anonymkode: ee0f4...d5b 2
Lulilelu Skrevet 17. november 2015 #8 Skrevet 17. november 2015 Syns du det hadde vært greit at din ex hadde hatt sex med din bror (hvis/om du har en)? Jeg hadde aldri delt noe seksuelt med noen som en venninne eller søster hadde vært sammen med først. Det er utrolig respektløst. 5
ajarRun Skrevet 17. november 2015 Forfatter #9 Skrevet 17. november 2015 Syns du det hadde vært greit at din ex hadde hatt sex med din bror (hvis/om du har en)? Jeg hadde aldri delt noe seksuelt med noen som en venninne eller søster hadde vært sammen med først. Det er utrolig respektløst. Broren min er to år, så det hadde jeg ikke syntes var greit i det hele tatt.
Lulilelu Skrevet 17. november 2015 #10 Skrevet 17. november 2015 Broren min er to år, så det hadde jeg ikke syntes var greit i det hele tatt.Du kan da prøve å ta poenget. Se for deg at broren din er på din alder, hadde det vært helt greit for deg? 2
ajarRun Skrevet 17. november 2015 Forfatter #11 Skrevet 17. november 2015 Du kan da prøve å ta poenget. Se for deg at broren din er på din alder, hadde det vært helt greit for deg?Ja, da hadde det vært helt greit. Jeg har sett eksen og søstra hennes kysse hverandre, så jeg ser ikke helt problemet...
Lulilelu Skrevet 17. november 2015 #12 Skrevet 17. november 2015 Hva? Du har sett søstrene kysse? Hva har det med deg å gjøre egentlig?
ajarRun Skrevet 17. november 2015 Forfatter #13 Skrevet 17. november 2015 Hva? Du har sett søstrene kysse? Hva har det med deg å gjøre egentlig?Hvis søsteren ikke vil kysse meg fordi jeg kysset eksen, blir det ikke litt rart at hun kysser eksen da?
Lulilelu Skrevet 17. november 2015 #14 Skrevet 17. november 2015 Ehh nei. Jeg har kysset min venninne men jeg hadde aldri vært i nærheten av noen av hennes tidligere kjærester selv om. 1
Adara Skrevet 17. november 2015 #15 Skrevet 17. november 2015 Hvis søsteren ikke vil kysse meg fordi jeg kysset eksen, blir det ikke litt rart at hun kysser eksen da?Du har ett godt poeng der min gode mann. Har du prøvd å legge det frem? Kanskje det er akkurat det hun trenger å høre. 2
AnonymBruker Skrevet 17. november 2015 #16 Skrevet 17. november 2015 Hvorfor rev du henne i håret da? Anonymkode: 33b04...558 3
guttemann Skrevet 17. november 2015 #17 Skrevet 17. november 2015 (endret) Vil anbefale deg å slutte å lugge jenter. Det er både ufint og umandig. Ikke rart søsteren hennes ikke vil kysse deg da. Endret 17. november 2015 av guttemann 1
Gjest Kālikā Skrevet 17. november 2015 #18 Skrevet 17. november 2015 Hun har ikke noe i mot at jeg tafser på henne, og vi har det koslig ute og slikt. Men hun vil ikke kysse meg, og hun sier hun ikke vil ligge med meg fordi jeg har lugget med søsteren hennes. Jeg skjønner ikke hvorfor det skal spille noen rolle. Hvordan kan jeg forklare henne at det er uproblematisk?Det er jo åpenbart et problem for henne, og det må du bare respektere. Av alle kvinner i dette landet, hvorfor legge deg etter akkurat henne?
AnonymBruker Skrevet 17. november 2015 #19 Skrevet 17. november 2015 Ville ikke ha pult noe som har vært inni søstra mi jeg heller. Er ekkelt. Anonymkode: ee1d5...40f 3
AnonymBruker Skrevet 17. november 2015 #20 Skrevet 17. november 2015 Hvis søsteren ikke vil kysse meg fordi jeg kysset eksen, blir det ikke litt rart at hun kysser eksen da?Hva er det her for noen innavla hillbillis? Anonymkode: ee1d5...40f 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå